To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-30
Ogłoszenie nr 510084360-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.
Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna: "Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt nr RPWP.04.04.01-30-0001/17 pn. "Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518194-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 63453852700000,
ul. ul .Piekary
17,
61-823
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 6645233, 234, e-mail
projekty@wot.org.pl, faks
616 645 235.
Adres strony internetowej (url): www.wot.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Szlaku Piastowskiego (dalej: Kampania) oraz organizacja i realizacja wizyt studyjnych (dalej: wizyty studyjne) dla środowisk opiniotwórczych, w tym blogerów, dziennikarzy i touroperatorów. Zamawiający wskazuje obligatoryjne elementy opracowania i realizacji Kampanii a) badania jakościowe pre i post mające na celu weryfikację działań oraz skuteczności przeprowadzonej Kampanii. Badania powinny zostać przeprowadzone na reprezentacyjnej próbie badawczej, przyjmując za populację ogół mieszkańców Polski. Celem prowadzonego badania jest sprawdzenie rozpoznawalności Szlaku Piastowskiego, jego postrzegania, wiedzy na temat obiektów szlaku oraz opinii na temat jego atrakcyjności; b) kampania promocyjna on-line, w tym przygotowanie i publikacja artykułów na wybranych ogólnopolskich serwisach internetowych o tematyce turystycznej (zwł. w działach poświęconych turystyce, będących częścią dużych, wielotematycznych portali), działania w mediach społecznościowych, współpracę z polskimi blogerami podróżniczymi, marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz inne działania z zakresu online marketingu; c) miesięczna kampania reklamy zewnętrznej (outdoor) w formie ekspozycji plakatów citylight na przystankach komunikacji miejskiej w centrach następujących miast: Poznań, Szczecin, Wrocław, Kraków, Warszawa, Bydgoszcz - w sumie nie mniej niż 80 plakatów; d) organizacja co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem dziennikarzy z wiodących ogólnopolskich dzienników i tygodników opinii w mieście/miejscu na Szlaku Piastowskim w Wielkopolsce e) przeprowadzenie kampanii radiowej w stacji radiowej o profilu Adult Contemporary / Talk / All-Service Radio. Dopuszcza się organizację kampanii w stacjach ogólnopolskich lub ponadregionalnych lub stacjach regionalnych i koncesjonowanych stacjach lokalnych, pod warunkiem objęcia zasięgiem oddziaływania cały obszar wskazany w niniejszym dokumencie. Minimalny zasięg dzienny stacji radiowej powinien wynosić 3% dla stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych i 5% (w odniesieniu dla danego regionu / miasta) dla pozostałych stacji;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV: 55110000-4, 66510000-8, 60140000-1, 63511000-4, 63500000-4, 55320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLAN MEDIA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
418200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- USŁUGA CATERINGOWA REALIZOWANA W GOS WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - Powtórzenie
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.