eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510084360-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna: "Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt nr RPWP.04.04.01-30-0001/17 pn. "Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518194-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 63453852700000, ul. ul .Piekary 17, 61-823 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 6645233, 234, e-mail projekty@wot.org.pl, faks 616 645 235.
Adres strony internetowej (url): www.wot.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Szlaku Piastowskiego (dalej: Kampania) oraz organizacja i realizacja wizyt studyjnych (dalej: wizyty studyjne) dla środowisk opiniotwórczych, w tym blogerów, dziennikarzy i touroperatorów. Zamawiający wskazuje obligatoryjne elementy opracowania i realizacji Kampanii a) badania jakościowe pre i post mające na celu weryfikację działań oraz skuteczności przeprowadzonej Kampanii. Badania powinny zostać przeprowadzone na reprezentacyjnej próbie badawczej, przyjmując za populację ogół mieszkańców Polski. Celem prowadzonego badania jest sprawdzenie rozpoznawalności Szlaku Piastowskiego, jego postrzegania, wiedzy na temat obiektów szlaku oraz opinii na temat jego atrakcyjności; b) kampania promocyjna on-line, w tym przygotowanie i publikacja artykułów na wybranych ogólnopolskich serwisach internetowych o tematyce turystycznej (zwł. w działach poświęconych turystyce, będących częścią dużych, wielotematycznych portali), działania w mediach społecznościowych, współpracę z polskimi blogerami podróżniczymi, marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz inne działania z zakresu online marketingu; c) miesięczna kampania reklamy zewnętrznej (outdoor) w formie ekspozycji plakatów citylight na przystankach komunikacji miejskiej w centrach następujących miast: Poznań, Szczecin, Wrocław, Kraków, Warszawa, Bydgoszcz - w sumie nie mniej niż 80 plakatów; d) organizacja co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem dziennikarzy z wiodących ogólnopolskich dzienników i tygodników opinii w mieście/miejscu na Szlaku Piastowskim w Wielkopolsce e) przeprowadzenie kampanii radiowej w stacji radiowej o profilu Adult Contemporary / Talk / All-Service Radio. Dopuszcza się organizację kampanii w stacjach ogólnopolskich lub ponadregionalnych lub stacjach regionalnych i koncesjonowanych stacjach lokalnych, pod warunkiem objęcia zasięgiem oddziaływania cały obszar wskazany w niniejszym dokumencie. Minimalny zasięg dzienny stacji radiowej powinien wynosić 3% dla stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych i 5% (w odniesieniu dla danego regionu / miasta) dla pozostałych stacji;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0


Dodatkowe kody CPV: 55110000-4, 66510000-8, 60140000-1, 63511000-4, 63500000-4, 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 340000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APLAN MEDIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@aplanmedia.pl
Adres pocztowy: Ul. Wróblewskiego 18, 93-578 Łódź
Kod pocztowy: 93-578
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 651900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.