To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-18
Ogłoszenie nr 510084295-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.
Miasto Suwałki: Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami: "Pogodne Suwałki" oraz "300-lecie Miasta Suwałk"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512397-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540031470-N-2020;540035905-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Suwałki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067103000000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 000, e-mail
zp@um.suwalki.pl, faks
875 628 098.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami: "Pogodne Suwałki" oraz "300-lecie Miasta Suwałk"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami: "Pogodne Suwałki" oraz "300-lecie Miasta Suwałk". 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część 1 - sprzęt elektroniczny Część 2 - materiały papierniczo-biurowe Część 3 - gadżety z logo "Pogodne Suwałki" Część 4 - materiały z logo 300-lecia Miasta Suwałk Część 5 - maskotka Misia UśMicha szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2.1, załącznik 2.2, załącznik 2.3, załącznik 2.4, załącznik 2.5 i załącznik 4 do SIWZ). 3.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 5.Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o Księgę Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta (https://um.suwalki.pl/mieszkaniec/dla-mieszkanca,57/pogodne-suwalki,2609) projektów graficznych zamawianych artykułów zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 22462000-6, 37520000-9, 30234000-8, 32342412-3, 30192000-1, 22815000-6, 37822100-7, 39225600-1, 39221110-1, 39221121-1, 39514100-9, 39511100-8, 18936000-9, 18452000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: sprzęt elektroniczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16965
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKODRUK COMPUTER s.c. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16974.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: materiały papierniczo-biurowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20543
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKODRUK COMPUTER s.c. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17835.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: gadżety z logo "Pogodne Suwałki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39571
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33962.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: materiały z logo 300-lecia Miasta Suwałk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14780.50
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18270.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: maskotka Misia UśMicha |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7597.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PLUSZAK Jadwiga Zdyb
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8118.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części:
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Organizacja i promocja 4 wydarzeń rowerowych oraz dostawa gadżetów w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- "Sprzedaż i dostarczenie kubków ceramicznych /Pijałek/ do wody mineralnej w celu sprzedaży w Pijalniach "Uzdrowisko Krynica - Żegiestów" Spółki Akcyjnej w Krynicy-Zdroju ul.Nowotarskiego 9/4"
więcej: Zapinki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.