eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-16

Ogłoszenie nr 510084266-N-2020 z dnia 16-05-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523798-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540049341-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000, ul. ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 644 22 32, e-mail zdp@braniewo.waw.pl, faks 055 644 22 32.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbraniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.7.252.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (zał. Nr 9 do SIWZ) oraz dokumentami technicznymi. Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy: Część nr 1 Droga nr 1352N odc. Kowale - Glądy a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 660,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 645,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 660,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 645,00 m2 Część nr 2 Droga nr 1346N m. Radziejewo a) Roboty pomiarowe - 0,06 km b) Karczowanie pni drzew - 3,0 szt. c) Usunięcie ziemi urodzajnej o grubości 15cm z wywiezieniem - 100,0 m2 d) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm z wywiezieniem (pod wyspy dzielące i poszerzenia) - 49,14 m2 e) Rozebranie istniejącego podbudowy grubości 20 cm z wywiezieniem pod wyspy dzielące - 19,14m2 f) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem - 48,90 m3 g) Formowanie, zagęszczanie nasypów z profilowaniem skarp, z pozyskaniem materiału i dowozem - 56,00 m3 h) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu - 105,0 m2 i) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej - 200,0 m2 j) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu - 81,0 m2 k) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wyspach - 12,74 m2 l) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa na poszerzeniu - 81,0 m2 m) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 na wyspach dzielących - 19,14 m2 n) Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 8 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem na poszerzeniu - 81,0 m2 o) Ułożenie siatka zbrojeniowa szklano-węglowa przesączana asfaltem 120x120 KN na warstwie podbudowy bitumicznej na połączeniu starej jezdni z poszerzeniem - 60,0 m2 p) Ułożenie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem - 100,0 m2 q) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem - 100,0 m2 r) Darniowanie skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem - 50,0 m2 s) Wykonanie poboczy z kruszywa (mieszanka optymalna) stabilizowanego mechanicznie gr 12 cm - 60,0 m2 t) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) - 41,60 m2 u) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu - 5 szt. v) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu - 1 szt. w) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt. x) Przymocowanie tabliczek drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu - 1 szt. y) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt. z) Usunięcie istniejącego oznakowania pionowego (znaki B-33, B-34, słupki) zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 kpl. aa) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (same znaki B-33, znaki i słupki D-42, D-43 E-17a, E-18) zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 kpl. bb) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem - 60,0 m2 cc) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (na podbudowie betonowej) na wyspach - 22,0 mb dd) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na wyspie - 12,74 m2 Część nr 3 Droga nr 2355N ul. Błotna we Fromborku a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 15 cm z wywiezieniem - 15,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej - 890,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 861,00 m2 d) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 890,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 861,00 m2 f) Wyrównanie nawierzchni zjazdów nieutwardzonych kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości - 4 szt. g) Wykonanie poboczy (gr. 10 cm i szer. 0,50m) z mieszanki optymalnej z kruszywa w ilości - 287,00 m2 Część nr 4 Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Książki a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 2 125,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 2 080,0 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 2 125,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 2 080,00 m2 Część nr 5 Droga nr 1348N odc. Gładysze - Tatarki a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 602,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 587,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 150 kg/m2) w ilości - 602,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 587,00 m2 Część nr 6 Droga nr 1322N odc. Piele - Grabowiec a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 7 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 1 820,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 1 788,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 75 kg/m2) w ilości - 1 820,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 1 788,00 m2 Część nr 7 Droga nr 1395N m. Jachowo a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem - 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej - 923,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości - 900,0 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości - 923,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości - 900,00 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: "STWiORB") stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Piotrem Dembowskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: o segregować i właściwie utylizować odpady, o w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, o stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla poszczególnych części (1-8) na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat. 19. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń, b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem, c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Droga nr 1352N odc. Kowale - Glądy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Droga nr 1346N m. Radziejewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52845.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Drogowo - Mostowych Józef Przyborowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogity 53
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49622.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49622.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80251.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Droga nr 2355 ul. Błotna we Fromborku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61002.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61002.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97269.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko - Książki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116396.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116396.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163718.90
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Droga nr 1348N odc. Gładysze - Tatarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43902.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43048.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43048.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57598.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Droga nr 1322N odc. Piele- Grabowiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93841.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93841.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149698.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Droga nr 1395N m. Jachowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56910.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym "TUGA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49718.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49718.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84474.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.