eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/J/4620-10/2019Wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:" I CZĘŚĆDostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆDostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆDostawa i montaż bram garażowych aluminiowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510084177-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/J/4620-10/2019: Wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:" I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516050-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/J/4620-10/2019: Wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:" I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/J/4620-10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych III części, polegających na montażu stolarki aluminiowej i PCV w ramach zadania 2001 pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Nisko:" I CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV; II CZĘŚĆ: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych; III CZĘŚĆ: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż: o stolarki okiennej PCV ( O1, O2) wyposażonej w nawiewniki, profile PCV 6 komorowe, szklone zestawami zespolonymi, niskoemisyjne o stolarki drzwiowej PCV - drzwi balkonowe (D14, D15, D16) wyposażonej w nawiewniki, profile PCV 6 komorowe, szklone zestawami zespolonymi, niskoemisyjne; Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. 2) Część zamówienia nr 2 - Dostawa i montaż drzwi aluminiowych. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż: o ślusarki drzwiowej aluminiowej, o drzwi wejściowych aluminiowych D1 - z szybą bezpieczną P2, samozamykaczem, blokadą otwarcia, odbojem i "ciepły profil" + przegroda strukturalna zewnętrzna aluminiowa - (Drzwi D1 - rys. A15(PB) i rys. A07 - P1 i P2(PW)); o drzwi zewnętrznych technicznych D9 - aluminiowe pełne; o drzwi do klatki schodowej D2 - aluminiowe, przeszklone szkłem bezpiecznym z samozamykaczem, klasa odporności ogniowej EI30; o drzwi komunikacyjnych D6 - aluminiowe, pełne, klasa odporności ogniowej EI30; o drzwi do garaży D7- aluminiowe, pełne; o drzwi komunikacyjnych do komórek lokatorskich D8 - aluminiowe, pełne; o drzwi do klatek schodowych D10 - aluminiowe, przeszklone szkłem bezpiecznym, klasa odporności ogniowej EI60; Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. 3) Część zamówienia nr 3 - Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych. o W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych - 8 szt. pełne, 1 szt. pełne z drzwiami. Zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż drzwi oraz okien PCV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134371.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HENSFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nestora1
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102879.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102879.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164437.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż drzwi aluminiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92743.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "FENCOM" ALEKSANDRA RĄCZY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariacka 1c, lok. 1
Kod pocztowy: 48-304
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68759.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68759.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161868.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż bram garażowych aluminiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30582.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 80
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.