To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-29
Ogłoszenie nr 510083982-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz:
Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531664-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Krajowy numer identyfikacyjny 57006441200000,
ul. Krucz
28,
64-720
Lubasz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 551 825, e-mail
Krucz@pila.lasy.gov.pl, faks
672 551 878.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane." 3.2. Miejscem realizacji będzie teren siedziby Nadleśnictwa Krucz w Kruczu. 1. Obręb: Krucz 2. Działka nr: 7043/5 3. Gmina: Lubasz 4. Powiat: Czarnkowsko - Trzcianecki 5. Województwo: wielkopolskie ZADANIE I - Budynek administracyjny biurowy, 2-kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne, 1 podziemna), kubatura budynku około 1607,8 m3, powierzchnia użytkowa około 510,3 m2, składający się z części administracyjnej - pomieszczeń biurowych, serwerowni, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów. Rok budowy wg dostępnych danych: 1830, przebudowany w roku 1939. Obiekt objęty jest prawną ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr 7/WLKP/A). ZADANIE II - Sala narad - budynek 1-kondygnacyjny, kubatura około 587,8 m3, powierzchnia użytkowa około 131,7 m2, składający się z Sali narad, zaplecza kuchennego i sanitariatów. 3.3. Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie II zadań: 1. Zadanie I - Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz. 2. Zadanie II - Termomodernizacja Sali narad Nadleśnictwa Krucz. 3.4. Efekt rzeczowy zamówienia: Celem inwestycji w zakresie termomodernizacji z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii ( pompa ciepła) jest głęboka kompleksowa modernizacja budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz wraz z salą narad, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynkach oraz poprawa efektywności energetycznej. 3.5. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: Zakres robót budowlanych : Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków nadleśnictwa z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową stanowiącą załącznik do niniejszego SIWZ, obejmującą branże architektoniczno-budowlaną, sanitarną oraz elektryczną. Zadanie nr I i II należy realizować zgodnie: a) Pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Czarnkowsko - Trzcianeckiego, które to Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. b) Zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 06 kwietnia 2018r. wydanym przez Starostę Czarnkowsko - Trzcianeckiego. c) Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 21 marca 2019 r. znak: Pi-WN.5142.424.2.2019, Nr 64/2019/A udzielającym pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów objętych przedmiotem zamówienia wymienionych w pkt. 3.3. 2. Zgłoszenie do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów (jeśli jest wymagane w Decyzji pozwolenia na budowę). 3. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego jeżeli podczas realizacji robót zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie prace oraz powiadomić Zamawiającego i odpowiednie służby ochrony zabytków. 4. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej branży sanitarnej stanowiącej załącznika nr 7b.1 należy uwzględnić zmiany zawarte w załączniku nr 7b.2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45324000-4, 45332400-7, 45400000-1, 45421132-8, 45453000-7, 45442100-8, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1283606.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UB SZAŁATA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1128903.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Części robót objętych zamówieniem powierzone podwykonawcom: 1) Usługi Budowlane Wiesław Szałata, ul. Wieleńska 49, 64-410 Sieraków, NIP 7871246989 - prace budowlane 2) Słowińscy Sp. J., ul. Wspólna 2, 62-400 Słupca, NIP 6671541832 - wykonanie i montaż okien, 3) Maciej Barłóg, Popowo 7A, 64-510 Wronki, NIP 7871859367 - prace instalacji sanitarnej. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.