eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083982-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz: Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531664-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Krajowy numer identyfikacyjny 57006441200000, ul. Krucz 28, 64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 551 825, e-mail Krucz@pila.lasy.gov.pl, faks 672 551 878.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) - roboty budowlane." 3.2. Miejscem realizacji będzie teren siedziby Nadleśnictwa Krucz w Kruczu. 1. Obręb: Krucz 2. Działka nr: 7043/5 3. Gmina: Lubasz 4. Powiat: Czarnkowsko - Trzcianecki 5. Województwo: wielkopolskie ZADANIE I - Budynek administracyjny biurowy, 2-kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne, 1 podziemna), kubatura budynku około 1607,8 m3, powierzchnia użytkowa około 510,3 m2, składający się z części administracyjnej - pomieszczeń biurowych, serwerowni, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów. Rok budowy wg dostępnych danych: 1830, przebudowany w roku 1939. Obiekt objęty jest prawną ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr 7/WLKP/A). ZADANIE II - Sala narad - budynek 1-kondygnacyjny, kubatura około 587,8 m3, powierzchnia użytkowa około 131,7 m2, składający się z Sali narad, zaplecza kuchennego i sanitariatów. 3.3. Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie II zadań: 1. Zadanie I - Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz. 2. Zadanie II - Termomodernizacja Sali narad Nadleśnictwa Krucz. 3.4. Efekt rzeczowy zamówienia: Celem inwestycji w zakresie termomodernizacji z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii ( pompa ciepła) jest głęboka kompleksowa modernizacja budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz wraz z salą narad, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynkach oraz poprawa efektywności energetycznej. 3.5. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: Zakres robót budowlanych : Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków nadleśnictwa z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową stanowiącą załącznik do niniejszego SIWZ, obejmującą branże architektoniczno-budowlaną, sanitarną oraz elektryczną. Zadanie nr I i II należy realizować zgodnie: a) Pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Czarnkowsko - Trzcianeckiego, które to Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. b) Zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 06 kwietnia 2018r. wydanym przez Starostę Czarnkowsko - Trzcianeckiego. c) Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 21 marca 2019 r. znak: Pi-WN.5142.424.2.2019, Nr 64/2019/A udzielającym pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów objętych przedmiotem zamówienia wymienionych w pkt. 3.3. 2. Zgłoszenie do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów (jeśli jest wymagane w Decyzji pozwolenia na budowę). 3. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego jeżeli podczas realizacji robót zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie prace oraz powiadomić Zamawiającego i odpowiednie służby ochrony zabytków. 4. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej branży sanitarnej stanowiącej załącznika nr 7b.1 należy uwzględnić zmiany zawarte w załączniku nr 7b.2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45324000-4, 45332400-7, 45400000-1, 45421132-8, 45453000-7, 45442100-8, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1283606.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UB SZAŁATA sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro.szalata@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 10/7
Kod pocztowy: 60-232
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1128903.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1128903.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1128903.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Części robót objętych zamówieniem powierzone podwykonawcom: 1) Usługi Budowlane Wiesław Szałata, ul. Wieleńska 49, 64-410 Sieraków, NIP 7871246989 - prace budowlane 2) Słowińscy Sp. J., ul. Wspólna 2, 62-400 Słupca, NIP 6671541832 - wykonanie i montaż okien, 3) Maciej Barłóg, Popowo 7A, 64-510 Wronki, NIP 7871859367 - prace instalacji sanitarnej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.