eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083867-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Gmina Polkowice: Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524771-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 84 74 121, e-mail zp@ug.polkowice.pl, faks 076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): https://bip.polkowice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów mienia stanowiącego własność gminy Polkowice w ramach zadań budżetowych pn.: "Zakup usług remontowych" i "Usługi komunalne". Zakres prac obejmuje: 1) zdemontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.), 2) zdemontowanie elementów metalowych (np. furtka, panel ogrodzeniowy, siatka ogrodzeniowa, itp.), 3) zdemontowanie elementów z tworzywa sztucznego (np. płyta HDPE itp.), 4) zdemontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 5) pomalowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.), 6) pomalowanie konstrukcji i elementów metalowych (np. panel ogrodzeniowy, słupek, kosz, gablota, stojak rowerowy, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 7) pomalowanie elewacji, powierzchni tynkowanych, 8) uzupełnienie murków, ścian z cegły i betonu, 9) uzupełnienie tynku zewnętrznego, 10) uzupełnienie nawierzchni mineralnej tj. piaskowej, żwirowej itp. w brakujących miejscach, 11) wymiana elementów ceramicznych w pokryciach wiat, itp., 12) wymiana 1m2 elementów gontów bitumicznych w pokryciach wiat itp. 13) zamontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.), 14) zamontowanie elementów metalowych (np. furtka, panel ogrodzeniowy, siatka ogrodzeniowa, itp.), 15) zamontowanie elementu z tworzywa sztucznego (np. płyta HDPE itp.), 16) zamontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 17) naprawę nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych na ternie placów rekreacyjnych, 18) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych w obrębie obiektów małej, 19) wymiana zewnętrznych okładzin ceramicznych, gresu, kamienia naturalnego itp., 20) spawanie (np. przyspawanie furtki, pręta w panelu ogrodzeniowym itp.), 21) rozbiórka betonowych, murowanych obiektów komunalnych, obiektów małej architektury itp. Zamawiający w pkt. VIII SIWZ Kryteria wyboru oferty określa szacunkowe ilości robót planowanych do wykonania. Ilość robót wskazanych przez Zamawiającego stanowi ilość szacowaną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót planowanych do wykonania przez Wykonawcę w granicach finansowych określonych maksymalną nominalną wartością zamówienia bez roszczeń odszkodowawczych stron. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru poszczególnych zakresów robót ujętych w określonych protokołach typowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w §1 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 50800000-3, 50000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190108.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe LIVIA Lidia Michalak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 34
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157445.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157445.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190452.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.