eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o." o sygn. DZP/07PN/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083840-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.: "Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o." o sygn. DZP/07PN/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523435-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27273516200000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3732308, 3732346, e-mail zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl, faks 032 3732308, 3732346.
Adres strony internetowej (url): www.klinika-zabrze.med.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o." o sygn. DZP/07PN/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/07PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SIWZ rozdz. III. 1.Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania komputerowego INFINITT PACS wraz z aktualizacją bazy danych Oracle w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z.o.o." o sygn. DZP/07PN/2020 Do zadań Wykonawcy będą należały takie zagadnienia jak: o udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego o reakcja na błędy krytyczne polegające na jak najszybszym przywróceniu możliwości prawidłowego działania programu o wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności o udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego o gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności o aktualizacja bazy danych Oracle do wersji niezbędnej do prawidłowej pracy systemu INFINITT. 3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia 2) zaoferują czas reakcji na błąd krytyczny nie dłuższy niż 24 godziny (obsługa błędu w dni robocze w godz. 9:00-17:00). Czas reakcji na błąd krytyczny będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdziału XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert 3) przedstawią zaświadczenie/ dokument producenta oprogramowania INFINITT PACS firmy INFINITT Co., Ltd. potwierdzające uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania INFINITT PACS oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych. 4) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 5) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 6) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wglądem w bazę danych Szpitala (np. w trakcie diagnozowania błędów) w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 72267000-4, 72500000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37344.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ResQuMed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narciarska 30/45
Kod pocztowy: 31-579
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53726.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53726.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53726.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.