To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-29
Ogłoszenie nr 510083676-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.
Gmina Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi wraz z budową chodnika w m. Zawieścice" (etap I - Budowa chodnika w m. Zawieścice)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528814-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
56-200
Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
655 443 644, e-mail
poplawski@gora.com.pl, faks
065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url): www.gora.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi wraz z budową chodnika w m. Zawieścice" (etap I - Budowa chodnika w m. Zawieścice)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu I inwestycji pn. ,,Przebudowa drogi wraz z budową chodnika w m. Zawieścice", polegającego na budowie chodnika na odcinku ok. 500 mb wraz z odwodnieniem. Do wykonania przewidziano następujący zakres robót: - Droga: -roboty przygotowawcze, -odwodnienie - wpusty: 4 wpusty kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rowu, czyszczenie kanału deszczowego ok. 90 mb, -ścinanie poboczy - ok. 230 m2, -trawniki, -ściek + krawężnik - ok. 520 mb, -zjazdy - ok. 270 m2, -regulacja pionowa urządzeń podziemnych, -Chodnik: - roboty przygotowawcze, -nawierzchnia - ok. 655 m2 z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (szara), -wykonanie trawników - ok. 1000 m2, -regulacja pionowa urządzeń podziemnych, - tymczasowa organizacja ruchu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia (etapu I) stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących oznakowanie pionowe oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe, wykonania trawników i wykaszania chwastów i samosiewów jednorocznych. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. / Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania / 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 3 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45233220-7, 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
INWESTYCJA FINANSOWANA ZE ŚRODKÓW JST, W TYM ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU SOŁECKIEGO ORAZ PLANOWANA DO WSPÓŁFINANSOWANIA Z BUDŻETU WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO W RAMACH KONKURSU ,,DOLNOŚLĄSKI FUNDUSZ POMOCY ROZWOJOWEJ 2019"
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
320846.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGTRANZ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318316.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2024"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.