eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żytno › Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej wm. Żytno poprzez rozbudowę wodociągu i kanalizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083439-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Gmina Żytno: Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej wm. Żytno poprzez rozbudowę wodociągu i kanalizacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju ObszarówWiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu ,,Gospodarka wodno - ściekowa" w ramach działania,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych ztworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji wenergię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi naobszarach wiejskich", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527966-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540062709-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żytno, Krajowy numer identyfikacyjny 15139868100000, ul. ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 343 277 001, e-mail urzadgminy@zytno.pl, faks 343 269 010.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zytno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej wm. Żytno poprzez rozbudowę wodociągu i kanalizacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.271.4.2020.SN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz odcinka sieci wodociągowej na terenie gminy Żytno. Część 1 zamówienia: "Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej w m. Żytno poprzez rozbudowę kanalizacji´´ Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej rozdzielczej w miejscowości Żytno w pasie drogowym dróg gminnych ulic Cmentarnej, Nowej, Cichej, AK, Leśnej i Żeromskiego. Przedmiotowa kanalizacja zostanie włączona do zrealizowanych wcześniej kolektorów sanitarnych grawitacyjnych z odpływem do oczyszczalni ścieków. Trasę sieci dostosowano do istniejącej infrastruktury. Usytuowano ją w ulicach osiedlowych i gminnych. Kolektory kanalizacji sanitarnej będą odbierać ścieki z poszczególnych posesji, zaprojektowane zostały w układzie grawitacyjnym dostosowanym do przestrzennego zagospodarowania terenu. Kanalizację sanitarną grawitacyjną projektuje się z rur PVC typu ciężkiego "S" łączonych na uszczelkę gumową. Uzbrojenie sieci stanowić będą studzienki kanalizacyjne o średnicach 1200 mm z pierścieniem odciążającym oraz włazami ulicznymi ciężkimi. Konstrukcja studni mieszana monolityczno-prefabrykowana. Dolny odcinek komory roboczej (na wysokości wejścia kanałów h=0,5-0,8m), płytę denną oraz kinetę projektuje się jako monolityczną, a część górną z typowych elementów żelbetowych. W celu uzyskania szczelności elementy studzienki wykonane powinny być z betonu hydrotechnicznego wg BN - 62/6738 - 07 wraz z domieszkami uszczelniającymi, pokryte dwukrotnie powłoką wodochronną. Przejścia rurami z PVC przez ściany studni należy wykonać jako przejścia szczelne kielichowe na wejściach do studni i bose na wyjściach ze studni. Nie należy łączyć rury kanalizacyjnej bezpośrednio w ścianie studni lecz przez króciec. Pierwsze studnie przy granicy posesji na przykanalikach należny wykonać w sposób podany wyżej z tą różnicą, że ich średnicę zaprojektowano jako 1000 mm. Przykanaliki w kierunku budynków zaprojektowano po trasach ustalonych z użytkownikami do połączenia z kolektorem odbiorczym. Odcinki przykanalików sprawdzono dla możliwych do osiągnięcia spadków zgodnie z planem sytuacyjno-wysokościowym. Przykanaliki zaprojektowano o średnicy 160 mm. Włączenie przykanalików do sieci głównej poprzez studzienki połączeniowe DN 120 mm lub trójniki redukcyjne. Przykanaliki do wykonania w zakresie pasa drogowego. Zakres robót obejmuje w szczególności budowę: 1) odcinka sieci o długości 1264,6 m, 2) przykanalików o długości 217,5 m, 3) studzienek o średnicy 1200 mm w ilości 37szt, 4) liczba przyłączy - 55 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru, 3) Przedmiar robót. Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: o oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), o powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach, Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1)Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie zmiany użytkowania lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: o o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, o o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, o o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h)protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, Część 2 zamówienia: "Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej w m. Żytno poprzez rozbudowę wodociągu´´ Zakres inwestycji obejmuje budowę odcinka rozdzielczej sieci wodociągowej z rur PVC-U SDR26 PN10 DN110 mm na działce nr ewid. 1163w pasie drogowym drogi gminnej ulicy Łąkowej w Żytnie, stanowiący element gminnej sieci wodociągowej o długość 510 m. Przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego do działki nr ewid.824/6 na odcinku 1,2 m z rur PE100 PN10 SDR11 DN 40 mm z włączeniem do budowanego odcinka sieci oraz hydrantu nadziemnego na odgałęzieniu zasilającym o długości 1,2 m wykonanym z rur kołnierzowych z żeliwa sferoidalnego fi 80 mm. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) budowę odcinka rozdzielczej sieci wodociągowej o długości 510 m, 2) przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego o długości 1,2 m, 3) budowę hydrantu nadziemnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru, 3) Przedmiar robót. Uwaga:Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: o oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), opowiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich oprowadzonych robotach, Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych do wykonania za względu nawiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty.Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie zmiany użytkowania lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: o o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, o o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic,sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, o o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,3.2) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności objęte opisem przedmiotu zamówienia (dot. Części 1 oraz Części 2 zamówienia) zawarte w dokumentacji projektowej składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub Usług i związane z wykonaniem tych Robót lub Usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy tj. wykonanie wszelkich prac budowlanych były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 zezm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót. Wymaganie nie dotyczy Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ - Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej w m. Żytno poprzez rozbudowę kanalizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1220666.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pan Paweł Pałasiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "EKO-INSTAL" Paweł Pałasiński
Email wykonawcy: biuro@eco-instal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wschodnia 13
Kod pocztowy: 42-360
Miejscowość: Poraj
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 803780.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171154.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1419640.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Racjonalizacji gospodarki wodno ściekowej w m. Żytno poprzez rozbudowę wodociągu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221575.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Pan Adam Olczak oraz Pan Łukasz Piątek prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą STRADA s.c. Adam Olczak, Łukasz Piatek
Email wykonawcy: biuro.stradasc@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Tuwima 3/10
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84501.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84501.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1160172.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.