eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeńSądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-28

Ogłoszenie nr 510083190-N-2019 z dnia 28-04-2019 r.

Sąd Rejonowy w Giżycku: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeńSądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529387-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Giżycku, Krajowy numer identyfikacyjny 32349900000000, ul. ul. Warszawska 28, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-87 4298210, e-mail gizycko@olsztyn.so.gov.pl, faks 0-87 4298211.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeńSądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-2132-1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania, umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądu objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom siedzibę Sądu celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu: https://ezamowienia.ms.gov.pl/, zakładka "Korespondencja". 3. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ w pkt. 1 ppkt. 1 oraz w pkt. 3 i 4 czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia przedstawiony został odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ w pkt. 1 ppkt. 1, pkt. 3 i 4. Zamawiający informuje, że spod opisanego powyżej wymogu (tj. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę) wyłączony jest zakres zadań związany z utrzymaniem terenów przyległych do siedziby Sądu. 4. Wartość kosztów pracy, przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale Podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego,szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1 PZP, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1a PZP, z uwagi na okoliczność, iż zamawiane usługi będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie usług objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Na podstawie art. 36ba ust. 4 PZP, powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia. 6. Wskazane prace, Wykonawca wykonywać będzie przy użyciu własnych materiałów oraz sprzętu i urządzeń mechanicznych oraz z wykorzystaniem własnych środków czyszczących, myjących i konserwujących. Wszystkie środki czyszczące, myjące i konserwujące używane przez wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać atesty higieniczne spełniać normy sanitarno - epidemiologiczne i wymagania bezpieczeństwa użytkowania, jak również nie powinny stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz muszą posiadać aktualny termin ważności. Na każde żądanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać ww. atesty. 7. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi Zamawiającego co do jakości stosowanych środków. Wykonawca wskazane prace będzie realizował z należytą starannością, zgodnie z treścią zawartej umowy oraz złożonej oferty, a także z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami wykonywania prac sprzątających i porządkowych. 8. Wykonawca na bieżąco informuje na piśmie (faks lub e-mail) Zamawiającego o problemach i okolicznościach, które mogą mieć wpływ na jakość oraz terminowość wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia ciągłej i wystarczającej obsady pracowników do wykonania usługi tak, aby przebiegała ona sprawnie oraz z zachowaniem należytej staranności. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia przy sprzątaniu pomieszczeń ww. sądów wyłącznie osoby nie karane za przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, bezpieczeństwu powszechnemu, środowisku, rodzinie i opiece, czci i nietykalności cielesnej, prawom osób wykonujących pracę zarobkową, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wymiarowi sprawiedliwości, porządkowi publicznemu, ochronie informacji publicznej, wiarygodności dokumentów, mieniu, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi. 11. Szkody powstałe na skutek niewłaściwego użycia środków czystości lub inne szkody spowodowane w mieniu Zamawiającego oraz osób trzecich przez pracowników Wykonawcy podczas wykonywania prac zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonane prace będące przedmiotem zamówienia. 12. Wykonawca będzie respektował doraźne polecenia, wydawane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, w zakresie porządku i czystości w budynkach, np. sprzątanie po drobnych remontach, awariach itp. 13. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2220000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Hydrotechniczno-Budowalne HYDROBUD sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 11 listopada 25, 62-510 Konin
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 536403.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.