eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › "Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082829-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Gmina Czechowice-Dziedzice: "Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511571-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026801-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czechowice-Dziedzice, Krajowy numer identyfikacyjny 52360800000000, ul. Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2147110, e-mail zp@um.czechowice-dziedzice.pl, faks 32 2147152, 2147182.
Adres strony internetowej (url): www.czechowice-dziedzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pn.: "Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu" obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego wraz z rewitalizacją przyległego terenu. Zestawienie powierzchni inwestycji: Całkowita powierzchnia w granicach opracowania ok. 3,67 ha w tym: - powierzchnia potoku 1,300 ha - pozostałe tereny 2,370 ha Zakres prac obejmuje m.in.: a) Zarurowanie rowu, b) Wymianę przepustów pomiędzy stawami, c) Wykonanie przelewów powierzchniowych, d) Wykonanie umocnienia grobli, e) Wykonanie rowu w dnie stawów, f) Wycinkę i pielęgnacja drzew i krzewów, g) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, h) Wykonanie placu wyposażonego w urządzenia o charakterze rekreacyjno-sportowym oraz tablice edukacyjne i interaktywne, i) Wykonanie ścieżek komunikacji pieszej, j) Montaż elementów małej architektury wzdłuż przebiegu ścieżki, k) Budowa linii kablowej nn 0,4 kV i wykonanie oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ- dokumentacja projektowa, na którą składają się opracowania: 1) Cz.I. Projekt zagospodarowania terenu, 2) Cz.II. Architektoniczno-budowlana, Tom 1. Architektura i drogi, Tom.1.1. Architektura, 3). Cz.II. Architektoniczno-budowlana, Tom 1. Architektura i drogi, Tom 1.2. Branża drogowa, 4) Cz.II. Architektura i drogi, Tom 1. Architektura i drogi, Tom 1.3. Branża elektryczna, 5) Tom 2. Hydrotechnika, 6) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom I. Projekt urządzenia zieleni, 7) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom II Inwentaryzacja przyrodnicza, 8) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom III. Gospodarka drzewostanem, 9) Projekt naturalizacji przyrodniczej, 10) Operat wodnoprawny, 11) Koncepcja utworzenia ścieżki dydaktyczno-przyrodniczej "Dolina Potoku Czechowickiego" na terenie suchego polderu, 12) Projekt budowlany zamienny pn. Rozprowadzenie wód Potoku Czechowickiego przez stawy w ramach jego renaturyzacji". - załącznik nr 8 do SIWZ- przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Zamawiający wprowadza zmianę w treści projektu budowlanego Tom 1.3. Branża elektryczna. Zamawiający wymaga, aby słupy oświetlenia parkowo-ulicznego o wysokości 6,0 m ponad poziom terenu wykonane były z kompozytu, z nadrukiem "kora brzozy" z podświetleniem wewnętrznym słupa. Oprawy oświetleniowe LED ze źródłem światła o mocy min.30W, skuteczność świetlna oprawy min.140 lm/W, klasa szczelności IP65, żywotność 10000 h, temperatura barwowa 4000 K. UWAGA: Wartość planowanych prac do wykonania w 2019 roku nie może przekroczyć kwoty 6 100 000,00 zł. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu "Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego" nr UDA-RPSL.05.04.03-24-067B/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V "Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów" Działanie 5.4 "Ochrona różnorodności biologicznej" Podziałanie 5.4.3. "Dziedzictwo kulturowe - konkurs." Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - roboty ziemne, - roboty hydrotechniczne, - roboty elektroinstalacyjne. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45240000-1, 45246000-3, 45231110-9, 45233161-5, 77211400-6, 77211600-8, 77310000-6, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6619556.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGC Bytom Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@agcbytom.pl
Adres pocztowy: ul. Golfowa 3
Kod pocztowy: 41-907
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7802934.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7802934.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11867562.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 6,5%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Budowa linii kablowej nn 0,4 kV i wykonanie oświetlenia ciągu pieszo - rowerowego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.