To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-14
Ogłoszenie nr 510082785-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej: Sukcesywna dostawa immunoglobuliny do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524552-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30856000000000,
ul. Żwirki i Wigury
10,
63-000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 854 032, e-mail
kontakt@szpitalsredzki.pl, faks
612 853 645.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsredzki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa immunoglobuliny do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/5/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa produktów leczniczych- immunoglobuliny, według potrzeb Zamawiającego, do magazynu apteki szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00-13.00. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Wykaz asortymentu, który składa się na niniejsze zamówienie określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). - W niniejszym postępowaniu za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. - Zamawiający będzie składał zamówienia pocztą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie, przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail. - Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. Transport immunoglobuliny do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi transport leków, w specjalnie wydzielonych przestrzeniach ładunkowych środka transportu, które zapewniają zabezpieczenie odpowiedniej temperatury właściwej dla danego leku, zabezpieczenie leków przed zanieczyszczeniami organicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, a także mikroorganizmami i szkodnikami; gwarantujących warunki uniemożliwiające pomieszanie i skażenie leków oraz dostęp do leków osobom nieupoważnionym. - Termin dostaw poszczególnych partii asortymentu ustala się do godziny 13.00 dnia następującego, po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w sytuacjach opisanych w § 4 projektu umowy. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy, w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji. - W przypadku kiedy realizacja dostawy lub wymiany reklamowanej partii przypadałaby w dzień ustawowo wolny od pracy (tj. soboty, niedziele lub święta), wówczas dostawę/reklamację należy zrealizować pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy, do godziny odpowiadającej upływowi terminu realizacji zamówienia (do 13:00) lub reklamacji. - Termin ważności poszczególnego asortymentu ustala się na minimum 6 - miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. - Wszelkie ilości wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi. Wielkości dostaw asortymentu uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ich zmniejszenie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń stron. Zamawiający deklaruje jednocześnie, że w okresie trwania umowy zakupi asortyment o wartości minimum 85 % wartości ogółem brutto każdej części. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmiany terminu umowy poprzez jego wydłużenie, w przypadku jeżeli do upływu terminu obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi maksymalnej ilości oczekiwanego asortymentu, określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. - Ceną obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia będą ceny jednostkowe dla asortymentu podane przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym. - Z każdą dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT w następujący sposób (warianty opcjonalne) : - oryginał oraz kopię - przy realizacji dostawy, - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. - Faktury muszą być wystawiane zgodnie z BLOZ. - Termin płatności faktury: 60 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Wykonawca przedłoży charakterystykę produktu leczniczego dla przedmiotu zamówienia wraz z ofertą. - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. - Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 499). - Na każdym dostarczonym opakowaniu leku musi być podany numer serii i data ważności. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Immunoglobulina |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19444.44
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20279.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Immunoglobulina |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2777.77
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International sp. z o. ol
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2919.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- TP.D.AS.27.24_Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- dostawa leków do znieczulania
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.