eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082664-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Stawiamy na rozwój" jest współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 - 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529302-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze, Krajowy numer identyfikacyjny 67302133400000, ul. ul. Krakowska 35, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 753 521, e-mail pao.przysucha@wp.pl, faks 486 753 521.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaprzysucha.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PAO.26.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; w ramach projektu "Stawiamy na rozwój" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 - 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha, działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce, instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: o Instalacja monitora na uchwycie ściennym. o Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. o Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: o Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, o Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. o Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: o elementy monitora interaktywnego, o sposób uruchomienie monitora, o sposób wykonania kalibracji monitora, o zasady bezpiecznej pracy z monitorem o wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy o przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw interaktywny (projektor + tablica interaktywna) zestaw 2 2 Laptop do tablicy interaktywnej wraz systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem antywirusowym Szt. 2 3 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 10 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) - 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część II: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 30237280-5, 30213100-6, 32322000-6, 32420000-3, 30232110-8, 32342000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91437.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 190
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116643.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116643.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116643.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43089.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 190
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52998.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52998.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52998.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85032.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 190
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104789.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104789.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104789.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.