eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie z podziałem na 2 częściCzęść 1"Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo " Część 2"Remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510082399-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Wójt Gminy Dragacz: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie z podziałem na 2 części: Część 1: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo " Część 2: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526637-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540062763-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dragacz, Krajowy numer identyfikacyjny 53437400000000, ul. Dragacz , 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 332 49 69, e-mail krystian@dragacz.pl, faks 52 332 49 74.
Adres strony internetowej (url): https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie z podziałem na 2 części: Część 1: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo " Część 2: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGiFE-1.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie z podziałem na 2 części: Część 1: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo". 1) Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające i roboty ziemne, b) roboty budowlane rozbiórkowe, c) roboty fundamentowe, d) roboty murarskie, e) montaż konstrukcji dachu i pokrycia dachu, f) roboty dekarsko - blacharskie, g) wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych, h) wykonanie instalacji wewnętrznych wod. - kan., i c.o, j) roboty tynkarskie, k) roboty izolacyjne, l) roboty posadzkowe, ł) roboty malarskie, m) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, m) wykonanie nawierzchni zewnętrznych trawiastych i z kostki betonowej, o) montaż wyposażenia budynku. I prace porządkowe. 2) Parametry budynku: a) świetlica: - wysokość budynku: 4,87 m, - kubatura: 1020 m3, - liczba kondygnacji: 1 - powierzchnia użytkowa: 156,76 - powierzchnia zabudowy: 194,5 m2 b) remiza OSP: - wysokość budynku: 4,65 m, - kubatura: 340 m3, - liczba kondygnacji: 1 - powierzchnia użytkowa: 61,62 m2 - powierzchnia zabudowy: 77,8 m2 c) kotłownia: - wysokość 3,0 -3,4 m2, - kubatura: 40,5 m3, - liczba kondygnacji: 1 - powierzchnia użytkowa: 10,48 m2 - powierzchnia zabudowy: 13,6 m2 Część 2: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie". 1) Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b) roboty rozbiórkowe, c) wykonanie podkładu betonowego pod posadzki d) wykonanie izolacji cieplnych (posadzki ze styropianu grubości 10 cm oraz dachu z wełny mineralnej gr. 18 cm, e) wykonanie posadzki cementowej f) przecieranie istniejących tynków z zeskrobaniem farb h) wykonanie okładziny z płyt gk na ruszcie stalowym dwuwarstwowo, i) gruntowanie podłoża, j) wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego oraz gruntowanie ścian przed malowaniem, k) malowanie ścian i sufitów, l) ułożenie posadzek i licowanie ścian płytkami ceramicznych, ł) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, m) wymiana przewodów instalacji elektrycznej, n) wydzielenie obwodów elektrycznych dla ogrzewania elektrycznego, piekarnika i bojlera elektrycznego, o) wymiana gniazd i włączników i opraw oświetleniowych, p) wykonanie wentylacji w ścianach zewnętrznych typu "Z", r) wymiana rur kanalizacyjnych (podejść), zlewozmywaka, umywalki, pisuaru, ustępu oraz barterii, s) wykonanie wzmocnienia krokwi deską 3,2 cm obustronnie, oraz wymiana dachodeskowania, t) wykonanie nowego orynnowania z rurami spustowymi, opierzeń i obróbek, u) wykonanie pokrycia dachu dwuwarstwowo (warstwa wierzchnia z papy termozgrzewalnej), w) prace porządkowe. 2) Parametry pomieszczeń: a) wysokość pomieszczeń od 3,3 m do 3,6 m, b) konstrukcja/technologia budynku - tradycyjna, c) rodzaj i konstrukcja dachu - dwuspadowy, drewniany, d) liczba kondygnacji nadziemnych - 1, e) powierzchnia użytkowa - 96,13 m2. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 1) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów czy urządzeń zaproponowanych w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych). 3) Dopuszcza się równoważne urządzenia i materiały pod warunkiem, że : a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia i materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 5) W przypadku zamontowania przez Wykonawcę urządzeń i zastosowania materiałów, które nie będą spełniać w/w wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem lub rozbiórką, na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na umowę o prace, na zasadach określonych w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (t. j. Dz. U z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia np.: roboty przygotowawcze, roboty budowlane, roboty instalacyjne, obsługa maszyn i sprzętu, roboty wykończeniowe i porządkowe. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów. 1) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności Zamawiający żąda: oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymogu i dokonywania ich oceny, wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. 2) W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1781) tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, Uwaga: Powyższe wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. 2019, poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego w/w dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45261000-4, 45430000-0, 45410000-4, 45421000-4, 45321000-3, 45442100-8, 45310000-3, 45331000-6, 45330000-9, 45233200-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej, dobudowa budynku kotłowni oraz rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Fletnowo".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 660110.48
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kazok2111@poczta.fm
Adres pocztowy: Jagatowo, ul. Wspólna 1
Kod pocztowy: 83-010
Miejscowość: Straszyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 811935.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 811935.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1057849.06
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w Grupie".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78780.49
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAM-SYSTEM Lucyna Szuta
Email wykonawcy: biuro.kamsystem@onet.pl
Adres pocztowy: u. Droga Kręta 8B
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199979.44
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.