eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Zamówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn."Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510082054-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Urząd Gminy Klucze: Zamówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 550072473-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000, ul. ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 428 508, e-mail klucze@gmina-klucze.pl, faks 326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót uzupełniających polegających na dostosowaniu budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach: 1. W branży budowlanej: a) Rozbiórka posadzki betonowej na gruncie z pogłębieniem. b) Podbudowa, chudy beton pod płytę posadzki. c) Izolacja, styropian. d) Posadzka na gruncie. e) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi szkliwionymi . f) Tynki i uzupełnienia tynków. g) Malowanie, gruntowanie, szpachlowanie i skrobanie tynków, h) Płytki posadzkowe. i) Demontaż istniejących posadzek. 2. W branży sanitarnej: a) Umywalka porcelanowa wraz z elementami montażowymi i zestawem odpływowym wraz bateria umywalkową i wykonaniem podejścia. b) Miska ustępowa z elementem montażowym do WC wraz ze spłuczką i przyciskiem spłukującym oraz deską sedesową wraz z wykonaniem podejścia. Celem realizowanego zadania inwestycyjnego jest dostosowanie budynku do współczesnych standardów, podniesienie walorów estetycznych i użytkowych. Podstawowe parametry obiektu objętego przedmiotem zamówienia: - budynek usługowy - lokalizacja: ul. Rabsztyńska 3, na działce nr.ew.gr.215/18, Klucze, gmina Klucze - powierzchnia zabudowy -356,4 m2 - powierzchnia użytkowa - 645,2 m2 - kubatura budynku - 3 980 m3 - ilość kondygnacji: 2 naziemne i 1 podziemna (piwnice w przyziemiu istniejącego budynku).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262690-4, 45453000-7, 45111300-1, 45300000-0, 45330000-9, 45262520-2, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: amówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152958.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZRB Paciej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: adam@zrb-paciej.pl
Adres pocztowy: Osiecka 3a
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270187.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270187.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270187.83
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Roboty uzupełniające były przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Zamówienie nie przekracza 20 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej, poniżej kwot określonych w trybie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z póz. zm.). Wprzypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.