eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pod nazwą "Głęboka modernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510082004-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pod nazwą "Głęboka modernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Głęboka modernizacja budynku Urzędu Skarbowego zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b" realizowanego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS.01.03.01-00.0093/17 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512801-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00102291400000, ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 52 54 100, e-mail ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pod nazwą "Głęboka modernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2801-ILZ.260.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pod nazwą "Głęboka modernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. Olsztyńskiej 5b". 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie projektu budowlanego i projektu wykonawczego branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, opracowanego przez "Inwestprojekt - Zachód" Sp. z o. o. ul. Narutowicza 7/9, 90 - 117 Łódź - zwanego dalej "dokumentacją projektową". 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: 1) dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SIWZ / załącznik nr 2 do umowy; 2) audycie - ex-ante - opracowaniu pt. "Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1". - załącznik nr 2 do SIWZ / załącznik nr 3 do umowy; 3) audycie energetycznym - załącznik nr 3 do SIWZ /załącznik nr 4 do umowy; 4) zestawieniu wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu - załącznik nr 4 do SIWZ / załącznik nr 5 do umowy; 5) projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) docieplenia ścian zewnętrznych; 2) docieplenia stropodachu nad II piętrem; 3) docieplenia stropodachu nad częścią piwniczną od przodu; 4) docieplenia stropodachu nad częścią piwniczną od tyłu; 5) wymiany stolarki okiennej; 6) wymiany stolarki drzwiowej; 7) wymiany instalacji c.o.; 8) modernizacji oświetlenia - wymiana oświetlenia na LED.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45421160-3, 45310000-3, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800139.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RANTECH Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gutkowo 80A
Kod pocztowy: 11-041
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984171.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984171.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1177819.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.