eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Baranowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510081999-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Gmina Baranów: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Baranowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524308-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059276-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Baranów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101989100000, ul. ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 883 40 27, e-mail gmina@gminabaranow.pl, faks 81 883 40 41.
Adres strony internetowej (url): bip.gminabaranow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Baranowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku szkolnego z salą gimnastyczną i łącznikiem, w tym m.in.: 1) prace demontażowe (okna i drzwi, kraty, rynny i obróbki blacharskie, pokrycie dachowe z papy, tynki zewnętrzne, elewacja ze styropianu, instalacja odgromowa, wywózka gruzu, zmniejszenie otworów okiennych na klatce schodowej i sali gimnastycznej); 2) wymiana stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, w tym: a) montaż okien z tworzyw sztucznych, b) montaż nawiewników higrosterowanych, c) wykonanie podokienników zewnętrznych, d) montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych; 3) ocieplenie stropodachów, w tym: a) ocieplenie stropodachów wełną mineralną, b) pokrycie dachów papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe, c) wykonanie rynien i obróbek blacharskich, d) montaż instalacji odgromowej 4) ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym: a) ocieplenie ścian budynku styropianem; b) ocieplenie ścian zagłębionych w gruncie styrodurem c) wykonanie warstwy zbrojonej d) wykonanie wyprawy tynkarskiej, e) malowanie farbami silikonowymi f) wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej 5) remont kominów; 6) remont instalacji centralnego ogrzewania, w tym: a) demontaż istniejących zaworów odcinających; b) płukanie instalacji centralnego ogrzewania; c) wymiana istniejących zaworów odcinających na podejściach pionów grzewczych na zawory regulacyjne równoważące z nastawą i możliwością pomiaru przepływu; d) montaż nowych zaworów termostatycznych z nastawą wstępną i odcinających (na powrocie) przy każdym grzejniku; e) montaż zespołu automatyki pogodowej współpracującej z istniejącymi kotłami; f) regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania; próba ciśnieniowa; próba na gorąco; 7) wymiana opraw oświetlenia ogólnego na oprawy energooszczędne typu LED: a) Demontaż istniejących opraw oświetlenia ogólnego, b) Demontaż wypustów oświetleniowych, które nie będą ponownie wykorzystane, c) Montaż nowych opraw oświetleniowych na istniejących wypustach oświetleniowych, d) Wykonanie nowych fragmentów instalacji podtynkowej, e) Zaprawienie bruzd, f) Przecieranie i malowanie dwukrotne emulsją sufitów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45310000-3, 45421000-4, 45111300-1, 45320000-6, 45262500-6, 45261410-1, 45321000-3, 45311000-0, 45442100-8, 45331000-6, 45312319-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2370347.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Dariusz Siudaj
Email wykonawcy: dariusz.siudaj@tlen.pl
Adres pocztowy: Kotliny 86
Kod pocztowy: 24-103
Miejscowość: Żyrzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2119041.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2119041.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3348060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.