eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510081690-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego: Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528863-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000, ul. ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 525, e-mail 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/20/N

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń. 2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 19/20/N. 3. Postępowanie zostało podzielone na cztery (4) niezależne zadania: a) ZADANIE I - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3 x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Biała Podlaska. b) ZADANIE II - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Radzyń Podlaski. c) ZADANIE III - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Parczew. d) ZADANIE IV - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Łuków. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: * Nr 1a do SIWZ - dla ZADANIA I; * Nr 1b do SIWZ - dla ZADANIA II; * Nr 1c do SIWZ - dla ZADANIA III; * Nr 1d do SIWZ - dla ZADANIA IV. Dotyczy wszystkich czterech zadań: 6. Posiłki będą przygotowywane w kuchni macierzystej Wykonawcy i wydawane w lokalu Wykonawcy, tzn. wydawane przedstawicielom Zamawiającego w formie posiłków poporcjowanych do naczyń jednorazowego użytku w ilości odpowiedniej do ilości żywionych oraz rodzaju wydawanych posiłków. 7. Wybrany w danym zadaniu Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000,00 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składek o w/w wartości. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy musi okazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na wskazaną wyżej kwotę, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ , § 6 ust. 1 pkt. a). 8.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ nazwę i adres lokalu, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki, ponieważ lokal ten musi się znajdować w obrębie administracyjnym miasta: * w przypadku ZADANIA I - Biała Podlaska; * w przypadku ZADANIA II - Radzyń Podlaski; * w przypadku ZADANIA III - Parczew; * w przypadku ZADANIA IV - Łuków. W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy, że lokal w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki nie będzie się znajdował w obrębie administracyjnym miasta wskazanego w danym zadaniu, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp jako niegodna z SIWZ. 9. - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do ilości racji żywnościowych. - Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej 1 racji dziennej określonej w umowie w sytuacji konieczności przeprowadzenia ćwiczeń w kolejnych terminach. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu kwoty umowy przeznaczonej na zamówienie podstawowe, poprzez informację złożoną przez Zamawiającego na piśmie z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem. Usługa zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. 10.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy: Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób przygotowujących i wydających posiłki. Szczegółowy opis wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę został określony w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ w paragrafie 10. 11.Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). b) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy. Wraz z fakturą za zrealizowane usługi Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych usług z Podwykonawcą wraz z oświadczeniem Podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych w stosunku do Zamawiającego za określony rozmiar usług wykonanych przez Podwykonawcę. c) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. d) Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia winien wykazać się posiadaniem dokumentów potwierdzających kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (będącej przedmiotem niniejszego postępowania). e) Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy. 12.Informacje o ochronie danych osobowych (zgodnie z art. 13 RODO): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie ul. Brygady Pościgowej 5 08 - 521 Dęblin, NIP:506-011-18-75, REGON: 061456920 kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego tj: dotyczącego "Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń, Nr 19/20/N" Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. ), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (treść oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego - załącznika nr 1 do SIWZ). Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zostanie zawarta po zawarciu umowy z Wykonawcą. Formalności z tym związanych dopełni osoba odpowiedzialna za realizację umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3 x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Biała Podlaska.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31073.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne, Handel, Usługi Transportowe, Restauracja "ANNA" Halina Celińska
Email wykonawcy: kontakt@restauracja-anna.pl
Adres pocztowy: ul. Brzeska 41
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28984.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28984.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41452.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W przedmiotowym postępowaniu przewidziano możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 14 070,24 zł


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Radzyń Podlaski.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23003.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOMI s.c. Zbigniew Górka, Katarzyna Górka
Email wykonawcy: gomi.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Modrzewiowa 4
Kod pocztowy: 24-320
Miejscowość: Poniatowa
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20804.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20804.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20804.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 20 463.84 zł


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Parczew.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnił ZADANIE III - na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) ponieważ w ZADANIU III nie złożono żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 12:00 do Kancelarii Jawnej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie nie wpłynęła żadna oferta na zadanie III.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Łuków.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26774.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIT PERFECT Patryk Knap
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Warszawska 20
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31950.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 29 646.00 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.