To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510081690-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
41 Baza Lotnictwa Szkolnego: Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy
z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528863-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000,
ul. ul. Brygady Pościgowej
5,
08-521
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 517 525, e-mail
41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):19/20/N
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń. 2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 19/20/N. 3. Postępowanie zostało podzielone na cztery (4) niezależne zadania: a) ZADANIE I - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3 x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Biała Podlaska. b) ZADANIE II - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Radzyń Podlaski. c) ZADANIE III - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Parczew. d) ZADANIE IV - Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Łuków. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: * Nr 1a do SIWZ - dla ZADANIA I; * Nr 1b do SIWZ - dla ZADANIA II; * Nr 1c do SIWZ - dla ZADANIA III; * Nr 1d do SIWZ - dla ZADANIA IV. Dotyczy wszystkich czterech zadań: 6. Posiłki będą przygotowywane w kuchni macierzystej Wykonawcy i wydawane w lokalu Wykonawcy, tzn. wydawane przedstawicielom Zamawiającego w formie posiłków poporcjowanych do naczyń jednorazowego użytku w ilości odpowiedniej do ilości żywionych oraz rodzaju wydawanych posiłków. 7. Wybrany w danym zadaniu Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane towary (środki spożywcze) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000,00 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składek o w/w wartości. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy musi okazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na wskazaną wyżej kwotę, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej określonej w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ , § 6 ust. 1 pkt. a). 8.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ nazwę i adres lokalu, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki, ponieważ lokal ten musi się znajdować w obrębie administracyjnym miasta: * w przypadku ZADANIA I - Biała Podlaska; * w przypadku ZADANIA II - Radzyń Podlaski; * w przypadku ZADANIA III - Parczew; * w przypadku ZADANIA IV - Łuków. W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy, że lokal w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki nie będzie się znajdował w obrębie administracyjnym miasta wskazanego w danym zadaniu, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp jako niegodna z SIWZ. 9. - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do ilości racji żywnościowych. - Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej 1 racji dziennej określonej w umowie w sytuacji konieczności przeprowadzenia ćwiczeń w kolejnych terminach. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu kwoty umowy przeznaczonej na zamówienie podstawowe, poprzez informację złożoną przez Zamawiającego na piśmie z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem. Usługa zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. 10.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy: Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób przygotowujących i wydających posiłki. Szczegółowy opis wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę został określony w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ w paragrafie 10. 11.Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). b) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy. Wraz z fakturą za zrealizowane usługi Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych usług z Podwykonawcą wraz z oświadczeniem Podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych w stosunku do Zamawiającego za określony rozmiar usług wykonanych przez Podwykonawcę. c) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. d) Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia winien wykazać się posiadaniem dokumentów potwierdzających kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (będącej przedmiotem niniejszego postępowania). e) Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy. 12.Informacje o ochronie danych osobowych (zgodnie z art. 13 RODO): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie ul. Brygady Pościgowej 5 08 - 521 Dęblin, NIP:506-011-18-75, REGON: 061456920 kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego tj: dotyczącego "Świadczenie usługi żywienia zbiorowego w systemie zleconym żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń, Nr 19/20/N" Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. ), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (treść oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego - załącznika nr 1 do SIWZ). Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zostanie zawarta po zawarciu umowy z Wykonawcą. Formalności z tym związanych dopełni osoba odpowiedzialna za realizację umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3 x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Biała Podlaska. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31073.04
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne, Handel, Usługi Transportowe, Restauracja "ANNA" Halina Celińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28984.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W przedmiotowym postępowaniu przewidziano możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 14 070,24 zł |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Radzyń Podlaski. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23003.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOMI s.c. Zbigniew Górka, Katarzyna Górka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20804.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 20 463.84 zł |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Parczew. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnił ZADANIE III - na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) ponieważ w ZADANIU III nie złożono żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 12:00 do Kancelarii Jawnej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie nie wpłynęła żadna oferta na zadanie III. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zbiorowego żywienia w systemie zleconym (3x dziennie), gotowych całodziennych (śniadanie, obiad, kolacja) posiłków dla żołnierzy z 23 Batalionu Lekkiej Piechoty uprawnionych do bezpłatnego żywienia w czasie ćwiczeń w m. Łuków. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26774.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIT PERFECT Patryk Knap
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31950.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji - do kwoty brutto: 29 646.00 zł |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.