eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku - roboty budowlane"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510081493-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Miasto Leżajsk: "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku - roboty budowlane"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 - Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516862-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540053780-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 69058170300000, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2427333, e-mail uml@miastolezajsk.pl, jadwiga.szkodzinska@miastolezajsk.pl, faks 17 2427333.
Adres strony internetowej (url): www.miastolezajsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku - roboty budowlane"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Leżajsku - roboty budowlane" stanowiących element projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 - Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej. 2. Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części: Część numer 1 - "Przebudowa zabytkowej wieży dzwonniczej Kościoła Farnego w Leżajsku" W ramach tej części wykonane będą prace konserwatorskie i budowlane: - konserwacja i naprawa ścian zabytkowych murowanych z cegły - ok. 700 m2, - remont, budowa drewnianych podłóg i schodów policzkowych, - dostawa i zamontowanie żaluzji okiennych - 4 kpl, - rozbudowa instalacji elektrycznych. Zakres części nr 1 obejmuje przeprowadzenie prac adaptacyjnych budynku wieży dzwonniczej dla przystosowania poziomów wieży dla potrzeb nowych funkcji. Na poziomie 2 przewiduje się prezentację historii miasta. Poziom 6 zostanie wykorzystany na cele widokowe. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2 - "Zmiana zagospodarowania przestrzeni publicznej obszaru Rynku wraz ze Skwerem Księdza Stanisława Lubasa w Leżajsku" W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane: - przebudowa istniejących nawierzchni rynku i skweru na nawierzchnię z wielkowymiarowych płyt granitowych 120 cm x 60 cm gr. 10 cm i kostki granitowej, na podbudowie z kruszywa łamanego, budowa nowych miejsc postojowych, wykonanie nowej nawierzchni istniejących parkingów- ok. 6 925 m2, - przebudowę istniejących dróg o nawierzchni asfaltowej - ok. 500 m2, - przebudowa kanalizacji deszczowej, budowa odwodnienia płyty rynku i skweru oraz niezbędna przebudowa podziemnego uzbrojenia terenu, - przebudowa istniejącego oświetlenia (zasilanie kablem ziemnym, 40 kpl. słupów oświetleniowych z oprawami LED, oświetlenie posadzkowe najazdowe- 45 kpl), - budowa zespołu fontann w obszarze głównego placu rynku oraz fontanny w obszarze skweru (2 kpl), - przebudowa (zmiana lokalizacji) pomnika Władysława Jagiełły, - wykonanie elementów małej architektury (ławki miejskie, kosze), - przebudowa (zmianę lokalizacji) krzyża i pamiątkowego i kamienia wraz z tablicą pamiątkową ks. Stanisława Lubasa, - przebudowa budynku szaletów miejskich (powierzchnia uż. ok. 45 m2). - wykonanie nowego urządzenia zieleni (nasadzeń drzew, krzewów i traw ozdobnych) - ( ok. 0,16 ha). Zakres części nr 2 obejmuje całkowitą przebudowę nawierzchni płyty rynku oraz skweru księdza Lubasa i nadanie im nowych funkcji - turystycznych i rekreacyjnych. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga przez cały okres realizacji zadania utrzymania przejezdności dróg z dopuszczeniem ruchu wahadłowego. Zamawiający dopuszcza krótkotrwałe zamknięcie odcinków ulic na czas wykonywania robót związanych z budową. Przygotowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzgodnieniami (w tym Zamawiającego) i uzyskaniem zatwierdzenia należy do obowiązku Wykonawcy robót. Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie dojazdów do istniejących obiektów w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie zobowiązany realizować bieżące i zimowe utrzymanie dróg (objętych zakresem przekazania placu budowy) w czasie realizacji zadania. Część numer 3 - "Zmiana zagospodarowania przestrzeni publicznej placu przed Miejskim Centrum Kultury w Leżajsku" W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane: - przebudowa nawierzchni placu (nawierzchnia placu wykonana zostanie z wielkowymiarowych płyt betonowych i koski betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego - ok. 1800 m2), - budowa zadaszonej sceny plenerowej, - budowa fontanny (1 kpl.), - budowa nowego oświetlenia placu (zasilanie kablem ziemnym, 6 kpl. słupów oświetleniowych z oprawami LED, oświetlenie posadzkowe najazdowe- 21 kpl), - niezbędna przebudowa podziemnego uzbrojenia terenu - wykonanie nowego zagospodarowania terenu (zmianę lokalizacji instalacji artystycznych), - wykonanie nowych elementów małej architektury (siedziska, ławki miejskie oraz stoliki szachowe), - wykonanie nowych nasadzeń (drzewa, krzewy, trawy ozdobne - ok. 450 m2) Zakres części nr 3 obejmuje całkowitą przebudowę nawierzchni placu przed Miejskim Centrum Kultury i nadanie mu nowych funkcji - reprezentacyjnych, turystycznych i rekreacyjnych. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót dla każdej z części określa: dokumentacja projektowa, zawierająca projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - wg załącznika nr 9.1 - na część nr 1, 9.2 - na część nr 2 i 9.3 - na część nr 3, a także formularze cenowe zawierające przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 2.1 - na część nr 1, 2.2 na część nr 2 i 2.3 na część nr 3 do SIWZ. 4 W cenie oferty należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczych oraz dla części numer 2 zapewnienie nadzoru archeologicznego. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały). 6. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków określonych w uzgodnieniach branżowych (w tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, zakładu energetycznego, zakładu gazowniczego, Miejskiego Zakładu Komunalnego w Leżajsku), które są integralną częścią dokumentacji. 7. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 8. Określone w dokumentacji projektowej, STWiOR, formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i przedstawionego do zatwierdzenia przedstawicielowi Zamawiającego przed podpisaniem umowy. W harmonogramie rzeczowo-finansowym należy uwzględnić wykonanie robót w 2020 roku w cenie: dla części nr 1 - bez ograniczeń, dla części 2 - co najmniej 5 000 000,00 zł, dla części 3 - co najmniej 1 000 000,00 zł. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty demontażowe, rozbiórkowe, instalacyjne, montażowe. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12 Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych podmioty biorące udział postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązane są do ich przestrzegania. W szczególności Zamawiający będący operatorem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, Podwykonawców, czy podmiotów udostępniających zasoby - przekazuje im dotyczące informacje zawarte w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Klauzula ta jest dostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/wiadomosc/423268/klauzula_informacyjna_dot_przetwarzania_danych_osobowych_na_pods Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz do zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych przez ewentualnych Podwykonawców, czy przez podmioty udostępniające zasoby w przypadku powołania się na nie przez Wykonawcę. Informacja na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie praw osób (Wykonawców/ Podwykonawców/Podmiotów, na które Wykonawcy się powołują) do ochrony danych osobowych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ...... (zwanym dalej: RODO) oraz wskazanych w klauzuli informacyjnej Zamawiającego: a) dotyczących ich dostępu do informacji na podstawie art. 15 ust. 1 - 3 RODO w zakresie przetwarzania danych osobowych - Zamawiający może od tych osób żądać dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie ich żądań, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków wynikających z tych przepisów wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, b) dotyczących ograniczenia przetwarzania danych osobowych ww. osób w zakresie art. 18 ust. 1 RODO - Zamawiający nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45422000-1, 45453000-7, 45310000-3, 45314310-7, 45316110-9, 45111200-0, 45262210-6, 45233220-7, 45255600-5, 45231300-8, 45400000-1, 45300000-0, 45233293-9, 45332000-3, 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia numer 1 - 540045909-N-2020 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia numer 2 - 540047915-N-2020 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia numer 3 - 540053780-N-2020

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa zabytkowej wieży dzwonniczej Kościoła Farnego w Leżajsku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 420873.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo - Budowlana Mirosław Piątek
Email wykonawcy: czeslaw.piatek@wp.pl
Adres pocztowy: Mirocin 379
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 527237.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 527237.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 887149.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Zmiana zagospodarowania przestrzeni publicznej obszaru Rynku wraz ze Skwerem Księdza Stanisława Lubasa w Leżajsku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7213109.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: Lider: Firma Remontowo - Budowlana "PIOTROWSKI" Paweł Piotrkowski, Partner: "TECHART" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotrowski1974@wp.pl
Adres pocztowy: Piwoda 150
Kod pocztowy: 37-522
Miejscowość: Wiązownica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10227200.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10227200.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11767332.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Zmiana zagospodarowania przestrzeni publicznej placu przed Miejskim Centrum Kultury w Leżajsku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2187602.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: Lider: Firma Remontowo - Budowlana "PIOTROWSKI" Paweł Piotrkowski, Partner: "TECHART" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotrowski1974@wp.pl
Adres pocztowy: Piwoda 150
Kod pocztowy: 37-522
Miejscowość: Wiązownica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2539632.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2382149.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2821601.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.