eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hanna › Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510081021-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Wójt Gminy Hanna: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518116-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Hanna, Krajowy numer identyfikacyjny 03023751700000, ul. Rynek 2/1, 22-220 Hanna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833798023, 833798023, e-mail srodowisko@gminahanna.pl, przetargi@gminahanna.pl, faks 833798003.
Adres strony internetowej (url): bip.gminahanna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RiOŚ.271.5.2019.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna. 2.2. Obszar opracowania obejmuje cały teren w granicach administracyjnych gminy Hanna, tj. o powierzchni ok. 139 km2. 2.2.1. Wykonanie prac związanych z realizacją czynności planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dotyczących sporządzenia projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/181/2018 z dnia 24.04.2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, oraz według procedur i problematyki określonych w: a) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), d) ustawie z dnia 7 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1398 z późn. zm), e) ustawach i przepisach szczególnych dotyczących min.: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, itd., f) oparciu niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie. 2.2.2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a) opracowania ekofizjograficznego; b) prognozy oddziaływania na środowisko; c) wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą; d) ocena zgłoszonych wniosków do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna; e) koncepcji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), z wariantami rozwiązań; f) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający uwagi Zamawiającego (wersja do opiniowania i uzgodnień); g) wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ich analizą; h) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający opinie i uzgodnienia (wersja do wyłożenia do publicznego wglądu); i) wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycje rozstrzygnięcia winny zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości); j) projektu zarządzenia wójta w sprawie rozpatrzenia uwag; k) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (o ile zajdzie taka potrzeba), z uwzględnieniem zmian wynikających z rozstrzygnięcia uwag, uzyskanych uzgodnień i opinii, do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania; l) wykazu opinii do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, którego wzór określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); m) protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, którego wzór określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); n) rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dotyczącym uwag nieuwzględnionych w części lub całości; o) wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), wraz z wnioskami wynikającymi z ich analizy; p) wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); q) dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945); r) uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium; s) projektu ,,podsumowania" oraz ,,uzasadnienia" , o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z późn. zm.); t) opracowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projekty pism, zawiadomień, obwieszczeń i ogłoszeń, wynikających z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury); u) przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu zmiany studium wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Gminy Hanna do uchwalenia stosownie do art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2.2.3. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: a) prowadzeniem na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych; b) udziału w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją (multimedialną) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; c) udziału, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych czynnościach procedury planistycznej; d) udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz w spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Zamawiającego; e) w ramach otrzymanego grantu dla Zamawiającego: - udział w wyborze przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej (FRDL, odpowiedzialną za udzielenie grantu) technik i narzędzi konsultacyjnych dokumentu planistycznego, - udziału w opracowaniu Indywidualnego Planu Konsultacji (IPK) zgodnie z regulaminem naboru do uzyskania grantu oraz wsparcia eksperckiego dla jednostek samorządu terytorialnego na przeprowadzanie pogłębionych konsultacji społecznych aktów zagospodarowania przestrzennego oraz wytycznymi do przygotowania IPK i wzorami dokumentów przekazanych przez FRDL, - udziału w zrealizowaniu pogłębionych konsultacji społecznych dokumentu planistycznego wykraczających poza wymogi nakładane na gminy na mocy przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym -wykorzystując techniki konsultacyjne przyjęte w IPK; f) współpracy w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Wójta Gminy podczas procedury sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; g) w zależności od potrzeb, udział w innych spotkaniach konsultacyjnych organizowanych w związku ze sporządzaniem zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania odpowiednich materiałów planistycznych w porozumieniu z Zamawiającym; h) wykonania wszelkich prac projektowych i dokumentacyjnych nie opisanych powyżej, a wynikających z procedur określonych aktami prawnymi właściwymi dla opracowania dokumentu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.4. W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany będzie do: a) edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; b) współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem; c) uzupełnienia i/lub usunięcia wskazanych uchybień, albo ponownego, nieodpłatnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do uśnięcia stwierdzonych nieprawidłowości. 2.2.5. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania poszczególnych czynności i przygotowania materiałów w ramach procedury planistycznej, wynikających z rozstrzygnięć uwag składanych do projektu zmiany studium przez Wójta Gminy Hanna i Radę Gminy Hanna, do chwili uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 1) zmianę Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) rysunek w skali 1:20 000 dla gminy Hanna, który winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze oraz w barwach czarno-białych w pięciu egzemplarzach (po 1 czarno-białe i 2 kolorowe), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB), w formatach: TIFF i JPG; 2) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; 3) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2018 r., poz. 1472). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku studium (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w postaci: a) plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane, b) plików zawierających projekt opracowania zmiany studium, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych), c) plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji ze studium. 4) Opracowanie ekofizjograficzne: a) tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; b) załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; c) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane; d) pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych). 5) Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego. 6) Dokumentacja prac planistycznych winna zostać przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, odpowiednio poukładana i spięta. 7) Forma pozostałych opracowań: a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX. c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym. 8) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 2.2.6., z zastrzeżeniem: a) braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych; b) obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach. 2.2.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje oraz materiały znajdujące się w jego posiadaniu (z wyłączeniem danych nie mogących być przedmiotem udostępnienia), a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, w tym: 1) uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/181/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna oraz ostatnią uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXXIV/159/06 z dnia 6 marca 2006 r. w sprawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, 2) uchwałę Rady Gminy Hanna Nr XXIX/153/17 w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Hanna, wraz z analizą opracowaną w październiku 2017r. 3) wnioski do zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie udostępnionych przez Zamawiającego - w tym m.in. aktualnych materiałów, map i danych pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na własny koszt. 2.2.9. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalona zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzona przez Wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją. 2.2.10. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.2.11. Termin realizacji zamówienia, jak również zaoferowana cena, uwzględnia czynności niezbędne do dwukrotnego wyłożenia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu. 2.3. Prawa autorskie i majątkowe. 1) Wykonawca w chwili podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego zrzeka się na rzecz Zamawiającego całości praw autorskich i majątkowych, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1191, z późn. zm.). 2) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami utworów. 3) Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory. 4) Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami. 5) Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 1, oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 2, nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. 6) Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77235.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M & R Biuro Projektów NOVA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: iwona.mieloch@mirbiuro.pl
Adres pocztowy: ul. M. Rataja 106 A
Kod pocztowy: 61-695
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.