To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-25
Ogłoszenie nr 510080961-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.
Gmina Miasto Szczecin - Straż Miejska Szczecin: Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527804-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Szczecin - Straż Miejska Szczecin, Krajowy numer identyfikacyjny 81045684200000,
ul. ul. Sebastiana Klonowica
1 B,
71-241
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 44 27 626, e-mail
sekretariat.sm@um.szczecin.pl, faks
91 44 27 615.
Adres strony internetowej (url): http://www.sm.szczecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGZ.252.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych uszytych na miarę dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin. Zakres zamówienia obejmuje: obmiar, wykonanie i dostarczenie do siedziby Straży Miejskiej niżej wymienionych elementów umundurowania letniego i zimowego dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin: 1) Wiatrówka (olimpijka) damska / męska. Ilość 6 sztuk; 2) Koszula służbowa letnia damska / męska w kolorze błękitnym i białym. Błękitna ilość: 29 sztuk, biała ilość: 36 sztuk; 3) Koszula służbowa zimowa damska / męska w kolorze błękitnym i białym. Błękitna ilość: 15 sztuk, biała ilość: 25 sztuk; 4) Skarpety letnie. Ilość: 431 par; 5) Skarpety zimowe. Ilość: 194 par; 6) Podkoszulka polo w kolorze białym. Ilość: 51 sztuk; 7) Podkoszulka polo w kolorze czarnym. Ilość: 196 sztuk; 8) Podkoszulka T-shirt. Ilość: 207 sztuk; 9) Obuwie służbowe specjalistyczne. Ilość: 73 pary; 10) Sweter - polar. Ilość: 53 sztuki; 11) Spodnie służbowe zimowe damskie / męskie. Ilość: 24 sztuki; 12) Spodnie służbowe letnie damskie / męskie. Ilość: 32 sztuki; 13) Kurtka letnia damska / męska. Ilość: 13 sztuk; 14) Czapka zimowa. Ilość: 12 sztuk; 15) Bluza polowa "moro" - kurtka damska / męska. Ilość: 28 sztuk; 16) Spodnie polowe "moro". Ilość: 93 sztuk; 16) Pasek do spodni. Ilość: 10 sztuk; 18) Pas główny. Ilość: 9 sztuk; 19) Spódnica damska. Ilość: 6 sztuk; 20) Kurtka zimowa. Ilość: 3 sztuki; 21) Spinka do krawata damska/męska. Ilość: 6 sztuk; 22) Czapka garnizonowa okrągła. Ilość: 6 sztuk; 23) Mundur męski. a) Marynarka męska, b) Spodnie do munduru. Ilość: 3 sztuki; 24) Mundur damski. a) Marynarka damska, b) Spódnica damska. Ilość: 1 sztuka
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18130000-9
Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18232000-4, 18234400-8, 18235200-7, 18317000-4, 18330000-1, 18420000-9, 18425000-4, 18443320-5, 18832000-0, 98393000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124381.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Spec. Zaopatrzenia Mundurowo-Techn. "Kazek" Halina Jadwiga Śnieżko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118949.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana membrany z hydroizolacją na dachu budynku przy ul. Krasińskiego 46 w Szczecinie
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Wykonanie remontów dachów wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na trzy części
- Montaż dachowego systemu paneli solarnych w Domu Pracy Twórczej przy ul. Komandorskiej 5 w Świnoujściu
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.