eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510080930-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Gmina Sławno: Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523873-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sławno, Krajowy numer identyfikacyjny 77097990900000, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 598 106 229, e-mail sekretariat@gminaslawno.pl, faks 598 107 526.
Adres strony internetowej (url): http://ug.slawno.ibip.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSSA.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji "Budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław". II. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego. 1. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji po odbiorze roboty budowlanej, a w szczególności w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń c.o., wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). 3. Ponadto inspektor będzie zobowiązany do: 1) dokonywania wizytacji i sprawdzenia placu budowy robót wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie podczas realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę roboty budowlanej, potwierdzanych wpisem w dzienniku budowy, w przypadku robót ciągłych stałego nadzoru nad robotami; 2) weryfikacji dokumentacji projektowej i proponowania ewentualnych zmian, które muszą być zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Zamawiającego; 3) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę oraz przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; 4) udziału w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 5) zawiadomienia właściwych co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków; 6) koordynacji pomiędzy Wykonawcą robót, a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; 7) zatwierdzania źródła wytwarzania i zamawiania każdego z materiałów oraz ich próbek zgłaszanych przez wniosek do wbudowania przez Wykonawcę robót (wniosek zostanie opracowany przez Wykonawcę robót w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru); 8) nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; 9) przygotowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą Robót, dokumentacji dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych wynikłych w toku realizacji przedsięwzięcia; 10) sporządzania protokołów konieczności dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych; 11) sprawdzenia kosztorysów i kalkulacji szczegółowych dla robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych przedkładanych przez Wykonawcę robót; 12) organizowania i udziału minimum raz w miesiącu w roboczych naradach koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i innych niezbędnych instytucji, sporządzania protokołu z narady; 13) udziału w odbiorach prac inwestycyjnych oraz udziału w próbach i odbiorach technicznych; 14) dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 15) sprawdzania ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 16) potwierdzania faktycznie wykonanych robót; 17) sprawdzenia w trakcie realizacji robót dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia robót oraz rzędnych terenu; 18) weryfikacji i zatwierdzania harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawcę oraz ich aktualizacje; 19) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 20) udziału w czynnościach związanych z odbiorami częściowymi, odbiorem końcowym i ostatecznym; 21) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 22) nadzorowania kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; 23) przeprowadzenia w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 24) nadzoru nad przygotowaniem materiałów do uzyskania pozwolenia na Użytkowanie obiektu; 25) bieżącą współpracę z Zamawiającym - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli procesu inwestycyjnego, uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu prac i robót budowlanych; 26) opracowywania opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 27) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 28) prowadzenia wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych; 29) sporządzania raportu miesięcznego z postępu prac zawierającego opis wykonanych robót i dokumentację zdjęciową. III. Etapowanie inwestycji: 1. Zamówienie będzie wykonywane przez Wykonawcę robót w dwóch etapach. 1) Etap 1: Wykonanie stanu surowego zamkniętego, wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, przebudową sieci wodnej, budową przyłącza wodociągowego, budową przyłącza elektroenergetycznego do budynku oraz wykonaniem instalacji deszczówki. Etap 1 wykonawca ma wykonać do 15 sierpnia 2019 r. 2) Etap 2: Wykonanie pozostałych robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu do 15 lipca 2020 r. IV. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław" zawierają: - Projekt budowlano - wykonawczy: a) branża architektoniczno - budowlana; b) branża elektryczna; c) branża sanitarna, - Projekt zamienny - wprowadzający zmiany do projektu budowlano - wykonawczego; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty ogólnobudowlane; - Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej. Kompletna dokumentacja projektowa i skany decyzji dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. V. Inne roboty wykonywane przez Wykonawcę robót, których nie obejmuje dokumentacja projektowa, a które podlegają Nadzorowi Inwestorskiemu: 1) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla obiektu po wykonaniu całości zakresu robót budowlanych; 2) zapewnienie obsługi geodezyjnej nad realizacją robót łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. VI. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą robót budowlanych, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania w przetargu nieograniczonym. VII. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71500000-3


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20320.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "UNO" Krzysztof Chwalisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sianowska 28
Kod pocztowy: 75-643
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39455.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.