eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej GminJedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510080826-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Gmina Jedlicze: Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509315-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540024290-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jedlicze, Krajowy numer identyfikacyjny 37044055400000, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 352 207, e-mail majerska@jedlicze.pl, faks 134 352 025.
Adres strony internetowej (url): www.jedlicze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RP.271.4.7.2019.MŻM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa budynku zabytkowej oficyny i utworzenie "Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w miejscowości Jaszczew". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i restauratorskich przy zabytkowym budynku oficyny dworskiej zlokalizowanej na działce nr ewid 717 w m. Jaszczew zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzja pozwolenia na budowę nr 1044/2018 z dnia 26 listopada 2018r. oraz decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu nr K-IRN-5142.199.2018.AB z dnia 20 sierpnia 2018r w zakresie: 1. Podbicie ław fundamentowych do głębokości 1,20 m poniżej poziomu terenu: 1.1. Odkopanie po obwodzie zewnętrznych ścian budynku; 1.2. Uzupełnienie żelbetowych ław fundamentowych 1.3. Wykonanie izolacji powłokowej ścian fundamentowych; 1.4. Zasypanie wykopów ziemią z odkładu; 2. Remont dachu: 2.1. Rozebranie istniejącego pokrycia z płyt azbestowo - cementowych; 2.2. Rozebranie starego pokrycia z gontu drewnianego wraz z łaceniem; 2.3. Rozebranie końców krokwi, murłat nie nadających się do pozostawienia elementów drewnianej konstrukcji dachu; 2.4. Uzupełnienie zdemontowanych elementów konstrukcji dachu, elementy pozostawione należy oczyścić i zaimpregnować preparatami grzybobójczymi przeciw robactwu i ognioodpornymi; 2.5. Wykonanie łaczenia połaci dachowych i pokrycie dachu dwoma warstwami gontu drewnianego wraz z kompletem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 3. Remont drewnianego stropu nad parterem: 3.1. Rozebranie otynkowanych desek sufitu; 3.2. Rozebranie podłóg poddasza wraz ze ślepą podłogą; 3.3. Usunięcie zasypki izolacyjnej i rozebranie ślepego pułapu; 3.4. Wymiana lub wzmocnienie uszkodzonych belek drewnianych stropu, elementy pozostawione należy oczyścić i zaimpregnować preparatami grzybobójczymi przeciw robactwu i ognioodpornymi; 3.5. Uzupełnienie ślepej podłogi i sufitu podwieszonego z płyty gipsowo - kartonowej wraz z warstwa wygłuszenia wełną mineralną; 3.6. Wykonanie podłogi z paneli podłogowych; 4. Remont schodów wewnętrznych: 4.1. Demontaż stopni i podstopnic; 4.2. Drewniane elementy konstrukcji stropu należy oczyścić i zaimpregnować preparatami grzybobójczymi przeciw robactwu i ognioodpornymi; 4.3. Uzupełnić drewniane stopnice i podstopnice; 5. Przebudowa ścian wewnętrznych; 5.1. Wykonanie projektowych otworów w ścianach konstrukcyjnych z przesklepieniem otworów belkami stalowymi; 5.2. Wykonanie projektowanych ścianek działowych sanitariatów; 5.3. Wykonanie projektowanych przewodów wentylacyjnych; 6. Pozostałe roboty rozbiórkowe: 6.1. Skucie tynków wewnętrznych; 6.2. Rozebranie warstw posadzkowych parteru; 6.3. Wywiezienie gruzu uzyskanego z rozbiórki poza remontowany budynek; 7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: 7.1. Wykucie z muru istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; 7.2. Montaż w istniejących otworach stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej; 7.3. Montaż w gotowych otworach stolarki drzwiowej drewnianej płycinowej; 8. Wykonanie instalacji wewnętrznych. 8.1. Elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych; 8.2. Wodno - kanalizacyjnych z włączeniem do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej zgodnie z warunkami technicznymi oraz dokumentacją projektową. UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości 64 m zgodnie z warunkami technicznymi oraz dokumentacja projektową oraz przyłącza wody o długości 8,3m. Przyłącz wody należy dodatkowo wyposażyć w stację uzdatniania (zmiękczania) wody działającą w oparciu o wymianę jonową; 8.3. Gazowej zasilającej kotłownię i kuchnie; 8.4. Centralnego ogrzewania; 9. Wykonanie wewnętrznych robót wykończeniowych; 9.1. Posadzek w poziomie parteru z podbudową z chudego betonu, warstwami izolacyjnymi przeciwwilgociowymi i termicznymi; 9.2. Wykonanie tynków wewnętrznych z okładzinami z płytek ceramicznych i malowaniem; 9.3. Wygłuszenie ścian i sufitu pomieszczenia sali projekcyjnej płytami z wełny skalnej gr. 10 cm z jednostronnym pokryciem tkaniną z włókna szklanego w kolorze ciemnym. 10. Remont elewacji budynku w systemie renowacji starego budownictwa z odtworzeniem elementów ozdobnych: boni i profili ciągnionych oraz malowanie; 11. Odtworzenie dawnej altany wzdłuż zachodniej i południowej ściany zewnętrznej budynku z pokryciem podwójnym gontem drewnianym na łatach na drewnianej konstrukcji dachu; 12. Roboty zewnętrzne - drogi i dojścia. 13. Kanalizacja deszczowa wraz z włączeniem do studni retencyjnych. UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dwóch studni retencyjnych zgodnie z dokumentacją projektową; 14. Dostawa i montaż wyposażenia Sali projekcyjnej: 14.1. Projektor z instalacją komputerową, ekran (wg specyfikacji); 14.2. System nagłośnienia (wg specyfikacji); 14.3. Krzesła (wg specyfikacji). Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Uwaga! Zamawiający informuje że uzależnia podpisanie umowy z Wykonawcą od podpisania umowy z Instytucją Pośrednicząca na dofinansowanie projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45422100-2, 45261200-6, 45453000-7, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 675854.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana POL-BUD Grzegorz Buczkowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Humniska 846
Kod pocztowy: 36-206
Miejscowość: Humniska
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 887388.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 887388.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1434083.67
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.