eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2019 i 2020 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-24

Ogłoszenie nr 510080687-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Urząd Gminy Maków: Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2019 i 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523878-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Maków, Krajowy numer identyfikacyjny 99494000000000, ul. ul. Główna 12, 96-124 Maków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 312 017, e-mail makow@gminy.pl, faks 468 312 009.
Adres strony internetowej (url): https://makow.bipst.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac drogowych na terenie gminy Maków w 2019 i 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.2.2019.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) Powierzchniowym ręcznym oraz punktowym podwójnym utrwaleniu emulsją i grysami spękań siatkowych w nawierzchni bitumicznej. Usługi należy wykonać przy użyciu średniorozpadowej emulsji asfaltowej o minimalnej zawartości asfaltu 65 % i grysów ze skał bazaltowych o frakcji 2-5 mm. Zużycie materiałów to minimum 7 litrów / 1 m² grysów i 1,5 kg / 1 m² emulsji. Prace rozliczane będą za 1 metr kwadratowy powierzchniowego utrwalenia drogi. Szacowana ilość powierzchni przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia wynosi maksymalnie 4000 m². 2) Uszczelnianie spękań poprzecznych w nawierzchni bitumicznej masą zalewową na gorąco Bornit TL. Spękania przeznaczone do uszczelnienia zostaną wskazane przez Zamawiającego. Spękania należy przed zalaniem oczyścić z zanieczyszczeń oraz zagruntować emulsją gruntującą Bornit Haftgrund. Szacowana długość szczelin przeznaczonych do uszczelnienia wynosi maksymalnie 1800 metrów bieżących. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 24 miesiące W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa kruszywa oraz świadczenie usług maszynami drogowymi. Poszczególne dostawy kruszywa realizowane będę na po zawiadomieniu Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie (maksymalnie 21 dni). 1. Dostawa kruszywa łamanego - dolomitu o frakcji 0 - 31,5 mm. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem i rozplantowaniem oraz ręcznym uzupełnieniem ubytków w nawierzchni tłuczniowej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, kruszywa drogowego dolomitu o granulacji 0-31,5 mm w ilości maksymalnie 2600 ton. Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm PN-EN 13242 lub PN-EN 13043 dla tego rodzaju kruszywa, 2. Dostawa kruszywa - żwiru. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie własnym transportem, wraz z rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu drogi, żwiru o parametrach frakcji żwiru: (0 mm - 16 mm - 30% zawartości 16 mm - 32 mm - 40% zawartości 32 mm - 63 mm - 30% zawartości Razem: - 100% frakcji żwiru) w ilości maksymalnie 600 ton. 3. Świadczenie usług równiarką drogową. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne profilowanie dróg oraz rozgarnianie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 równiarką samojezdną o mocy minimum 100 KM i szerokości lemiesza min 3,0 m. Maksymalna ilość godzin pracy równiarki wraz z operatorem wynosi 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 4. Świadczenie usług koparko - ładowarką. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne równanie i profilowanie dróg oraz uzupełnianie ubytków w nawierzchniach tych dróg koparko-ładowarką, poprzez użycie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2. W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków z łyżki koparko-ładowarki. Koparko-ładowarka powinna mieć następujące parametry: pojemność przedniej łyżki minimum 1 m³, wysięg ramienia tylnego minimum 4 m, napęd kołowy 4x4, mocy silnika minimum 90 KM. Przewidywana ilość godzin pracy koparko-ładowarki wynosi maksymalnie 280 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 5. Świadczenie usług walcem samojezdnym. Przedmiotem zamówienia jest zagęszczanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 walcem drogowym stalowy o masie minimum 10 ton z możliwością wibracji. Przewidywana ilość godzin pracy walca drogowego wraz z operatorem wynosi maksymalnie 80 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 6. Świadczenie usług nakładarką do kruszywa Przedmiotem zamówienia jest rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1. nakładarką do kruszywa o szerokości rozkładania minimum 400 cm. Cena powinna obejmować transport nakładarki na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy nakładarki do kruszywa wraz z obsługą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 7. Świadczenie usług samochodem ciężarowym Przedmiotem zamówienia jest cykliczne przewożenie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 na terenie Gminy Maków samochodem samowyładowczym 3-stronnym o ładowności minimum 16 ton na miejsce wykonywanych prac. Przewidywana ilość godzin pracy samochodu wraz z kierowcą wynosi maksymalnie 60 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). 8. Świadczenie usług ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3- stronną Przedmiotem zamówienia jest przewożenie i rozkładanie kruszywa wymienionego w pkt. 1 lub 2 ciągnikiem rolniczym z przyczepą samowyładowczą 3 - stronną o ładowności min. 6 ton. Przewidywana ilość godzin pracy wynosi maksymalnie 120 godzin (cena usługi za 1 godzinę pracy). W ramach tejże usługi należy uwzględnić możliwość ręcznego uzupełniania ubytków w nawierzchni tłuczniowej. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 12 miesięcy W zakresie zadania nr 3: a) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z jednostronnym rozplantowaniem urobku. Szerokość dna rowu 0,4 metra, głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1 . b) Odbudowie rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku na odległość maksimum 10 kilometrów. Szerokość dna rowu 0,4 metra , głębokość rowu od 0,6 do 0,8 metra , nachylenie skarp rowu 1:1. Łączna długość rowów przydrożnych przeznaczonych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb. c) Zamontowaniu przepustów PE w ilości maksymalnie 30 sztuk o średnicy 300 mm. i długości 6 metrów w wykopanym rowie oraz ich przysypaniu warstwą minimum 30 centymetrów ziemi uzyskanej z urobku. Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu po niwelacji powinien wynosić 0,2%; w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200 m - 0,1%. Szacowana długość rowów przydrożnych do odtworzenia wynosi maksymalnie 5000 mb. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 24 miesiące Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji (dotyczy wszystkich części)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Andróg" Roboty Drogowe Anna Cieślak
Email wykonawcy: androg12@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Pomologiczna 11/11, 96-100 Skierniewice
Kod pocztowy: 96-124
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty podana w netto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa kruszywa wraz z naprawą nawierzchni dróg o powierzchni wykonanej z kruszywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Dziuda
Email wykonawcy: marek.dziuda@onet.pl
Adres pocztowy: Drzewce 126 96-127 Lipce Reymontowskie
Kod pocztowy: 96-127
Miejscowość: Drzewce
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty podana netto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Odtworzenie rowów przydrożnych na terenie Gminy Maków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Budowlanych Edward Duda
Email wykonawcy: kamil.duda2@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 8, 96-100 Skierniewice
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65092.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65092.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65092.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty podana w netto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.