eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Dostawa środków do produkcji soli - część II - dostawa kwasu solnego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-11

Ogłoszenie nr 510079746-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Dostawa środków do produkcji soli - część II - dostawa kwasu solnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524703-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): https://kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa środków do produkcji soli - część II - dostawa kwasu solnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2020/EZM/33

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, kwas solny (HCL) 33% gatunku I, spełniający wymagania jakościowe zawarte w normie PN-C-84046:1991 lub o parametrach równoważnych , zwany dalej "przedmiotem zamówienia", w maksymalnej ilości 120 ton. Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę kwasu solnego (HCL) 33% gatunku I, powołując się na rozwiązania równoważne do zawartych w normie PN-C-84046:1991 obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć aktualne wyniki badań laboratoryjnych oraz inne dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań. Zamawiający uzna następujące parametry za potwierdzające równoważność: o wygląd zewnętrzny - ciecz przeźroczysta, bezbarwna do żółtej, o zawartość chlorowodoru - min. 33% m/m, o zawartość żelaza (Fe - max. 5 mg/kg, o zawartość chloru wolnego - max. 5 mg/kg, o zawartość kwasu siarkowego wp. na NaSO4 2- - max. 90 mg/kg, o zawartość arsenu - max. 0,05 mg/kg, o zawartość metali ciężkich strąconych siarkowodorem jako Pb2+ - max. 5 mg/kg. 1.2. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w pkt 1.1, w części o wartości 60% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w ofercie. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% wynagrodzenia całkowitego brutto, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2. Warunki dostawy. 2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 12 partiach. 2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1. 2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. 2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 4.6. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego. 2.7. Jednorazowa dostawa partii przedmiotu zamówienia może stanowić minimum 8 ton, natomiast maksymalnie 16 ton. 2.8. Dostawy partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 2.9. Miejsce dostawy - Dział Utylizacji Wycieków Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1. 2.10. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 5.00 do 23.00. 2.11. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę i na jego koszt w autocysternach: 1) wyposażonych w zawory odpowietrzająco - napowietrzające, 2) posiadających stosowne dopuszczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 3) przy pomocy osób, które posiadają odpowiednie kwalifikacje, w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.12. Rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, tylko i wyłącznie przy pomocy pompy PS-371 (pompa do rozładunku kwasu solnego), stanowiącej własność Zamawiającego. Wykonawca nie może przedmuchiwać cysterny i wydawać medium pod ciśnieniem innym niż ciśnienie grawitacyjne. 2.13. Wykonawca, będzie posiadał stosowne przyłącza, pasujące do króćca ssawnego pompy PS-371, stanowiącej własność Zamawiającego. 2.14. Przed każdym rozładunkiem przedmiotu zamówienia, jak również po jego zakończeniu, Wykonawca może zostać zobowiązany do zważenia autocysterny na wadze samochodowej stanowiącej własność Zamawiającego, zlokalizowanej przy szybie Kościuszko, ul. Kościuszki 2, 32 - 020 Wieliczka (ok. 1 km od miejsca dostawy). 2.15. Ważenie będzie się odbywać według następujących zasad: 1) ważeniu będzie podlegać cała dostarczona partia przedmiotu zamówienia, 2) ważenie partii przedmiotu zamówienia odbywa się poprzez ważenie autocysterny przed wyładunkiem przedmiotu zamówienia oraz po jego wyładunku, 3) po zakończeniu ważenia kierowca otrzymuje zapis warzenia, który zatrzymuje jako dowód ważenia. 2.16. Zamawiający dopuszcza różnicę między dokumentami przewozowymi a wynikami z ważenia partii przedmiotu zamówienia dokonywanego przez Zamawiającego w ilości 100 kg w zakresie przewozu dokonywanego jedną autocysterną. W takim przypadku podstawą do rozliczenia między Stronami będą dokumenty przewozowe. 2.17. W przypadku zaistnienia większej różnicy niż wskazana w pkt 4.16 podstawą do rozliczenia między Stronami będą wyniki ważenia partii przedmiotu zamówienia dokonywane przez Zamawiającego. 2.18. Zamawiający oświadcza, że zastosowana przez Zamawiającego waga samochodowa spełnia wszelkie wymagania obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Polskiej Normy. 2.19. Do jednostkowych dostaw partii przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty: 1) świadectwo jakości, 2) warunki przechowywania, 3) dokument gwarancji (okres gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia), 4) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT. 2.20. Do pierwszej dostawy Wykonawca winien dołączyć kartę charakterystyki substancji zarejestrowanej zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami), dla której został nadany nr REACH lub dokument, z którego wynika że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 24000000-4


Dodatkowe kody CPV: 24311470-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WĘGLO-STAL P.P.H.U Waldemar Biskupek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 50B
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.