eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-11

Ogłoszenie nr 510079730-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie: Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525803-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 36311886100000, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 240 24 50, e-mail zamowienia@zdm-konin.pl, awrzesinska@zdm-konin.pl, faks 63 240 24 51.
Adres strony internetowej (url): www.zdm-konin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM.IV.ZP.221.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie w zakresie: 1. Bieżącego utrzymania czystości obiektów mostowych. 2. Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów mostowych. Prace utrzymaniowo - remontowe będą prowadzone na 43 obiektach mostowych w Koninie zgodnie z zestawieniem zbiorczym zamieszczonym w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Lokalizacja i parametry obiektów określone zostały w zestawieniu. Łączna ilość wszystkich obiektów mostowych i przepustów to 43 szt. obiektów w tym: ? 16 mostów ? 13 wiaduktów ? 6 estakad ? 2 przejścia podziemne ? 2 kładki dla pieszych ? 4 przepusty 2. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze prac/robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres ilościowy prac określony w przedmiarze prac/robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres prac może ulec zmianie lub przesunięciu pomiędzy poszczególnymi rodzajami prac, przy jednoczesnym zachowaniu ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie związane z dokonaniem zmian. 3. Zlecenia cząstkowe z zakresu przedmiotu zamówienia będą przekazywane przedstawicielowi, Wykonawcy osobiście, pocztą elektroniczną lub w nagłych przypadkach telefonicznie. Zgłoszenie obejmuje zakres prac, lokalizację oraz termin wykonania, Wykonawca na podstawie zgłoszenia, realizuje prace zgodnie z zaleceniami Zamawiającego lub zajmuje stanowisko w sprawie.Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania wszystkich prac poprzez robienie zdjęć po wykonaniu prac/robót. na poszczególnych obiektach. Dokumentację zdjęciową należy przekazać Zamawiającemu na nośniku trwałym. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia wg zapisów określonych w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Gwarancja. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63712310-9


Dodatkowe kody CPV: 45221119-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 309607.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Handlowo-Usługowa MAX PERT Beata Zaradzka
Email wykonawcy: biuro@maxpert.pl
Adres pocztowy: os. Niepodległości 13/53
Kod pocztowy: 62-400
Miejscowość: Słupca
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309425.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309425.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362364.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Ekologiczne "EKO-MEL" Sp. zo.o. 62-500 Konin,. ul. Solna 28 A


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.