eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana instalacji wodno - sanitarnej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 9" w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510079563-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana instalacji wodno - sanitarnej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 9" w Ostrowie Wielkopolskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515336-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana instalacji wodno - sanitarnej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 9" w Ostrowie Wielkopolskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową budynku szkoły podstawowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana instalacji wodno - sanitarnej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 9" w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Asnyka 26, dz. nr 50/22 obręb 0095. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 8) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, 12) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów kominowych, 13) obecność na budowie min. jedna wizyta na tydzień inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z zastrzeżeniem ppkt 11, 12 i 14, 14) obecność na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie ze złożoną ofertą, potwierdzona wpisem na liście obecności będącej w posiadaniu i w siedzibie zamawiającego w pokoju 303 budynku Urzędu Miejskiego w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 900-1500, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót oraz na każde wezwanie zamawiającego; wykonawca jest zobowiązany do wpisania się do przedmiotowej listy obecności po każdorazowej kontroli budowy. Inspektorzy pozostałych branż są zobowiązani do obecności w czasie odbiorów robót zanikających, prób, badań i kontroli oraz na każde wezwanie zamawiającego. UWAGA: zaoferowanie dodatkowej wizyty w tygodniu na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu 15) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 16) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 17) pomoc w wypracowaniu rozwiązań zamiennych i rozwiązywaniu problemów na etapie realizacji, 18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi. 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. 3. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ przewiduje się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: 1) robót budowlanych: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, utylizacja gruzu, b) roboty związane z wykonaniem ścian wewnętrznych, c) roboty związane z wykonaniem kabin sanitarnych, d) roboty związane z wykonaniem nowych nadproży, e) roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, f) roboty związane z wykonaniem zabudowy z G/K sufitów podwieszanych, g) roboty związane z wykonaniem wentylacji, h) roboty związane z wykonaniem wewnętrznych tynków i okładzin ścian, i) roboty związane z wykonaniem posadzki, j) roboty związane z położeniem gładzi i malowaniem, 2) robót sanitarnych (instalacje sanitarne): a) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej sanitarnej oraz instalacji c.w.u., b) roboty związane z wymianą armatury centralnego ogrzewania, 3) robót elektrycznych: a) roboty związane z przebudową tablicy głównej oraz rozdzielni elektrycznych wewnętrznych, WLZ, b) roboty związane z wymianą przewodów, osprzętu oraz opraw oświetleniowych. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2) Projekt budowlany (branża: architektura i konstrukcja) - załącznik nr 10, 3) Projekt budowlany (branża: sanitarna) - załącznik nr 11, 4) Projekt budowlany (branża: elektryczna) - załącznik nr 12, 5) Projekt wykonawczy (branża: architektura i konstrukcja) - załącznik nr 13, 6) Projekt wykonawczy (branża: sanitarna) - załącznik nr 14, 7) Projekt wykonawczy (branża: elektryczna) - załącznik nr 15, 8) Inwentaryzacja budowlana - załącznik nr 16, 9) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 17, 10) Pozwolenie na budowę - załącznik nr 18, 11) Przedmiar robót - załącznik nr 19.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14869.38
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zębcowska 43A/30
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19766.10
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.