eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości



Ogłoszenie z dnia 2020-05-08

Ogłoszenie nr 510079232-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Sąd Rejonowy w Mławie: Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Mławie, Krajowy numer identyfikacyjny 00032484300000, ul. Reymonta 3, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 654 89 00, e-mail m.maciejewska@mlawa.sr.gov.pl, faks 023 654 89 09.
Adres strony internetowej (url): http://www.mlawa.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP/1/ZOC/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące utrzymanie czystości w budynku przy ul. Wł. St. Reymonta 3 i ul. Sądowej w Mławie, Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Żurominie, ul. Olszewska 9/11 oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych, dziedzińca Sądu ul. Reymonta 3 oraz przyległych chodników przy budynkach Sądu ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej w Mławie oraz ul. Olszewskiej 9/11 w Żurominie. Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: a) Sprzątaniu w budynku należącym do Zamawiającego w dniach urzędowania Sądu Rejonowego w Mławie w godzinach od 16:00 do 22:00 pomieszczeń biurowych, archiwalnych, magazynowych, sanitarnych, socjalnych, korytarzy, terenów zewnętrznych, terenów zielonych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących odpowiednich do każdego rodzaju czyszczonych powierzchni. b) Stałym zabezpieczeniu papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, odświeżaczy powietrza i zapachowych kostek WC o jakości nie odbiegającej od średniej występujących na rynku ww. towarów oraz w ilościach zabezpieczających naturalne potrzeby pracowników Sądu Rejonowego w Mławie oraz interesantów Sądu. c) Sprzątaniu w budynku Sądu przy ul. Reymonta 3 o powierzchni użytkowej ok.2.530 m2, w tym pomieszczenia Sądu Okręgowego w Płocku II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów z siedzibą w Mławie o powierzchni użytkowej ok. 153 m2. d) Sprzątaniu przez osobę tzw. serwisu dziennego w godz. 08.00 - 14.00 w budynku Sądu Kuratorskiego Ośrodka dla Młodzieży przy ul. Sądowej o powierzchni użytkowej ok. 150 m2. e) Sprzątaniu budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Żurominie Sądu Rejonowego w Mławie o powierzchni użytkowej ok. 329,16 m2. f) Sprzątaniu terenu zielonego wokół w/w budynków ok. 118 m2. g) Sprzątaniu przyległych chodników przy działkach przy ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej - razem powierzchnia - ok. 408 m2. h) Sprzątaniu przyległych chodników przy działkach przy ul. Olszewskiej 9/11 - razem powierzchnia - 11 m2. i) Odśnieżaniu oraz zabezpieczaniu przed śliskością i gołoledzią (poprzez posypywanie piaskiem, solą) terenów zewnętrznych tj. schodów, chodników oraz parkingów (w tym dziedzińca Sądu) przy działkach ul. Reymonta 3 i ul. Sądowej - razem powierzchnia ok. 1057 m2. j) Postawieniu jednej osoby do dyspozycji Sądu w godz. 08:00-14:00 (serwis dzienny).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911000-6


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9, 90914000-7, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 311053.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eco-Clean Olga Wrzeszcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 11
Kod pocztowy: 06-500
Miejscowość: Mława
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 367560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 367560
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 820469.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i nast. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający mógł udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości, które są usługami powszechnie dostępnymi i mają ustalone standardy jakościowe. Dodatkowo wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.