eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510078867-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Gmina Lądek Zdrój: Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523270-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lądek Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89052355600000, ul. ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 117 850, e-mail umig@ladek.pl, faks 748 147 418.
Adres strony internetowej (url): www.ladek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR.271.3.2019.207

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju" Prace utrzymaniowe (pielęgnacyjne), mają polegać w szczególności na wykonaniu: 1.Przygotowanie parku do prac po okresie zimowym, w tym oczyszczenie parku z resztek roślinnych oraz innych zanieczyszczeń, przygotowanie rabat kwiatowych do obsady (w tym m.in. pielenie rabat, aeracja trawnika, zdjęcie po zimie osłon z krzewów, uprzątnięcie terenu) 2.Prace pielęgnacyjne: 2.1 krzewy: 2.1.1 strzyżenie żywopłotu wzdłuż północnej części parku (135mb) 2.1.2 strzyżenie obwódki żywopłotowej (wokół fontanny, do schodów prowadzących do "Wojciecha") - 430mb 2.1.3 strzyżenie / przycinanie / formowanie pozostałych krzewów w parku (grup min: kosodrzewina, cisy, tawuła) 2.1.4 formowanie krzewów w kule / półkule (cisy szt.9- na rabacie wokół fontanny, do schodów prowadzących do "Wojciecha"), w tym dosypywanie białego tła z grysu kamiennego 2.1.5 bieżąca pielęgnacja krzewów (min: uzupełnianie korą roślin kwasolubnych, ochrona przed szkodnikami i chorobami, pielenie, nawożenie, dosadzanie ubytków, podlewanie), w tym bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów - rododendrony i azalie. 2.2 trawniki: 2.2.1 koszenie trawy z siewu na powierzchni 4580m2 - (IV, IX, X, XI- 2x w miesiącu, V, VI, VII, VIII - 3x w miesiącu) 2.2.2 koszenie trawy (z rolki) na powierzchni 3300m2 - (IV, IX, X, XI - 2x w miesiącu, V, VI, VII, VIII - 3x w miesiącu) 2.2.3 terminy koszenia trawników mogą ulec zmianie / przesunięciu, w zależności od warunków wzrostu trawy - na żądanie zamawiającego 2.2.4 bieżąca pielęgnacja trawników na powierzchni 7880m2 (min: ochrona przed szkodnikami i chorobami, aeracja (co roku), nawożenie, odchwaszczanie, w części trawnikowej-dywanowej wymiana części zaschniętych na nowe dywany, w pozostałej części dosiewanie miejsc gdzie trawa uschła) 2.3 ukwiecenie: 2.3.1 nasadzenia rabat kwiatowych (letnie w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku) w tym "herbu" i "kalendarza kwiatowego" (przy czym kalendarz kwiatowy ma zostać obsadzony trwałymi bylinami wieloletnimi lub kwiatami sezonowymi, według wzoru przedłożonego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez zamawiającego - wymagania odnośnie wzoru kalendarza będą wskazane wykonawcy przez zamawiającego) 2.3.1.1 nasadzenia rabat kwiatowych "herbu" według wzoru ustalonego i zaakceptowanego przez zamawiającego, w razie potrzeby wymiana gleby na urodzajną. 2.3.1.2 nasadzenia rabat kwiatowych ma wynosić min. 36szt/1m2 2.3.1.3 nasadzenia rabatowe wykonać zgodnie z projektem oraz mapą do projektu, "Rewaloryzacja Zabytkowego Parku im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju" wykonanego przez Pracownię Dokumentacji i Projektowania Zieleni PARK" z/s Bolesławiec (59-700), ul. Dzieci Wrześni 4/5 m5 (zał.nr.8) 2.3.2 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie donic kwiatowych (szt.24) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.2.1 obsadzenie donic kwiatowych : na jedną donicę przypada 12szt begonii (serii "dragon") 2.3.3 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie skrzynek kwiatowych (szt.35) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.3.1 obsadzenie skrzynek kwiatowych : na jedną skrzynkę przypada 10szt gat. surfinia (petunia). 2.3.3.2 transport (ze wskazanego przez zamawiającego miejsca) i montaż (we wskazanym przez zamawiającego miejscu) skrzynek kwiatowych (szt.35), w terminie umożliwiającym dokonanie wiosennych nasadzeń 2.3.3.3 demontaż skrzynek kwiatowych (szt.35) po okresie jesiennym, ich transport i składowanie w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 2.3.4 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie wież kwiatowych (szt.8) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.4.1 obsadzenie wież kwiatowych : na jedną wieżę przypada 80szt gat. surfinia (petunia) 2.3.5 Przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie, rynienek kwiatowych (według załącznika nr.10 -usytuowanie zostanie wskazane przez pracownika UMiG Lądek-Zdrój) - w terminie: 2.3.5.1 obsadzenie rynienek kwiatowych : 30szt/1m2 2.3.5.2 obsadzenie letnie, nie później niż do dnia 25 maja danego roku kalendarzowego 2.3.5.3 Obsadzenia mają zapewniać wielobarwność, urozmaicenie gatunkowe oraz walor zdobniczy przez cały okres wegetacji. 2.3.6 bieżąca pielęgnacja obsadzeń donicowych, skrzynek, rynienek i wież (min: ochrona przed szkodnikami i chorobami, pielenie, nawożenie dosadzanie ubytków, podlewanie, w tym 6 donic obsadzonych krzewami) 2.3.7 bieżąca pielęgnacja rabat kwiatowych, w tym herbu i kalendarza kwiatowego (min: pielenie, nawożenie dosadzanie ubytków, podlewanie, codzienne zmienienie daty w kalendarzu kwiatowym - nie później niż do godziny 700 rano każdego dnia) 2.3.8 pielęgnacja rabat, dotyczy również rabaty kwietnikowej przy budynku na skrzyżowaniu ul. Cienistej, ul. Marii Skłodowskiej oraz ul. Zamkowej. 2.3.9 usunięcie przekwitłego jednorocznego materiału sadzeniowego z rabat, donic, skrzynek, rynienek i wież, (w terminie, nie później niż 3 dni po przekwitnięciu) 2.3.10 Terminy obsadzeń rabat, wież, donic i skrzynek kwiatowych mogą ulec zmianie / przesunięciu, w zależności od panujących warunków atmosferycznych (np: zalegająca pokrywa śnieżna, występujące późne przymrozki, ciągłe ulewne deszcze) - w uzgodnieniu z zamawiającym 2.3.11 Decyzje zamawiającego dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów wykonywanych będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę w formie pisemnej, pod groźbą zatrzymania prac / usług. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca 2.3.12 W przypadku przesunięcia terminu o którym mowa powyżej, nasadzeń roślin jednorocznych, obsada musi nastąpić w okresie nie dłuższym niż siedem dni (licząc od pierwszego dnia kiedy wykonanie nasadzeń stało się możliwe) 2.4 Drzewa: 2.4.1 bieżąca pielęgnacja drzew posadzonych od roku 2012 (min: uzupełnianie korą, ochrona przed szkodnikami i chorobami, nawożenie, dosadzanie ubytków, regulacja i wymiana palików / taśm, przycinanie / formowanie, podlewanie, poprawianie mis, strząsanie nadmiaru śniegu zimą) 2.4.2 strząsanie zalegającego na drzewach i krzewach śniegu i okiści (co ma zapobiegać ich obłamaniom) 3.Nawadnianie: 3.1 podlewanie ręczne parku z punktów czerpalnych (część południowa parku) - w tym wież kwiatowych (8szt), donic (30szt), skrzynek kwiatowych (35szt), rabat kwiatowych, drzew i krzewów. 3.2 obsługiwanie, konserwacja, regulacja ręcznego systemu nawadniania (część południowa i północna parku, w tym przygotowanie instalacji do zimy) 3.3 obsługiwanie, konserwacja, regulacja automatycznego systemu nawadniania (część północna parku, w tym przygotowanie instalacji do zimy) 3.4 zakupu wody do podlewania (wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosownej, odrębnej umowy na dostarczanie wody, z Działem Wodociągów Spółki z o.o. Lądeckie Usługi Komunalne z/s ul. Fabryczna 7a, 57-540 Lądek-Zdrój oraz do zapłaty za zużytą wodę, zgodnie z odczytami wodomierzy. Dział Wodociągów Spółki z o.o. Lądeckie Usługi Komunalne prowadzi odczyty liczników i wystawia należne faktury VAT za zużytą wodę). 4. Utrzymanie nawierzchni: 4.1 letnie utrzymanie nawierzchni w parku - zamiatanie ręczne lub mechaniczne (zamiatanie, sprzątanie śmieci i liści, opróżnianie koszy parkowych-wywóz śmieci i liści oraz ich utylizacja) 4.2 zimowe utrzymanie nawierzchni (ciągów pieszych) w parku - usuwanie śliskości, lodu i błota pośniegowego z zastosowaniem materiałów uszarstniających (piasek, mieszanka piaskowo-solna), odśnieżanie, posypywanie piachem, odladzanie. Dopuszcza się użycie małych pługów chodnikowych ( do 250 kg), z zastrzeżeniem że w "Alei Modrzewiowej" prace te należy wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności, bez stosowania środków chemicznych. 4.2.1 Przy realizacji umowy w zakresie zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco śledzić aktualne prognozy pogody oraz uwarunkowania lokalne 4.2.2 Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić z takim wyprzedzeniem, aby umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. 4.2.3 Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg i alejek należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych w ciągu całego tygodnia 4.2.4 Wykonawca zobowiązany jest przechowywania materiałów służących zimowemu utrzymaniu w sposób nie szkodzący środowisku naturalnemu ( mieszanki piaskowo-solne przechowywać w sposób uniemożliwiający wypłukiwanie soli na tereny zielone - najlepiej w zamykanych, szczelnych pojemnikach) 4.3 bieżące utrzymywanie nawierzchni mineralnej "Alei Modrzewiowej" (w tym wiosenne i jesienne zruszenie warstwy nawierzchni, przegrabienie jej, uzupełnienie ubytków i zawałowanie, bieżące utrzymywanie korytek ściekowych w stanie umożliwiającym swobodny spływ wód opadowych i roztopowych). Bieżąca pielęgnacja nawierzchni ma obejmować: sprawdzenie całej powierzchni nawierzchni mineralnej, wyprofilowanie spadków podłużnych i poprzecznych, uzupełnienie ubytków i dogęszczenie wibratorem płytowym (wklęśnięcia i ubytki spulchnia się oskardem na głębokość 4-5cm, dosypuje nową mieszanką, profiluje i zagęszcza, następnie utrzymuje przez okres jednego tygodnia wysoką wilgotność) 5. Pozostałe prace: 5.1 przygotowanie materiału roślinnego do zimowania (min: odpowiednie przycięcie krzewów, zabezpieczenie Wisterii wzdłuż pergoli poprzez jej okrycie) 5.2 Przygotowanie parku do zimy (min: uprzątnięcie terenu, zagrabienie liści, wypielenie rabat, zdemontowanie skrzynek kwietnikowych i ich transport oraz zimowe składowanie) 5.3 zimowe dekorowanie wież kwiatowych stroiszem iglastym (w tym wiosenne uprzątnięcie stroisza, jego wywóz i utylizacja) 5.4 bieżące grabienie liści w parku oraz bieżące sprzątanie parku, wywóz odpadów i liści oraz ich utylizacja. 5.5 Sprzątanie spadłych (odłamanych) gałęzi, konarów i pni drzew (m.in. wiatrołomów/wiatrowałów)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169918.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SALUS" Adam Szopa
Email wykonawcy: biuro@firma-salus.pl
Adres pocztowy: Ślęza ul. Akacjowa 4 N
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229870
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229870
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229870
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.