eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Kompleksowy remont nowoczesnego boiska do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej nr 56 im. H. Sławika w Katowicach przy ul. Spółdzielczości 21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510078536-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 : BO - Kompleksowy remont nowoczesnego boiska do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej nr 56 im. H. Sławika w Katowicach przy ul. Spółdzielczości 21

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518806-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046774


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 , Krajowy numer identyfikacyjny 384110283, ul. SpółDzielczości 21, 40-642 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322028354, e-mail sekretariat@zso2katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BO - Kompleksowy remont nowoczesnego boiska do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej nr 56 im. H. Sławika w Katowicach przy ul. Spółdzielczości 21

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/103/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie kompleksowego remontu boiska do piłki nożnej, stanowiącego część istniejącej infrastruktury sportowej Szkoły, w szczególności: 1. odnowienie istniejącej nawierzchni poliuretanowej bieżni lekkoatletycznej (wraz z naprawą części uszkodzonej podbudowy i z usunięciem zalegającej tam karpiny) poprzez wykonanie nowego natrysku w kolorze ceglastym (355,00 m2), 2. wykonanie w końcowej części 60-ometrowej bieżni (poza metą), skoczni w dal, wykorzystując do rozbiegu bieżnię, z belką startową- demontowalną i z zeskocznią o wym. max. 7.0 m x 5.0 m (35,00 m2), 3. likwidacja istniejącej nawierzchni poliuretanowej i odtworzenie (poprzez uzupełnienie i wyrównanie) istniejącej mineralnej podbudowy na boisku do piłki nożnej wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z trawy syntetycznej (968,00m2) 4. wyznaczenie linii boiskowych: a. na boisku do piłki nożnej, b. na bieżni lekkoatletycznej c. skoczni w dal 5. wykonanie piłkochwytów o wysokości 6,0 m, w ilości 40 mb - 2 kpi i 20 mb - 2 kpl. (razem 720,00 m2) z siatki polipropylenowej na konstrukcji stalowej, stanowiących zarazem część ogrodzenia szkolnego terenu w tym rejonie, 6. zakup, dostawa i zabudowa nowych urządzeń na boisku: a. wymiana dwóch metalowych bramek (osadzonych na stałe) do gry w piłkę nożną (o wymiarach 3,00 x 2,00 każda) wraz z siatkami - 1kpl., 7. przycięcie istniejącego drzewostanu - wycinka konarów i gałęzi kolidujących z nowoprojektowanymi piłkochwytami oraz wzdłuż bieżni i skoczni w dal (do wys. 6.50 m), 8. zakup, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego: a. stałej, metalowej, trybuny modułowej, 2-urzędowej na 100 osób z kolorowymi siedziskami (kolory do uzgodnienia z Dyrektorem ZSO 2) - 1 kpl., 9. oświetlenie boiska wraz z dodatkowym monitoringiem - 1 kpl., 10. tablica z regulaminem użytkowania obiektu sportowego - 1 kpl., 11. tablica BO - (wg załącznika ) - 1 kpl. 1.1.1. Zakres robót budowlanych zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje wykonanie: 1.1.1.1. dokumentacji technicznej dla remontu infrastruktury sportowej oraz wykonania oświetlenia boska, uzgodnionego i zatwierdzonego przez dostawcę energii elektrycznej - w oparciu o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy z terminem: 1. wykonanie koncepcji programowo przestrzennej i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji (1 egz. w wersji papierowej) - do 10 dni od podpisania umowy, 2. wykonanie dokumentacji technicznej (opracowanej na aktualnej mapie do celów projektowych), - max. 12 tygodni od akceptacji przez Zamawiającego koncepcji (akceptacja max. w ciągu 4 dni); 1.1.1.1.1. dokumentacja ta powinna zawierać - w wersji papierowej : a. projekt budowlano-wykonawczy wraz z informacją dot. bioz - 4 egz., b. przedmiar robót - 4 egz., c. kosztorys inwestorski - 4 egz., d. STWiOR - 4 egz., e. oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji, i że została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ze sztuką budowlaną - 1 egz., 1.1.1.1.2. całość dokumentacji dokumentacja technicznej w wersji elektronicznej - 1 egz. 1.1.1.2. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i materiałów niezbędnych do wykonania zadania (z odpowiednim wynikającym z przepisów budowlanych wyprzedzeniem), 1.1.1.3. wykonanie oświetlenia ledowego boiska na 6 masztach z potrzebną infrastrukturą: a. należy wykonać inwentaryzację istniejących tablic rozdzielczych w przyległej hali sportowej oraz w szkolnym budynku głównym i przeprowadzić ich rozbudowę o elementy stanowiące źródło zasilania do projektowanego zakresu, b. wyprowadzić linię kablową zasilaną z rozdzielni elektrycznej hali do szafy sterowniczej, oświetleniowej SSO, c. z szafy sterowniczej poprowadzić linie kablowe oświetlenia zewnętrznego boiska i wprowadzić do masztów oświetleniowych wys. 10 m, na których zabudować projektory oświetleniowe LED 1.1.1.4. rozbudowa istniejącego monitoringu o dodatkowe kamery z rejestratorem. W celu kontrolowania i nadzorowania boiska należy wykonać instalację monitoringu wizyjnego z doprowadzeniem sygnału do istniejącego centrum monitoringu w szkolnym sekretariacie (instalacje wykonać kablem wizyjnym koncentrycznym w korytkach). 1.1.1.5. modernizacja boisk, bieżni i budowa skoczni dal, w tym: robót budowalnych związanych z usunięciem istniejącej nawierzchni i wykonaniem nowej nawierzchni sportowej (poliuretanowej na bieżni i z sztucznej trawy na boisku); przepuszczalnej dla wody, przyjaznej środowisku, łatwej i taniej w utrzymaniu oraz budowa zeskoczni i montaż belki startowej dla skoczni w dal. 1.1.1.6. zakup, dostawę i montaż wyposażenia i sprzętu sportowego - bramki z siatkami, oraz zakup, dostawę i montaż urządzeń sportowych - wyposażenia dodatkowego - trybuna sportowa dla widowni, 1.1.1.7. budowa nowych piłkochwytów, 1.1.1.8. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej atesty, aprobaty techniczne i/lub certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji i dokumenty gwarancyjne z określeniem terminowym (dziennym) obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych, 1.1.1.9. przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania w terminie: 20 tygodni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, stanowiący integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45223800-4, 45233250-6, 71320000-7, 71245000-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 319317.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPEED Invest Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa12
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 656082.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.