To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510078297-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie: "Przebudowa oświetlenia na ulicy Krakowskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517507-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12268012100000,
ul. Bernardyńska
24,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6883100, e-mail
zdik@zdik.tarnow.pl, faks
14 6883115.
Adres strony internetowej (url): http://zdik.tarnow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa oświetlenia na ulicy Krakowskiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDiK.DZ.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych związanych z przebudową 10 słupów oświetlenia przy ul. Krakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa oświetlenia na ulicy Krakowskiej" w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres: 1) W ramach zadania "zaprojektuj" do Wykonawcy będzie należało: a) opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych i ich wykonywania w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) w oparciu o zalecenia z pozyskanych przez Wykonawcę decyzji uzgodnień i warunków oraz obowiązujące przepisy, b) pozyskanie mapy zasadniczej lub pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych (jeśli będzie wymagana) zawierającej wszystkie urządzenia zinwentaryzowane i niezinwentaryzowane na kopii mapy zasadniczej, c) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających zaprojektowanie i wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, d) dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, na które właściwy organ nie wniósł sprzeciwu, e) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nad realizacją robót budowlanych, w tym stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem poprzez wpis potwierdzający w Dzienniku Realizacji Inwestycji, f) opracowanie STWiOR, g) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego , h) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych, i) uzupełnianie braków oraz usuwanie wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem w pasie drogowym ulicy Krakowskiej. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu. Zamawiający informuje że wystąpił do gestora sieci Tauron Dystrybucja S.A. o wydanie warunków technicznych do projektowania przebudowy oświetlenia drogowego przy ul. Krakowskiej obejmujący zakres umowy. 2) w ramach zadania "wybuduj" do Wykonawcy należało będzie wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) demontaż istniejących słupów oświetlenia na ul. Krakowskiej wraz z oprawą i fundamentem - 10 kpl., b) kopanie rowów dla kabli, c) ułożenie kabli, d) zasypanie wykopu, e) wykonanie fundamentów pod słupy (nowy element), f) montaż nowych przewodów zasilających, g) montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 10 szt. (element z demontażu), h) montaż oprawy oświetleniowej na wysięgniku - 10 kpl. (element z demontażu), i) podłączenie do istniejącej sieci, j) kontrolne badania i pomiary, k) odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, obrzeży i krawężników w miejscach po demontażu elementów istniejącego oświetlenia, l) uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac z humusowaniem i obsianiem trawą. Rodzaje i ilości robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie przygotowywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 3) pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego-rowerowego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja), b) uporządkowanie placu budowy po wykonaniu robót budowlanych, c) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, d) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności na opracowaną dokumentację projektową oraz wykonane roboty, w tym na wbudowane materiały i urządzenia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ 6. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 7. Wykonawca przekazuje zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. 8. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 9. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45230000-8, 45231400-9, 45232000-2, 45316110-9, 71000000-8, 71200000-0, 71320000-7, 71322000-1, 71323100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IKO Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.