To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510077834-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Gmina Rozdrażew: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528125-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rozdrażew, Krajowy numer identyfikacyjny 25085518500000,
ul. ul. Rynek
3,
63-708
Rozdrażew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 221 305, e-mail
wjasniak@rozdrazew.pl, faks
627 221 370.
Adres strony internetowej (url): www.rozdrazew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.1.2020.A.W.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Rozdrażew w okresie od 01.05.2020r. do 31.12.2020r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 3) odbieranie i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas jednorazowej objazdowej zbiórki tych odpadów, 4) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z aptek oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy. Zestawienie adresów ww. jednostek stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ pn.: "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" jak również projekt umowy. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 1) uchwale nr XV/112/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmienionej uchwała nr XVI/116/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 5 marca 2020r., stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ, 2) uchwale nr XV/111/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew, zmienionej uchwałą nr XVI/15/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 5 marca 2020r., stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 6. Szacunkowa ilość odpadów: 1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 550 Mg 2) ilość odpadów segregowanych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 310 Mg łącznie z odpadami dostarczonymi przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). 6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) Odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów: a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych: - od kwietnia do października - odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe: - od kwietnia do października - odbiór raz na tydzień - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc 2) odpady selektywnie zbierane: metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, szkło, w tym opakowania ze szkła, papier, w tym tektura, opakowania z papieru i tektury oraz opakowania wielomateriałowe - odbiór raz na miesiąc; 3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych: - od kwietnia do października - odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe : - od kwietnia do października - odbiór raz na tydzień - od listopada do marca - odbiór raz na dwa tygodnie, 4) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) odbiór przeterminowanych leków z aptek - raz w miesiącu 6) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku 7) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w okresie trwania umowy. 7. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, itp. oraz odpadów ulicznych). 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga : Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 10. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o: 1) raport, 2) kwity wagowe i karty przekazania odpadów, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3) ewidencję jakościową i ilościową odpadów, prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : 1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) przekazywania Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy pisemnych sprawozdań o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
736471.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa KOSZ Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
795388.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.