eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510077834-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Gmina Rozdrażew: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528125-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rozdrażew, Krajowy numer identyfikacyjny 25085518500000, ul. ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 221 305, e-mail wjasniak@rozdrazew.pl, faks 627 221 370.
Adres strony internetowej (url): www.rozdrazew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w okresie od dnia 01.05.2020r. do dnia 31.12.2020 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.2020.A.W.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Rozdrażew w okresie od 01.05.2020r. do 31.12.2020r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 3) odbieranie i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas jednorazowej objazdowej zbiórki tych odpadów, 4) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z aptek oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy. Zestawienie adresów ww. jednostek stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ pn.: "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" jak również projekt umowy. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 1) uchwale nr XV/112/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmienionej uchwała nr XVI/116/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 5 marca 2020r., stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ, 2) uchwale nr XV/111/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 19 lutego 2020r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew, zmienionej uchwałą nr XVI/15/2020 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 5 marca 2020r., stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 6. Szacunkowa ilość odpadów: 1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 550 Mg 2) ilość odpadów segregowanych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 310 Mg łącznie z odpadami dostarczonymi przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). 6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) Odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów: a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych: - od kwietnia do października - odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe: - od kwietnia do października - odbiór raz na tydzień - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc 2) odpady selektywnie zbierane: metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, szkło, w tym opakowania ze szkła, papier, w tym tektura, opakowania z papieru i tektury oraz opakowania wielomateriałowe - odbiór raz na miesiąc; 3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) od właściciela nieruchomości, z budynków mieszkalnych jednorodzinnych: - od kwietnia do października - odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca - odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wielolokalowe : - od kwietnia do października - odbiór raz na tydzień - od listopada do marca - odbiór raz na dwa tygodnie, 4) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) odbiór przeterminowanych leków z aptek - raz w miesiącu 6) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku 7) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w okresie trwania umowy. 7. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, itp. oraz odpadów ulicznych). 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga : Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 10. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o: 1) raport, 2) kwity wagowe i karty przekazania odpadów, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3) ewidencję jakościową i ilościową odpadów, prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : 1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) przekazywania Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy pisemnych sprawozdań o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 736471.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa KOSZ Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@firma-kosz.pl
Adres pocztowy: ul.Wylotowa 57
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 795388.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 795388.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 796342.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.