To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077534-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 w okresie do 30.06.2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528332-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29432600000000,
ul. ul. Kluzeka
6,
31-222
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 152 592, e-mail
dpskluzeka@dpskluzeka.pl, faks
124 447 062.
Adres strony internetowej (url): www.dpskluzeka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 w okresie do 30.06.2020r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020 roku. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miesiącach: maj-czerwiec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji tj. prawa do jednostronnego zmniejszenia dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony do 10 % ogólnej wartości przedmiotu tj. zostanie zrealizowany w min. 90%. 2. Warunki dodatkowe: a) Podana cena brutto na realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego zamówiony towar świeży, I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodny z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. Jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2178 z późn. zm). Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa towaru, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia. c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę. d) Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne. e) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. f) Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania, koszty przetworzenia) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. g) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. h) Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załączniku nr 5 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnego asortymentu (ilości poszczególnego towaru) objętego umową wg. potrzeb Zamawiającego. j) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "Krak-Ogród" Ryszard Rutkowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10241.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.