eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dostawa sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 1 i w SP nr 9 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 510077477-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Miasto Orzesze: Dostawa sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 1 i w SP nr 9 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Społeczny.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521421-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540045760-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000, ul. ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323248800, e-mail rzp@orzesze.pl, faks +48323248826.
Adres strony internetowej (url): www.orzesze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 1 i w SP nr 9 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: dostawa. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego/tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 1 i SP nr 9 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie II" na potrzeby uczniów. 1.1. Przedmiot zamówienia w podziale na następujące części: CZĘŚĆ 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP 1 * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 - laptop dla nauczycieli wraz z myszą i oprogramowaniem * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 - laptopy dla uczniów do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 Projektory CZĘŚĆ 2 - SPRZĘT KOMPUTEROWY, DRUKARKA DO SP 9 * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 9 - laptopy dla nauczycieli wraz z myszą i oprogramowaniem * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 9 - laptopy dla uczniów do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki * Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w SP nr 9 - urządzenie wielofunkcyjne - urządzenie służące do drukowania i kopiowania dokumentów z możliwością wysłania ich faxem. Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 Projektory CZĘŚĆ 3 - TABLICE INTERAKTYWNE DO PRACOWNI MATEMATYCZNEJ W SP 1 ORAZ W SP 9 * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 i SP nr 9 - tablica interaktywna, oprogramowanie projektor uchwyt, zestaw pilotów Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 Projektory CZĘŚĆ 4 - MULTIMEDIA DO SP 1, SP 9 * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 i SP nr 9 - program typu EduRoM Matematyka na wesoło gra matematyczna " lub równoważny * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 - zestaw programów edukacyjnych lub równoważny: ? Matematyka 1 Podstawy arytmetyki - lub równoważny; ? Program typu Matematyka 2 (Algebra) lub równoważny; ? Geometria 1 - Zadania konstrukcyjne lub równoważny ? pakiet MS Office dla Szkół - licencja dożywotnia * Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 1 i SP nr 9 - materiały na tablice interaktywną i projektor ? PROGRAM Matematyka dla klasy 4-6 - LUB RÓWNOWAŻNY. ? Matematyka plansze interaktywne w tym dla klas VII i VIII lub równoważny * Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w SP nr 1 - PROGRAMY EDUKACYJNE - ? Biologia 1 - Nauka o człowieku - LUB RÓWNOWAŻNY ? Biologia 2 Rośliny i zwierzęta - LUB RÓWNOWAŻNY ? Aplikacja edukacyjna Biologia zwierząt lub równoważny ? Aplikacja edukacyjna Biologia roślin lub równoważny ? Aplikacja edukacyjna Fizyka i astronomia lub równoważny. * Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w SP nr 1 i SP nr 9- program do nauki fizyki i chemii ? FIZYKA z dostępem dla minimum 23 uczestników (1 nauczyciel i 22 uczniów). ? CHEMIA z dostępem dla minimum 23 uczestników (1 nauczyciel i 22 uczniów) Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 Projektory 1.2. Przedmiot zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia szczegółowo określone w niniejszym opisie do siedziby odpowiednio: Szkoły Podstawowej nr 1 (SP1) w Orzeszu przy ul. Karola Miarki 1a i Szkoły Podstawowej nr 9 (SP9) w Orzeszu przy ul. Kobiórskej 1 wraz z wykonaniem montażu, instalacji, uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia - co najmniej 1 osoby w dniu dostawy w odpowiednich siedzibach szkół lub najpóźniej do 3 dni od dnia dostawy. 2. Dostarczany sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia winny być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający. 3. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą tego sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. 4. Przez dostawę sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca. 5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi. 6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów. 7. Dostawę sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. 8. Wymagane jest aby sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia odpowiadały co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w obiektach oświaty. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 22 stycznia 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U.2003.6.69 z dnia 2003.01.22) § 9 ust.3 "Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty". Wyposażenie to powinno posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii i bezpieczeństwa. Wśród wyrobów które są objęte wymogiem posiadania certyfikatu znajdują się: meble szkolne i przedszkolne - krzesła, ławki, stoliki, biurka a także regały, szafy itp. - przeznaczone do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież oraz pomoce dydaktyczne. Sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia muszą posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą - PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Muszą być fabrycznie nowe. Na każde żądanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument - odpowiednio certyfikat lub atest w stosunku do wskazanych materiałów, potwierdzający, że zastosowany wyrób lub element spełnia określone wymagania. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi (o ile w opisie szczegółowym nie zaznaczono inaczej) na sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia licząc od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń. 11. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 13. Zamawiający - biorąc pod uwagę zindywidualizowane potrzeby zrekrutowanych uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności uczestniczących w projekcie "Młodzi interaktywni Orzeszanie II"- nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianego sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowlane. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30230000-0, 48000000-8, 48190000-6, 48520000-9, 38652100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie część 1 poprzez jego zamknięcie bez zawarcia umowy. Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w dniu 09.04.2020r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej, wykonawca nie przystąpił w wyznaczonym na dzień 16.04.2020r. terminie do zawarcia umowy na realizacje zadania będącego przedmiotem postepowania, wnioskując jednocześnie o zmianę wartości umowy. W dniu 16.04.2020r. zamawiający skierował zapytanie do wykonawcy dotyczące zawarcia umowy w dniu 16.04.2020r. zgodnie ze złożoną w postępowaniu przetargowym ofertą. Wykonawca nie udzielił odpowiedzi. Zamawiający w dniu 20.04.2020r. uznał ze wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy, o czym poinformował pismem z dnia 20.04.2020r. tego wykonawcę.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY, DRUKARKA DO SP 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie część 2 poprzez jego zamknięcie bez zawarcia umowy. Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w dniu 09.04.2020r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej, wykonawca nie przystąpił w wyznaczonym na dzień 16.04.2020r. terminie do zawarcia umowy na realizacje zadania będącego przedmiotem postepowania, wnioskując jednocześnie o zmianę wartości umowy. W dniu 16.04.2020r. zamawiający skierował zapytanie do wykonawcy dotyczące zawarcia umowy w dniu 16.04.2020r. zgodnie ze złożoną w postępowaniu przetargowym ofertą. Wykonawca nie udzielił odpowiedzi. Zamawiający w dniu 20.04.2020r. uznał ze wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy, o czym poinformował pismem z dnia 20.04.2020r. tego wykonawcę.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: TABLICE INTERAKTYWNE DO PRACOWNI MATEMATYCZNEJ W SP 1 ORAZ W SP 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10997.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wilanka sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Lindleya 16
Kod pocztowy: 02-013
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5446.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5446.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13284.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: MULTIMEDIA DO SP 1, SP 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie złożone w postępowaniu oferty zostały odrzucone.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.