To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-18
Ogłoszenie nr 510077247-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.
Gmina Mrocza: Przebudowa ulicy Nakielskiej w Mroczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513806-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 92350889000000,
ul. Plac 1 Maja
20,
89-115
Mrocza, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 386 74 10, e-mail
urzad@mrocza.pl, faks
52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Nakielskiej w Mroczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SSZ.271.3.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: przebudowy ulicy Nakielskiej w Mroczy. Inwestycja wykonywana będzie na działkach: dz. 964/6 obr. Mrocza, gm. Mrocza. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z: robotami rozbiórkowymi krawężników oraz ponowne ustawienie (odzysk 75%); robotami rozbiórkowymi nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach i zjazdach (odzysk 75%); ponownym ułożeniem nawierzchni chodników i zjazdów; rozbiórką cieku przykrawężnikowego (odzysk 60%) i ponownego ułożenia na ławie betonowej; przebudowa chodników; budowa ścieżki rowerowej w granicach pasa drogowego; budowa zatok postojowych w granicach pasa drogowego; sfrezowaniem lokalnie warstwy betonu asfaltowego w miejscu nawierzchni istniejącej (wg tabeli frezowania); ułożeniem lokalnie warstwy profilowej o gr. min. 3 cm na nawierzchni istniejącej; ułożeniem warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni gr. 5 cm; robotami wykończeniowymi. Podłoże pod istniejącą nawierzchnię stanowią grunty piaszczyste. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci uzbrojenia: energetyczne, gazowe, telekomunikacyjne, wodno-kanalizacyjne. Teren jest lekko pochylony w kierunku południowym. Na długości ulicy różnice wysokości wynoszą ok. 5,8 m. Z uwagi na rodzaj robót stwierdza się występowanie prostych warunków geotechnicznych i zalicza się obiekt budowlany do pierwszej kategorii geotechnicznej. Początek opracowania znajduje się na wysokości pos. nr (dz. 768/3). Koniec na skrzyżowaniu z obwodnicą miasta. Całkowita długość wynosi ok. 0,96 km. Ulica Nakielska na całej długości jest utwardzona, posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego. Po obu stronach znajdują się chodniki z kostki betonowej. Wszystkie zjazdy na posesje są utwardzone z kostki betonowej. Obecnie jezdnia ma szerokość ok. 5,9-6,3m. Ulica posiada pochylenie poprzeczne daszkowe. W wielu miejscach nie jest ono normatywne. Nawierzchnia odwadniana jest przez istniejącą kanalizację deszczową. Wzdłuż ulicy znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz usługowa. W pasie drogowym znajdują się następujące sieci uzbrojenia: linia napowietrzna energetyczna wraz z oświetleniem; linie podziemne telekomunikacyjne; wodociąg; kanalizacja sanitarna i odwodnienie. Ponieważ projektowane roboty nawierzchniowe nie powodują podstawowej zmiany geometrii ulicy, nie zachodzi potrzeba przebudowy urządzeń uzbrojenia terenu. Układ jezdni, chodników, zjazdów nie ulegnie zmianie. Szerokość istniejącego pasa drogowego jest wystarczająca do realizacji projektowanego remontu nawierzchni ulicy. Łączna długość remontowanej ulicy - 934 m. Początek opracowania znajduje się na wysokości posesji nr 59. Koniec na skrzyżowaniu z ul. Wodną. Projekt obejmuje częściowe sfrezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie warstwy profilowej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Sfrezowanie wystąpi w miejscach gdzie przekrój poprzeczny ulicy nie jest normatywny. Głębokość jest zmienna i nie przekracza 4 cm. W wyniku zmiany wysokości niwelety drogi niezbędne będzie wykonanie rozbiórki krawężników, oporników, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej chodników, zjazdów, zatok autobusowych oraz ścieku przykrawężnikowego. Pod chodnikami różnicę wysokości projektuje się wyrównać poprzez powiększenie grubości podsypki piaskowo-cementowej, natomiast pod zjazdami i zatokami dodatkowo poprzez dodatkową warstwę podbudowy z betonu cementowego. Odzysk prefabrykatów przyjęto 75%, natomiast w przypadku ścieku przykrawężnikowego 60%. Szerokość jezdni po remoncie nie zmieni się i wyniesie 6,0 - 6,5m. Spadek poprzeczny - daszkowy 2%. Spadek podłużny dostosowany do istniejącego terenu. Projektowana przebudowa w całości mieści się w pasie drogowym ulicy Nakielskiej. Remont nawierzchni nie zmieni parametrów geometrycznych ulicy. Przełożenie nawierzchni zjazdów i chodników odbywać się będzie na istniejącej szerokości i na długości pomiędzy krawężnikiem jezdni i granicą działki. Remont nawierzchni nie spowoduje przebudowy żadnych sieci, z uwagi na zachowanie wszystkich parametrów geometrii ulicy. Regulacji wysokościowej ulegną jedynie pokrywy urządzeń sieciowych zlokalizowanych w strefie robót. Nie wystąpią roboty ziemne. W miejscu spadków podłużnych p[poniżej 0,5% zastosowano ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej i obrzeży. Projektowana przebudowa nie spowoduje zmiany w organizacji ruchu drogowego. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Na wysokości działki nr 512/4 woda opadowa tworzy kałużę po każdorazowych opadach. Dlatego w miejscu tym projektuje się budowę studzienki ściekowej o średnicy 500 mm oraz ułożenie przykanalika 200 mm z podłączeniem do istniejącej studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowana niweleta dostosowana jest do istniejącego terenu. Spadki podłużne ulicy Nakielskiej wynosić będą 0,07% (przy przekroju drogowym) - 2,47%. Nie projektuje się łuków pionowych z uwagi na małe różnice pochyleń. W części intensywnej zabudowy obecnie jest przekrój uliczny, natomiast na pozostałym odcinku przekrój drogowy. Nie ulegną one zmianie. Szerokość jezdni wynosić będzie 5,9-6,3 m. Ulica będzie miała spadek poprzeczny dwustronny 2%. Projektowany odcinek drogi składa się z odcinka prostego oraz łuków poziomych o promieniu 500 i 270 m. Na chodnikach, ścieżkach rowerowych, zatokach postojowych pochylenie poprzeczne 2%. Powierzchnia nawierzchni utwardzonych: Jezdnia - beton asfaltowy 5.970 m2; Chodniki 858 m2; Ścieżka rowerowa 1.110 m2; Ciąg pieszorowerowy 1.800 m2; Zjazdy do posesji 680 m2; Zjazd bitumiczny 90 m2; Parking TIR 378 m2; Parkingi dla sam. osobowych 254 m2. Razem powierzchnia objęta opracowaniem 11.140 m2. Projekt nie przewiduje wycinki drzew i krzewów. Nawierzchnię ulicy zostanie odwodniona poprzez istniejącą kanalizację deszczową a w przypadku przekroju drogowego na pobocza nieutwardzone i dalej na pas zieleni. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z obsługą rozściełacza. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 9 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1173869.49
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1497560.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- "Budowa drogi na działce 364/14 obr. 0001 Myślibórz oraz przebudowa istniejącego odcinka drogi na działce nr 364/14 w zakresie budowy oświetlenia drogowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.