To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 510076400-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej: Dostawa mebli w podziale na 3 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. "Dolnośląskie żłobki II". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 8 - Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526004
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 93208458000000,
ul. Trzebnicka
42-44,
50-230
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 770 42 20, e-mail
dops@dops.wroc.pl, faks
71 770 42 20.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.dops.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli w podziale na 3 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOPS/ZP/252-4/2020/DŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli w podziale na 3 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia sypialni i/lu Zadanie 2 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 3- Dostawa wyposażenia szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kalkulacja asortymentowo- ilościowa - Załącznik nr 2 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39121200-8, 39136000-4, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1- Dostawa wyposażenia sypialni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20354
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25035.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia stolików i krzesełek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Z uwagi na brak kolejnej oferty i w związku z tym możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający zmuszony był unieważnić przedmiotowe postępowanie ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Pozostałe oferty oprócz najkorzystniejszej zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa wyposażenia szatni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7841.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MOje Bambino Sp . z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9644.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" z podziałem na części:
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.