To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-17
Ogłoszenie nr 510076379-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi: "Obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski
realizowanych w 2019 roku, w ramach przygotowań do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521382-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000,
ul. ks. I. J. Skorupki
21,
90-532
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 638 48 88, e-mail
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks
42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski realizowanych w 2019 roku, w ramach przygotowań do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA-ZP-III.271.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski. Celem przedmiotu zamówienia jest umożliwienie przygotowania Miasta Łodzi do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi. W ramach przygotowań przewiduje się m.in. wyjazdy zagraniczne, bądź wizyty zagraniczne w Polsce, połączone z wszelkimi niezbędnymi wydarzeniami bądź spotkaniami oraz ich oprawą. Szczegółowa realizacja zamówienia będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że w ramach zamówienia zostaną zrealizowane następujące działania o charakterze powtarzalnym i podobnym: 1. Usługi zakupu biletów 2. Usługi rezerwacji i zakupu noclegów 3. Usługi restauracyjne w Polsce i poza Polską 4. Usługi cateringowe w Polsce i poza Polską 5. Usługi dostarczania przesyłek - transport drogowy, transport lotniczy lub inny 6. Usługi transportu osobowego 7. Usługi zapewniania szczepień 8. Usługi zapewniania wiz 9. Usługi w zakresie obsługi celnej 10. Usługi rezerwacji/rejestracji i opłat konferencyjnych (w Polsce i poza Polską) 11. Inne usługi np. zapewnienie fotografa/kamerzysty/przewodnika i inne. 12. Tłumaczenia symultaniczne/konsekutywne realizowane na terenie Polski i poza terenem Polski 3.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 917 ze zm.), tj. dwóch osób wykonujących czynności kasjera lotniczego, osoby te muszą mieć ukończony kurs kasjera lotniczego i posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy kasjera lotniczego. Forma kontroli, sankcje za niewywiązanie się z obowiązku zatrudnienia zostały uregulowane w § 4 pkt 15 i 16 i w § 10 pkt 14 wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63512000-1
Dodatkowe kody CPV: 60200000-0, 63515000-2, 60100000-9, 64121000-0, 64121200-2, 55300000-3, 33651600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203779
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIS BIURO PODRÓŻY LCC A. Szulc Sp. jawna Al. Kościuszki 27, 90-418 Łódź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3027.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wskazane powyżej ceny nie stanowią wartości umowy, służą jedynie do wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami oceny ofert (pkt. 14 SIWZ). Zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) "Wartość umowy została określona na podstawie wysokości wydatków planowanych w budżecie Zamawiającego na realizację przedmiotu Umowy (...)" i wynosi 147600.00 PLN BRUTTO |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie usług kontroli, czyszczenia, regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
- Dostawa sprzętu komputerowego - mobilne stacje robocze z akcesoriami i oprogramowaniem do analiz wyników.
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarządu w Łodzi
- Budowa tężni solankowej w Parku miejskim przy ul. Leczniczej
- Modernizacja istniejącej estakady prowadzącej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe w ramach poddziałania 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Dostawa żwiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
- Dostawa szczepionek w latach 2024-2025 - WOFiTM/35/2024/TP
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK-2024r.
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025.
- USŁUGA POŚREDNICTWA POLEGAJĄCA NA SUKCESYWNYM ŚWIADCZENIU REZERWACJI USŁUG CATERINGOWYCH I RESTAURACYJNYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ DLA SZKOŁY GŁÓWNEJ MIKOŁAJA KOPERNIKA
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.