eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › "Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego", w zakresie wykonania Zadania 3 - Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-04

Ogłoszenie nr 510075987-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.

Gmina Kutno: "Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego", w zakresie wykonania Zadania 3 - Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego", w zakresie wykonania Zadania 3 - Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527400-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000, ul. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 70 20, e-mail sekretariat@gminakutno.pl, faks 243 557 021.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminakutno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego", w zakresie wykonania Zadania 3 - Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zamówienia jest realizacja projektu pn.: "Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 3- Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zadania nr 3 w ramach projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. Opis zadania nr 3: Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego, w tym m.in. organizacji cyklicznych imprez turystycznych: Zakup instrumentów i sprzętu muzycznego na potrzeby realizacji imprez turystycznych cyklicznych takich jak np. "Odyseja historyczna" Festiwal muzyki ludowej "Złota Leszczyna", Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej (turystyka kulturowa). Wyposażenie to stanowić będzie niezbędny element pozwalający na promocję turystyczną gminy Kutno poprzez udział np. Orkiestry dętej korzystającej z wyposażenia w imprezach turystycznych w regionie, w tym np. powiecie kutnowskim czy odbywających się w innych częściach regionu łódzkiego. Zakup wyposażenia artystycznego na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych np. Wystawy prac malarskich i rękodzieła (turystyka kulturowa). Wyposażenie kina letniego oraz sceny letniej, na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych związanych z turystyką kulturową np. Odyseja historyczna i filmową, w tym projekcją filmów (turystyka kulturowa i filmowa). Wyposażenie sali widowiskowej na potrzeby cyklicznych imprez turystycznych m.in. Odyseja historyczna, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, Konkursu poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego (turystyka kulturowa), Konkursu tańca solowego, pokazy taneczne, (turystyka kulturowa). Wyposażenie punktu informacji turystycznej - biuro informacji turystycznej (Budynek A), w tym na potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Wyposażenie punktu informacji turystycznej- multimedialna sala obsługi turysty (Budynek A), w tymna potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Zakup wyposażenia - oznakowanie obiektów i atrakcji turystycznych (drogowskazy, informacyjna tablica turystyczna, tablica - punkt informacji turystycznej na obiekcie). Zakup stojaków rowerowych na potrzeby rozwoju turystyki aktywnej - rowerowej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na części: CZĘŚĆ I: A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO: 1. ORKIESTRA DĘTA - INSTRUMENTY MUZYCZNE ? Flet poprzeczny - prosta głowa, dodatkowo zakrzywiona głowa, mechanika: E, posrebrzany, drewniany futerał, zamknięte klapy. ? Obój - korpus z tworzywa, system półautomatyczny, posrebrzana mechanika, futerał. ? Fagot - posrebrzana mechanika, 24 klapy, 10 rolek, 4 tuleje. ? Klarnet - strój Bb, korpus drewniany, mechanika srebrna, futerał. ? Saksofon tenorowy - strój Bb, korpus i klapy mosiężne, stalowe sprężyny, mechanika na szynach kolumienkowych, futerał. ? Trąbka - strój Bb, mosiężny korpus, tłoki monelowe, średnica roztrąbu min. 120 mm, futerał. ? Róg (waltornia) - 4-klapowa F/B, wentyle z blachy utwardzanej, futerał. ? Saksohorn tenorowy - strój Bb, 3 wentyle obrotowe, menzura 13 mm, futerał. ? Puzon tenorowy - strój Bb, kwartwentyl, wzmocnienia na łączeniach, futerał. ? Tuba - strój Bb, 4 wentyle rotacyjne, wlot 18 mm, futerał. ? Zestaw perkusyjny - skład: bęben wielki (stopa), werbel, kocioł, tom-tom średni, tom-tom mały, hi-hat, ride, crash, 2 statywy łamane, statyw pod hi-hat, statyw pod werbel, stopa; korpusy bębnów drewniane. 2. SEKCJA MUZYCZNA ? Konsola do nagrywania dźwięku (kontroler digital audio workstation) - połączenie kablem ethernet, wewnętrzny interfejs audio, przedwzmacniacz mikrofonowy, 12 kanałów). ? Mikrofon studyjny - pojemnościowy, obudowa metalowa, uchwyt statywowy, złącze XLR. ? Statyw mikrofonowy do mikrofonu studyjnego - materiał wykonania: metal, łamany, regulacja wysokości 55-155 cm. ? Gitara akustyczna - płyta wierzchnia: drewno, ilość strun: 6, wykończenie matowe, kolor naturalny. ? Gitara elektryczna - korpus i gryf: mahoń, klucze blokowane, 6 strun, 24 progi. ? Gitara basowa - liczba strun: 4, materiał: drewno, liczba progów: 20, wykończenia chromowane. ? Skrzypce - lutnicze, tylna i wierzchnia płyta z drewna, lakier brązowy na złotym podkładzie. ? Akordeon - liczba dźwięków: 41, regestry: 11, basy: 120, rzędy: 6, chóry: 4, wymiary 48x19 cm, kolor czarny, połysk. ? Bęben ze stalką - bęben marszowy 16" (szerokość) x 8" (głębokość), obręcze i osprzęt metalowe, chromowane. ? Pulpit na nuty - materiał: stal i aluminium, składany, regulacja wysokości 80-140 cm, wymiary blatu: 27 x 44 cm. B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO ? Sztalugi (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - stołowe, drewno bukowe olejowane, wysokość 76 cm, rozmiar podstawy 28 x 33 cm. ? Sztalugi trójnóg = drewno bukowe, olejowane, podstawa 57 cm, wysokość 160 cm. ? Stoły składane - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie wartości ryczałtowej dla Części I. Dostarczone wyposażenie musi być: ? wysokiej jakości, spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, ? sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku, ? wolne od wad fizycznych i prawnych, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: ? załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, ? ubezpieczenie instrumentów i sprzętu muzycznego oraz wyposażenia artystycznego na czas realizacji zamówienia, ? uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II: 1. WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ: 1.1. KINO LETNIE-wyposażenie: ? Projektor filmowy (mobilny) - obraz 300 cali, jasność na poziomie 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 8000:1 ? Krzesła plenerowe - siedzisko i oparcie: polietylen, rama metalowa, wytrzymałość 275 kg ? Ekran kinowy (mobilny) - format 16:10, rozwijany elektrycznie, wymiary: 400 x 254 cm 1.2. SCENA LETNIA -wyposażenie: ? Reflektor oświetleniowy - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany. ? Wzmacniacz gitarowy (combo) - moc wyjściowa 30 W, dwa kanały, regulacja barwy, wymiary: 46 x 23 x 44 cm. ? Radiomagnetofon/CD (wieża) - rodzaje odtwarzanych płyt: CD , CD-R , CD-RW , MP3-CD; moc 300W, 2 głośniki, wejście/wyjście audio, USB, Bluetooth. ? Ławka plenerowa (cateringowa) - składana 182 x 25 x 435 cm, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy. ? Stół plenerowy (cateringowy) - 180 x 72 x 74 cm, składany, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy. ? Trójdrożna kolumna głośnikowa 500 W - pasywna, moc RMS min. 500 wattów, wymiary 48 x 77 x 55 cm, impedancja: 8 ohm, złącza: speakon, wykończenie: lakier poliuretanowy, gniazdo statywowe. ? Kolumna basowa 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W RMS, głośnik 18", impedancja: 8 ohm, wymiary: 60 x 52 x 61 cm, podłączenia: speakon, wykończenie: metal, filc. ? Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, wyświetlacz 7", dotykowa obsługa, min. 32 wejścia mono, min 24 wyjścia mix XLR, 33 zmotoryzowane tłumiki, futerał. ? Kolumna odsłuchowa (monitor) 200 W - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm. ? Końcówka mocy 2x500 W - moc wyjściowa: 2 x 500 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. ? Końcówka mocy 2x 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. 2. WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ ( w budynku A) ? Krzesła na salę widowiskową (w tym 100 sztuk dla widowni oraz 20sztuk na estradę).Krzesło - siedzisko i oparcie tapicerowane, rama metalowa, chromowana, możliwość składowania w stosie. ? Stół składany - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa. ? Pianino (instrument akustyczny) - 88 klawiszy, 3 pedały, wykończenie - wysoki połysk. ? Końcówka mocy 2x800 W - moc wyjściowa: 2 x 800 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. ? Końcówka mocy 2x400 W - moc wyjściowa: 2 x 400 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. ? Mikrofon wokalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny neodymowy, złącze XLR 3 pin, impedancja 600 ohm, uchwyt statywowy. ? Mikrofon instrumentalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny, złącze XLR 3 pin, impedancja 200 ohm, uchwyt statywowy. ? Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, dotykowa obsługa, min. 24 wejścia mono, min 12 wyjść mix XLR, zmotoryzowane tłumiki, futerał. ? Kolumna odsłuchowa (monitor) - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm. ? Reflektory - światła sceniczne - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany. ? Konsola sterowania oświetleniem - wyjście XLR 3 pin, suwaki do manualnej kontroli kanałów, wymiary: 483 x 398 x 105 mm, obudowa: metal, wyświetlacz LCD. 3. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-BIURO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ (w budynku A) ? Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower. ? Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024. ? Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min. ? Kserokopiarka A3 (kolor) - duplex, format A3/A4, podajnik boczny, podajnik górny, drukarka, skaner, faks, wyświetlacz dotykowy, prędkość drukowania 22 str./ 1 min. 4. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-MULTIMEDIALNA SALA OBSŁUGI TURYSTY (w budynku A) ? Biurko komputerowe - wysokość 70 cm, wysuwana deska na klawiaturę, półka na stację dysków ? Biurko komputerowe (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - regulowana wysokość blatu, blat drewniany, metalowy szkielet ? Krzesło biurowe - tapicerowane, obrotowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja oparcia względem siedziska ? Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower ? Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024 ? Projektor multimedialny - format 16:9, rozdzielczość 1920:1200, jasność 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 20000:1, moc 220W ? Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min ? Kserokopiarka (czerń) - prędkość druku 20 str/min, podajnik boczny, kopiowanie dwustronne A3 i A4 ? Oprogramowanie komputerowe Windows lub równoważne ? Notebook 15'' - liczba rdzeni procesora: 2, taktowanie procesora 2,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 px, system operacyjny Windows lub równoważny Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części II. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wymienionego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostarczone meble, urządzenia (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.) muszą być: ? produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, ? sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku, ? wolne od wad fizycznych i prawnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: ? załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, ? rozruch urządzeń i instalacji, programowanie, ? szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, ? ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia. CZĘŚĆ III: 1. ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH ? Drogowskazy- na słupkach żeliwnych wysokości 220cm, mocowane na stałe poprzez zabetonowanie lub za pomocą kotew. Na słupkach znaki-tabliczki w kształcie grotów, wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym . Znaki wskazują kierunki do obiektów turystycznych na terenie obiektu (np. punkt informacji turystycznej, zabytkowy dwór, pomniki przyrody, ścieżka edukacyjno-ekologiczna itp, oraz kierunki do najbliższych atrakcji turystycznych w regionie). Wielkość tabliczek dostosowana do długości napisów na nich, wysokość tabliczek minimum 15cm. ? Informacyjne tablica turystyczna - tablica wykonana na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym. Tablica o wymiarach min.2x2m, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Na tablicy mapa turystyczna obszaru powiatu z zaznaczeniem atrakcji turystycznych, w tym szlaki turystyczne, szlaki rowerowe, obiekty zabytkowe itp. ? Tablica-punkt informacji turystycznej przed obiektem . -tablica wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym, o wymiarach min. 1x1m,, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Oznaczenie zgodne z wytycznymi z PTTK. Litery i oznaczenie odblaskowe. 2. ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH ? stojaki stalowo-żeliwne, trzystanowiskowe, montowane na kotwy do podłoża. Wysokość minimum 70cm, szerokość stanowiska minimum 40cm. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części III. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 1: rysunek poglądowy - tablice, stojaki, drogowskazy, 2. mapa z naniesionymi punktami umieszczenia tablic, stojaków i drogowskazów, 3. Wyciąg-Studium wykonalności Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenie dla każdej części minimum 24 miesięcznej gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32341000-5


Dodatkowe kody CPV: 37310000-4, 39130000-2, 39110000-6, 32342400-6, 32343000-9, 30236000-2, 48900000-7, 31500000-1, 30195000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO; B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97195.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M. Ostrowski Spółka jawna
Email wykonawcy: przetargi@mostrowski.pl
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 5 50-541 Wrocław
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119549.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119549.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161404.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.