eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-17

Ogłoszenie nr 510075875-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.

Gmina Bochnia: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 5 Osi Priorytetowej "OCHRONA ŚRODOWISKA ", Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523064-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 53217400000000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6123361 w. 26, e-mail a.kuznar@bochnia-gmina.pl, faks 146 119 922.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia-gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bochnia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IFS.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 170605 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) z prywatnych posesji na terenie Gminy Bochnia w zakresie: demontaż pokryć dachowych/elewacyjnych zawierających azbest w tym demontaż pokrycia dachowego/elewacji i jego zabezpieczenie, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych (w ilości: 176 Mg), odbiór gruzu azbestowego zgromadzonego na posesjach przed/po wejściu w życie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649 z późń. zm.) w tym: odbiór odpadu przez Wykonawcę, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych (w ilości: 98,10 Mg). Szacowana ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 274,10 Mg, w tym: w roku 2019 - 175,3 Mg, w roku 2020 - 98,80 Mg. Zamawiający zastrzega, że ilość przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji zadania, podczas faktycznego ich ważenia, z powodu szacunkowego określenia wagi przez osoby fizyczne które zadeklarowały chęć uczestniczenia w projekcie. Określone przez Zamawiającego prognozowane ilości odpadów nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zlecenia usługi w podanych ilościach. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie rzeczywistej ilości wykonanych i potwierdzonych usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów przeznaczonych do usunięcia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90530000-1, 45262660-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132931.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana RAGAR Radosław Rokosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Tysiąclecia 35/16
Kod pocztowy: 31-610
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119236.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119236.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172474.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.