eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Sukcesywna dostawa części wodno - kanalizacyjnych na potrzeby Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-04

Ogłoszenie nr 510075518-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa części wodno - kanalizacyjnych na potrzeby Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527660-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 14 6210562, e-mail przetargi@dorzeczebialej.pl, faks +48 14 6210564.
Adres strony internetowej (url): https://www.dorzeczebialej.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa części wodno - kanalizacyjnych na potrzeby Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-4/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części wodno - kanalizacyjnych (zwane dalej częściami wod-kan) na potrzeby Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o. o. w Tuchowie. Zestawienie części wod-kan stanowiących przedmiot zamówienia wraz z określeniem ich parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 zawiera wyszczególnione części wod-kan z podziałem na cztery (4) części zamówienia. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery (4) części: a) Część I: Materiały eksploatacyjne na sieć wodociągową; b) Część II: Materiały eksploatacyjne na sieć kanalizacyjną; c) Część III: Rury wodociągowe; d) Część IV: Rury kanalizacyjne; Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SIWZ. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do IV (oznacza czwartą część zamówienia). 4. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający będzie używał nazw własnych jedynie dla armatury wodociągowej ponieważ asortyment, który będzie dostarczany w ramach tej części musi być kompatybilny z armaturą zamontowaną na sieciach eksploatowanych przez Spółkę. Z uwagi na sprawne i szybkie działania zmierzające do usunięcia awarii na istniejących sieciach oraz z uwagi na duże doświadczenie w stosowaniu części zamiennych, Zamawiający oczekuje dostarczenia niektórych części wod-kan od konkretnego producenta. 5. Szacunkowa ilość zamawianych części jest ustalona na podstawie "zużycia" w 2019r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości części opisanych w zał. nr 1. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości. 6. Części wod-kan muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do SIWZ podano szczegółowy opis części wod-kan spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego. 7. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych produktów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego. 8. Wymagania dodatkowe: a. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami; b. Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia: siedziba Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o. o. - Stacja Uzdatniania Wody w Lubaszowej, 33-172 Siedliska 1. c. Wykonawca wyładowywać będzie przedmiot zamówienia do magazynów Spółki; d. Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy; e. Wykonawca musi zapewnić kompletność asortymentu. Wymagany asortyment musi być nowy i dobrej jakości. f. Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar - z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 13. g. Dostawa zamówionych części wod-kan realizowana będzie w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia - z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 13. h. Każdorazowa sprzedaż części będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w "Kalkulacji cenowej" stanowiącej załącznik nr 2A. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów instalacyjnych spełniających obowiązujące (dla danych materiałów) normy dopuszczające je do obrotu, posiadających atest PZH i aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania w budownictwie, konstrukcyjnie ze sobą kompatybilnych (średnice, przepływy). Dodatkowo dla hydrantów należy przedstawić atesty z Instytutu Pożarnictwa. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy zażąda dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich atestów i certyfikatów. Wgląd do tych dokumentów będzie obligatoryjnym warunkiem udzielenia zamówienia. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W sprawach dot. organizacji wykonania zamówienia Wykonawca poda Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy. Jest też odpowiedzialny za całokształt świadczonej usługi, w tym za terminowe i z należytą starannością wykonanie zamówienia. 12. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 7). UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 7) wykonawca nie składa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44160000-9


Dodatkowe kody CPV: 44133000-1, 44134000-8, 44161000-6, 44163000-0, 44163130-0, 44161500-1, 44162500-8, 44163160-9, 44163210-5, 44163230-1, 44163240-4, 44167200-0, 44167400-2, 42131160-5, 42131150-2, 42131260-7, 42131390-6, 44130000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Materiały eksploatacyjne na sieć wodociągową

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe pn. "Sukcesywna dostawa części wodno - kanalizacyjnych na potrzeby Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o." dla części I "Materiały eksploatacyjne na sieć wodociągową" ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Materiały eksploatacyjne na sieć kanalizacyjną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43379.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIKUŁA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: pikula@pikula.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 9
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34497.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34497.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41209.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rury wodociągowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223330.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIKUŁA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: pikula@pikula.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 9
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213884.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213884.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269960.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Rury kanalizacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34752.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIKUŁA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: pikula@pikula.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 9
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35164.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35164.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41068.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.