eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Remont budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie w ramach zadania pn. "Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej - Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-17

Ogłoszenie nr 510075490-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.

Burmistrz Miasta Grybów: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie w ramach zadania pn. "Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej - Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.1 Rewitalizacja miast, poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517172-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Grybów, Krajowy numer identyfikacyjny 52779900000000, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 450 140, e-mail umgrybow@pro.onet.pl, faks 184 450 202.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grybow.pl www.grybow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie w ramach zadania pn. "Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej - Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BGiOŚ.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie przy ul. Rynek 12 33-330 Grybów w celu dostosowania go dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.2. W ramach zadania należy wykonać m.in.: 3.2.1. wymiana instalacji elektrycznych (przewody, lampy, gniazdka, włączniki), 3.2.2. skucie posadzek, wylewek i miejscowo tynków, 3.2.3. uzupełnienie skutych tynków, 3.2.4. wykonanie wylewek, 3.2.5. wykonanie gładzi, 3.2.6. wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin PCV, parkietu, 3.2.7. wykonanie sufitu podwieszanego, 3.2.8. remont łazienki(elektryka, płytki, podłączenia instalacyjne wod-kan, biały montaż) 3.2.9. malowanie, 3.2.10. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o długości 8,5 m(2 x rampa po 3,5m z pochyleniem 10% każda, przedzielone spocznikiem 1,5m na konstrukcji z profili zamkniętych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze RAL uzgodnionym z Inwestorem z poręczą obustronną metalową ocynkowaną malowaną w kolorze RAL uzgodnionym z Inwestorem dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. (z jednej strony barierka montowana do ściany z drugiej do konstrukcji podjazdu) podest wykonany z płyt OSB laminowanych gr. 22mm z obłożeniem wykładziną PVC. 3.2.11. UWAGA: Pracę należy prowadzić nie powodując uciążliwości dla pracy Urzędu. Wszystkie hałaśliwe i brudne roboty należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach popołudniowych po godz. 15:00. Pomieszczenia będą udostępniane przez Zamawiającego wg. bieżących ustaleń. 3.3. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ. 3.4. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.5. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.6.1. 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 3.6.2. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczące: 3.7.1. prac budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.8. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych ("równoważne" oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach). Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265727.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU Kruczek Wojciech Kruczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kołłątaja 18/13
Kod pocztowy: 33-330
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215728.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215728.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264353.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.