eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › "Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa GostyninCzęść I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510075233-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Nadleśnictwo Gostynin: "Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521274-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Gostynin, Krajowy numer identyfikacyjny 61002194900000, ul. ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 353 056, e-mail gostynin@lodz.lasy.gov.pl, faks 24 235 30 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.gostynin.lodz.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cześć I - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 15 znajduje się w oddz. 23 w leśnictwie Lucień, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin- Nowy Duninów. (Początek trasy zlokalizowany jest za zajazdem 16m od krawędzi jezdni.) Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi leśnej stanowiącej dalszy ciąg dojazdu pożarowego nr 15. Długość drogi wynosi 225m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * szerokość korony drogi - 5,00 m * szerokość jezdni - 4,20 m * szerokość pasa drogowego 8m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. * nawierzchnia na zjazdach 2-warstw. grub. łącznej 23cm tj.14+9cm. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi nie należy karczować pni znajdujących się na obecnym pasie drogowym / z uwagi na urządzenia podziemne/. Pnie które znajdują się w pasie drogowym w wywyższonych poboczach po lewej stronie obecnej drogi należy ręcznie odkopać oczyścić i ściąć do poziomu obecnej drogi. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu, i darniny. Zdjęty koparką, częściowo ręcznie humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do 20 cm średnio, ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Przyjęto zdjęcie humusu na szerokości 3m po lewej stronie drogi i 1m po stronie prawej. Następnie należy zerwać stare nawierzchnie i podłoże obecnej drogi, i wyprofilować z odpowiednimi spadkami poprzecznymi oraz zagęścić. Na odcinku od PT do km 0+025 należy wykonać koryto o głębokości 37cm na PT do 0cm w km0+025, aby dostosować poziom nowej nawierzchni z poziomem nawierzchni asfaltowej istniejącego zjazdu. Na całej długości drogi należy wykonać nasyp z dowiezionego gruntu /pospółki/ grubości 10cm. Następnie należy odtworzyć rów przydrożny. Wykonanie tego rowu będzie polegało na ręcznym wykonaniu - odtworzeniu płytkiego rowu ścieku po lewej stronie drogi. Głębokość rowu 20cm nachylenie skarp 1:2. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20cm grubości Ilości robót ziemnych i ich lokalizację szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie częściowo zamulonych zbiorników odparowujących. Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na plac składowy drewna oraz zjazdy na przyległe posesje. Wielkość i powierzchnie tych zjazdów podano na sytuacji szczegółowej- (dokumentacja projektowa). Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże pod nawierzchnie do odpowiednich spadków i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni min.3%, max. 4%. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 4,50m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 4,20m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. * Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm * na zjazdach i mijankach - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 14cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm. Urządzenia obce: Według danych, pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Przebieg trasy wodociągu i przebieg trasy kabla światłowodowego przedstawia załączona mapka (projekt). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach. 3.3 Cześć II - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 8A znajduje się w oddziale 194 w leśnictwie Duninów, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej będącej równocześnie dojazdem pożarowym nr 14. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się zjazdem na drogę leśną będącą dojazdem pożarowym nr 12. Długości drogi wynosi 356m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostego odcinka bez załamania trasy. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * trwałość nawierzchni: 10 lat * prędkość projektowa: 30 km/godz., * szerokość korony drogi - 4,50 m * szerokość jezdni - 3,50 m * szerokość pasa drogowego 8-9m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% * odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, * promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji niewielkich pagórków, przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu - odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:2-3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Na odcinku zagłębienia tj od km 0+100 do km 0+170 i przedłużonym zjeździe na szlak zaplanowano nasypy grubości 25cm a na pozostałych odcinkach drogi głównej i zjazdach grubość nasypów wyniesie 15 cm. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp nasypów 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Obiekty te zlokalizowane są na sytuacji szczegółowej. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na drogi na PT i KT R= 11m, a powierzchnia wyokrągleń nawierzchni tych zjazdów wynosi 114 m2. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R ? 6m a powierzchnia nawierzchni zjazdu ma wynosić 40m2. Zjazd na PT na drogę która nie biegnie pod kątem prostym ma mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 - 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT i na zjazdach dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym nie występuje podziemne uzbrojenie terenu. Dojazd pożarowy nr 12 znajduję się w oddz. leśnych 195, 194, 193A, 193 w leśnictwie Duninów i Jeżewo, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej stanowiącej dojazd pożarowy nr 14. Koniec trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Długość drogi wynosi 1 600 m. Odcinek drogi w leśnictwie Duninów wynosi 0,874 km /od PTdo km 8,874/, a odcinek w l-ctwie Jeżewo wynosi 0,726km /od km 0+874 do KT w km 1+600/. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy w km 1+365 będzie wyokrąglone łukiem o promieniu R= 40m. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * trwałość nawierzchni: 10 lat * prędkość projektowa: 30 km/godz., * szerokość korony drogi - 5,00 m * szerokość jezdni - 3,50 m * szerokość pasa drogowego 8-10m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% * długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m * szerokość mijanki 3,0 m * odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, * promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 12 długości - 0,874 położonego w leśnictwie Duninów /tj od PT do km 0+874/ oraz dla odcinka dojazdu poż. nr 12 długości 0,726km położonego w leśnictwie Jeżewo /tj od km 0,874 do KT/. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość 8-10m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu - odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m/ Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R ? 6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m / Wymiary i kształt oraz usytuowanie zjazdów i mijanek przedstawiono na załączonych rysunkach i sytuacji szczegółowej. Mijanka ma 3m szerokości i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 - rys 1c. Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/ - rys 1e, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ -rys 1b. Zjazdy na linie oddziałowe drogi boczne i szlaki wykonać należy wg załączonych rysunków /rys1/, przy zjazdach prostopadłych. Zjazdy w km1+365, które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Te połączone zjazdy na załamaniu trasy będą spełniać równocześnie rolę mijanki. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 - 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT na zjazdach i mijankach - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT i na KT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Na początku trasy za zjazdem z drogi publicznej przecina trasę drogi podziemny kabel światłowodowy. Kabel biegnie równolegle do pasa drogowego drogi publicznej ok. 15m od jego krawędzi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102252.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Kryjak
Email wykonawcy: rzid@vp.pl
Adres pocztowy: Stanowo 45 09-470 Bodzanów
Kod pocztowy: 09-470
Miejscowość: Bodzanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124455.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107877.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157615.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W Sekcji IV.6 podano kwoty brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 934944.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO MIK Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kossobudy 7 09-140 Raciąż
Kod pocztowy: 09-140
Miejscowość: Kossobudy
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1026832.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 828433.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1148900.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

w Sekcji IV.6 podano kwoty brutto


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.