eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510075095-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510434-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 1) Część 1 zamówienia: Walec stalowo-gumowy o wadze min. 8 ton; 2) Część 2 zamówienia: Koparko-ładowarka z osprzętem: a) łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, b) łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, c) łyżka koparki o szerokości 130-160 cm; 3) Część 3 zamówienia: Koparka obrotowa z osprzętem: a) łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, b) łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, c) łyżka koparki o szerokości 130-160 cm; 4) Część 4 zamówienia: Kruszarka, do prac podczas remontu dróg gminnych oraz bieżących prac na terenie Gminy Ryki w 2019r. 3. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Do rozliczenia czasu pracy, liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu, w miejscach wskazanych przez zamawiającego (bez dojazdu do miejsca pracy i z powrotem). W przypadku kruszarki do rozliczenia przyjmie się rzeczywistą ilość ton kruszonego materiału. Zamawiający zleci telefonicznie (i potwierdzi faksem lub mailem) lub emailem/faxem, przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Rykach, usługę na dwa dni przed terminem jej wykonania. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia oraz zakończenia prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz potwierdzić niezwłocznie wykonanie tych prac. Jeżeli w trakcie wykonywanych prac, pracownik Urzędu stwierdzi niedostateczną jakość prowadzonych robót, to zlecone roboty mogą być przerwane, a ilość godzin przepracowanych na zakwestionowanym odcinku drogi nie będzie ujęta do zapłaty. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin w zależności od potrzeb. 4. Osoby skierowane przez Wykonawcę do obsługi oferowanego sprzętu muszą posiadać minimalne wymagane uprawnienia do pracy na danej maszynie, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki ws. bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2018 r., poz. 583), a jeżeli obsługa danej maszyny nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, osoba taka musi posiadać przeszkolenie w zakresie jej obsługi. 5. Szacunkowa ilość godzin/ton: 1) Walec stalowo-gumowy - szacowana liczba godzin - 30h 2) Koparko-ładowarka - szacowana liczba godzin - 600h 3) Koparka obrotowa - szacowana liczba godzin - 300h 4) Kruszarka - szacowana liczba ton - 4000t 6. Wartości wskazane w 2.5. SIWZ mają jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do zlecenia prac w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych godzin lub ton skruszonego materiału. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby godzin lub ton wskazanych powyżej - do maksymalnie 30 %. 8. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, paliwo, wynagrodzenie operatora) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 9. Roboty oraz konserwacja maszyn odbywać się będą zgodnie z postanowieniami umowy oraz jej załączników. 10. W przypadku awarii oferowanego sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia pełnej sprawności urządzenia w ciągu 24h lub do zapewnienia w tym czasie sprzętu zastępczego, licząc od chwili wstrzymania robót z powodu tej awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje: Koparko-ładowarka z osprzętem: łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, łyżka koparki o szerokości 130-160 cm.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing.pgkimryki@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 5, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64206.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64206.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje: Koparka obrotowa z osprzętem: łyżka koparki o szerokości 30-40 cm, łyżka koparki o szerokości 50-70 cm, łyżka koparki o szerokości 130-160 cm.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo Jacek Jeżo
Email wykonawcy: rjjezo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żytnia 117, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35055.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55350.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wynajem sprzętu wraz z operatorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje: kruszarka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPB Iwona Miłoszewska
Email wykonawcy: biuro_spb@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Grzybowska 99, 05-520 Parcela
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Parcela
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.