eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów i wyposażenia multimedialnego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie w podziale na III części.



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074744-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Powiatowy Zespół Szkół nr 3 im. ks. Edmunda Roszczynialskiego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów i wyposażenia multimedialnego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie w podziale na III części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego - Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636679-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500253916-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Szkół nr 3 im. ks. Edmunda Roszczynialskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19921400000000, ul. Budowlanych 2, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 724 451, e-mail zsp3wejher@wp.pl, faks 586 724 451.
Adres strony internetowej (url): www.zsp3wejher.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów i wyposażenia multimedialnego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie w podziale na III części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZS3 070.2.3.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów i wyposażenia multimedialnego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie w podziale na III części. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Część I - dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z monitorami, oprogramowaniem, akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi. 2) Część II - dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi. 3) Część III - dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego - Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2 i 1.3 do siwz "formularz techniczny oferty - zestawienie techniczne sprzętu". Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), w szczególności w formularzu technicznym oferty - zestawieniu technicznym sprzętu. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny od daty podpisania przez strony, protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do siwz). Warunki serwisu: 1) Czas przystąpienia do naprawy (podjęcie działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki faksem lub drogą elektroniczną maksymalnie do końca następnego dnia roboczego, 2) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie. Wykonawca winien wnieść komputery do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, następnie podłączyć do sieci informatycznej i zasilania oraz wgrać oprogramowanie. Projektory multimedialne i ekrany winny być wniesione przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego i zamontowane. 1Instalacja nie dotyczy centrali telefonicznej i rejestratora monitoringu. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w SOPZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy "lub równoważny", w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w SOPZ przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Oferowane produkty powinny posiadać parametry nie gorsze niż opisane w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te produkty. 4) Wykonawca winien dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, zaproponowanych produktów równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w SOPZ. 5) Opis zaproponowanych produktów równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 6) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu produktów równoważnych będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty opisane w SOPZ. 7) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że zaoferowane produkty będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, zgodnie z SOPZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych produktów właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne, cechy mechaniczne itp. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w niniejszej SIWZ, wszelkim obowiązującym aktom prawnym, właściwym dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Podwykonawstwo. 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania powierzonych podwykonawcom części zamówienia, wykonawca podał firmy podwykonawców oraz dane kontaktowe podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie je spełnia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30231300-0, 30237400-3, 30237200-1, 30230000-0, 30236000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostwa komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z monitorami, oprogramowaniem, akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z artykułem 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W dniu 29 października 2018 roku o godz.11:30 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu na część I pn.: "Dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych wraz z monitorami, oprogramowaniem, akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi" wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 została złożona przez Wykonawcę MODERNITY FOR BUSINESS Inga Majewska, ul. Reja 7B, 76-020 Bobolice, dalej: "MODERNITY FOR BUSINESS" oraz oferta nr 2 złożona została przez Wykonawcę Komputronik Biznes Sp. z o.o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, dalej: "Komputronik". Oferta nr 1 złożona przez MODERNITY FOR BUSINESS podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Oferta Nr 2 złożona przez Komputronik podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy, ponieważ zawiera błędy w obliczeniu ceny.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28358.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komputronik Biznes Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Wołczyńska 37
Kod pocztowy: 60-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53462.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53462.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53462.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.