eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowej grysami i emulsją kationową za pomocą remontera.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 510074654-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.: Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowej grysami i emulsją kationową za pomocą remontera.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515090-n-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 34530090000000, ul. ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, e-mail marketing@interpromex.pl, faks 322 673 617.
Adres strony internetowej (url): www.interpromex.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowej grysami i emulsją kationową za pomocą remontera.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4. Przedmiot zamówienia. - Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy, który zapewni należyte i terminowe wykonanie zadania pod nazwą: Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowej grysami i emulsją kationową za pomocą remontera. - Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni mineralno-asfaltowych za pomocą natrysku emulsji kationowej szybkorozpadowej i grysów przy użyciu specjalistycznego sprzętu, remontera, stosowanego do naprawy ubytków w jezdni o głębokości do 5 cm. - Remonty cząstkowe wykonane będą na drogach gminnych na terenie Miasta Będzina. - Zamawiający przewiduje wykonanie około: 8 000,00 m2. - Zakresy będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilości maksymalnie: 3 000,00 m2 w jednym zleceniu. - Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej. - Wymagany termin gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia wynosi 12 miesięcy. - Realizacja zadania będzie następować w oparciu o zlecenia Zamawiającego wysyłanego drogą elektroniczną na adres Wykonawcy. - Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym na podstawie przedstawionej ceny jednostkowej za 1 m2 wykonanego remontu oraz pomiaru powykonawczego i po zatwierdzeniu protokołu odbioru wykonanego remontu na danej ulicy. - W przypadku awarii jednostki sprzętowej (remontera) Wykonawcy będzie zobowiązany podstawić jednostkę zastępczą max do 3 godzin. - Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca prowadzonych robót. - Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za bezpieczne i zgodne z technologią wykonywanie prac oraz ponosi wszelkie skutki prawne za wystąpienie szkód w otoczeniu prowadzonych prac. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za roszczenia cywilno-prawne osób trzecich, wynikające z niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia miejsca robót budowlanych do 7 dni po ich zakończeniu. - Ogólną specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni mineralno - asfaltowych grysami i emulsją kationową za pomocą urządzenia typu remonter zawiera załącznik nr 12 do SIWZ - OST

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 256000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Projektowania i Wykonawstwa Robót Drogowych mgr inż. Władysław Janik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Legionów Polskich 36/82
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 383760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.