eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 510074489-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526243-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Prowadzący postępowanie: MPGKiM Sp. z o. o. Siemianowice Śląskie


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 00051587900000, ul. ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 605 200, e-mail ratusz@um.siemianowice.pl, faks 327 605 280.
Adres strony internetowej (url): www.siemianowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-MPGKiM/26/III/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1. Część I - Zadanie I - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Piastowska 13/1, Piastowska 13/3 Zakres prac obejmuje Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Piastowska 13/1, Piastowska 13/3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ) 2.2. Część 2 - Zadanie II - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Bytkowska 31/1, Bytkowska 23/10, Bytkowska 7/5 Zakres prac obejmuje Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Bytkowska 31/1, Bytkowska 23/10, Bytkowska 7/5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ) 3. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45432111-5, 45453000-7, 45450000-6, 45422100-2, 45442100-8, 45454100-5, 45332200-5, 45332400-7, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Zadanie I - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Piastowska 13/1, Piastowska 13/3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78321.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU KUMBUD Zbigniew Bramowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyzwolenia 8a/9
Kod pocztowy: 41-103
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75581.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75581.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112975.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Zadanie II - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przy ul. Bytkowska 31/1, Bytkowska 23/10, Bytkowska 7/5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 93 ust. 1 pkt 4) "ustawy": 1. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie zwiększy środków na sfinansowanie zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.