eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 przy ul. Podmiejskiej 9 w Kaliszu do wymogów przeciwpożarowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074414-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Miasto Kalisz: Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 przy ul. Podmiejskiej 9 w Kaliszu do wymogów przeciwpożarowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513207-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540035694-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Kalisz, Krajowy numer identyfikacyjny 25085587700000, ul. Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 48 627 654 300, e-mail zam.publ@um.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 przy ul. Podmiejskiej 9 w Kaliszu do wymogów przeciwpożarowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.271.01.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 przy ulicy Podmiejskiej 9a w Kaliszu w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in.: Roboty ogólnobudowlane: -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty murarskie, roboty związane z kładzeniem płytek, roboty tynkarskie, malarskie, -wymiana docieplenia styropianem na wełnę mineralną (miejsca wymiany zgodnie z projektem) wraz z wykonaniem tynku silikatowego w kolorze istniejącej elewacji, - częściowa przebudowa ścian wewnętrznych, - wymiana zamknięcia szybu windowego w segmencie "D". Roboty instalacyjne: - demontaż hydrantów wewnętrznych wraz z zakorkowaniem odgałęzień na instalacji bytowej, - wykonanie odrębnej instalacji hydrantowej wraz z montażem nowych hydrantów wewnętrznych, - wymiana grzejników na klatkach schodowych, - budowa linii kablowej zasilającej centralę ppoż, - budowa linii kablowej sterującej wyłącznikiem ppoż, - budowa linii kablowej zasilającej zestaw hydroforowy, - montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu. - wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - wykonanie systemu sygnalizacji pożaru. UWAGA: Zamawiający wprowadza poniższą zmianę materiałową w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. Płyta GK Nida woda ogień+ zmienia się na: płyta gipsowo-kartonowa ogniochronna o następujących parametrach: - reakcja na ogień: A2-s1, d0 - przepuszczalność pary wodnej: 10 - opór cieplny: 0,25 W/m.K Całość prac będzie prowadzona na czynnym obiekcie - nie mogą one zakłócać funkcjonowania szkoły. Harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Dyrekcją Szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót wyłącznie w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć i bezpieczeństwa uczęszczających tam dzieci. Najbardziej uciążliwe prace Wykonawca winien realizować w okresach niefunkcjonowania szkoły (święta, ferie, wakacje itd.) 3. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45343000-3, 45312100-8, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1502843.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowo-Instalacyjna "SIMBUD" Rafał Kaczmarek
Email wykonawcy: biuro.simbud@gmail.com
Adres pocztowy: Tuwima 8
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1464361.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1464361.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2217921.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.