To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-30
Ogłoszenie nr 510074153-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: Budowa sali gimnastycznej z częścią dydaktyczną przy Szkole Podstawowej nr 68 na os. Jana III Sobieskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507617-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540027391-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30268953900000,
ul. Plac Wiosny Ludów
2,
61-831
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618842010, e-mail
zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl, faks
618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pim.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej z częścią dydaktyczną przy Szkole Podstawowej nr 68 na os. Jana III Sobieskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIM/01/20/ZP6/2018-184
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych robót budowlanych polegających na dobudowie do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 68 nowej części z salą gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, salami dydaktycznymi oraz biblioteką. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonaniem usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi oraz realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - rozbudowę istniejącego budynku o nową część z salą gimnastyczną z wyposażeniem, zapleczem, salami dydaktycznymi, biblioteką wraz z instalacjami wewnętrznymi; - dostosowanie istniejącej klatki schodowej w osiach "n" i "o"; - przebudowę węzła cieplnego; - zmianę lokalizacji rozdzielni głównej i prace towarzyszące; - dostawę i montaż zestawów: wodomierzowego, hydroforowego oraz antyskażeniowego ppoż. w budynku istniejącym; - wykonanie przyłącza elektroenergetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz sieci cieplnej zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi; - likwidację kolizji z istniejącą infrastrukturą; - nasadzenia rekompensacyjne zgodne z decyzją oraz PZT (uwaga: zakres zamówienia nie obejmuje wycinek drzew); - wyburzenia terenowe, wykonanie placu zabaw, wykonanie małej architektury oraz utwardzenia zgodnie z PZT. Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej, tj.: Szkoły Podstawowej nr 68. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia. Przed rozpoczęciem realizacji prac należy podpisać porozumienie z Poznańską Spółdzielnią Mieszkaniową dotyczące zasad korzystania z dróg osiedlowych wg załączonego do SIWZ wzoru. Za demontaż oraz ponowny montaż anten GSM zlokalizowanych na budynku szkoły odpowiedzialny jest operator sieci telekomunikacyjnej. Wykonawca robot budowlanych z minimum 40 dniowym wyprzedzeniem poinformuje placówkę o konieczności demontażu anten GSM (zostaną umiejscowione na dachu istniejącego budynku tak aby nie kolidowały i nie utrudniały robót budowlanych) a następnie powiadomi o możliwości ich ponownego montażu z 40 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji robót budowlanych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu / sposobu realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia - Załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg "Wspólnego słownika zamówień" (CPV): o 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków - roboty budowlane w zakresie budynków o 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne o 45340000-2 - instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego o 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych o 45111000-8 - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, roboty ziemne o 45262300-4 - betonowanie o 45262310-7 - zbrojenie o 45262400-5 - wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej o 45262500-6 - roboty murarskie o 45320000-6 - roboty izolacyjne - hydroizolacje o 45321000-3 - izolacja cieplna i akustyczna o 45261000-4 - wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty o 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej o 45410000-4 - tynkowanie o 45442000-7 - nakładanie powierzchni kryjących o 45421146-9 - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych o 45431000-7 - kładzenie płytek o 45432111-5 - posadzki elastyczne o 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych o 45112723-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw o 45212140-9 - obiekty rekreacyjne o 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne 3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji autorstwa: GPVT Pracownia Architektoniczna S.C. z siedzibą w Poznaniu (61-512) przy ul. Pamiątkowej 2/37 oraz DEMIURG Project S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-348) przy ul. Lubeckiego 2, na która składają się: o projekt budowlany pierwotny, o projekt budowlany zamienny o projekt wykonawczy zamienny o STWiORB o przedmiar pomocniczy - zawiera szacowane ilości prac do wykonania. Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępnioną dokumentacją, STWiORB i Tabelą elementów rozliczeniowych przedmiotu Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7824458.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Constructo sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7445652.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zakres podwykonawstwa wskazany w ofercie: - roboty budowlane - instalacje elektryczne - instalacje sanitarne |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ryb i przetworów rybnych
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Naprawa sieci zasilającej pomiędzy budynkami 50 i 26 na ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko
- AN/ZP/56/24 Dobór i dostarczenie energooszczędnych opraw LED w miejsce istniejących opraw świetlówkowych w Auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej,
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remonty budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2024 roku
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.