To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-15
Ogłoszenie nr 510073669-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Szpital Powiatowy w Zawierciu: Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511377-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540035016-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000,
ul. Miodowa
14,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 740 361, e-mail
zampub@szpitalzawiercie.pl, faks
326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalzawiercie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/PN/12/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów "- zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej oraz wydłużenie jej bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tej aparatury będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet 15 - Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Bowa Pakiet 49 - Sprzęt okulistyczny Pakiet 50 - Sprzęt okulistyczny - Funduskamera Pakiet 55 - Sterylizator parowy Statim 7000 Pakiet 56 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC Pakiet 59 - Myjnie endoskopowe - INNOVA Pakiet 65 - Inkubator z drukarką - SMART WELL 1700 Pakiet 66 - Aparatura laboratoryjna Pakiet 72 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne Pakiet 84 - Aparaty do pomiaru ciśnienia Pakiet 88 - Pozostałe Urządzenia RTG Pakiet 88A - Pozostałe Urządzenia RTG Pakiet 92 - Sprzęt okulistyczny 3. Zakres usługi a) Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny aparatu - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych wynikających z zaleceń producenta zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie(regulacje) wymaganych przez producenta parametrów - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) w cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do wymiany w trakcie przeglądu oraz dojazdu lub kosztu transportu c) zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych d) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania ewentualnych naprawy stwierdzonego w trakcie przeglądu, po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu całkowitego kosztorysu naprawy jeżeli Zamawiający podejmie taki zamiar i wyrazi go odrębną umową z wykonawcą . f) odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie orzeczeń: - przeglądu aparatury - o dokonaniu napraw koniecznych - wycofanie z eksploatacji g) o terminie wykonania przeglądu należy wcześniej poinformować pracowników Aparatury Medycznej h) uwagi Zamawiającego zawarte w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ są obowiązujące dla Wykonawcy i) Zamawiający wymaga dochowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przeglądów, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed planowanym terminem przeglądu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 15 - Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Bowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 49 - Sprzęt okulistyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 50 - Sprzęt okulistyczny - Funduskamera |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 55 - Sterylizator parowy Statim 7000 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 620,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 56 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 59 - Myjnie endoskopowe - INNOVA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 65 - Inkubator z drukarką - SMART WELL 1700 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 310,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 66 - Aparatura laboratoryjna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1804.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tvel Med s.c. Dariusz Drapała, Wojciech Sokół, Zyntek Andrzej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1313.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 72 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 84 - Aparaty do pomiaru ciśnienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4406.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektromechanika Sprzętu Medycznego DAW-MED. S.C.Wojciech Kutnik, Mirosław Kutnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4393.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 88 - Pozostałe Urządzenia RTG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 1 500,00 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 88A - Pozostałe Urządzenia RTG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 92 - Sprzęt okulistyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.