eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-15

Ogłoszenie nr 510073669-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.

Szpital Powiatowy w Zawierciu: Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511377-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540035016-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 740 361, e-mail zampub@szpitalzawiercie.pl, faks 326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalzawiercie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/PN/12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej - 13 pakietów "- zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej oraz wydłużenie jej bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tej aparatury będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet 15 - Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Bowa Pakiet 49 - Sprzęt okulistyczny Pakiet 50 - Sprzęt okulistyczny - Funduskamera Pakiet 55 - Sterylizator parowy Statim 7000 Pakiet 56 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC Pakiet 59 - Myjnie endoskopowe - INNOVA Pakiet 65 - Inkubator z drukarką - SMART WELL 1700 Pakiet 66 - Aparatura laboratoryjna Pakiet 72 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne Pakiet 84 - Aparaty do pomiaru ciśnienia Pakiet 88 - Pozostałe Urządzenia RTG Pakiet 88A - Pozostałe Urządzenia RTG Pakiet 92 - Sprzęt okulistyczny 3. Zakres usługi a) Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny aparatu - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych wynikających z zaleceń producenta zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie(regulacje) wymaganych przez producenta parametrów - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) w cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do wymiany w trakcie przeglądu oraz dojazdu lub kosztu transportu c) zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych d) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania ewentualnych naprawy stwierdzonego w trakcie przeglądu, po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu całkowitego kosztorysu naprawy jeżeli Zamawiający podejmie taki zamiar i wyrazi go odrębną umową z wykonawcą . f) odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie orzeczeń: - przeglądu aparatury - o dokonaniu napraw koniecznych - wycofanie z eksploatacji g) o terminie wykonania przeglądu należy wcześniej poinformować pracowników Aparatury Medycznej h) uwagi Zamawiającego zawarte w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ są obowiązujące dla Wykonawcy i) Zamawiający wymaga dochowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przeglądów, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed planowanym terminem przeglądu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 15 - Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Bowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 49 - Sprzęt okulistyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 50 - Sprzęt okulistyczny - Funduskamera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 55 - Sterylizator parowy Statim 7000

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 620,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 56 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet 59 - Myjnie endoskopowe - INNOVA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 65 - Inkubator z drukarką - SMART WELL 1700

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 310,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet 66 - Aparatura laboratoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1804.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tvel Med s.c. Dariusz Drapała, Wojciech Sokół, Zyntek Andrzej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwona Góra 3/5
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: Chęciny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1313.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1313.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1313.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet 72 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet 84 - Aparaty do pomiaru ciśnienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4406.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektromechanika Sprzętu Medycznego DAW-MED. S.C.Wojciech Kutnik, Mirosław Kutnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Składowa 3A
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4393.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4393.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4393.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet 88 - Pozostałe Urządzenia RTG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 1 500,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet 88A - Pozostałe Urządzenia RTG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet 92 - Sprzęt okulistyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta Pakiet unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - Pzp. - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.