eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-15

Ogłoszenie nr 510073645-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.

Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie: Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520855-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 10996500000000, ul. Romanów 25, 21-518 Sosnówka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-83 3793014, e-mail muzeum_kraszewski@op.pl, faks 0-83 3793014.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumkraszewskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MR.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakresem przedmiotu zamówienia objęto następujące, najbardziej pilne prace budowlano-remontowe dotyczące: - remont elewacji - remont muru przy podjeździe - rampy, -remont podjazdu - nawierzchni z cegieł - remont schodów zewnętrznych Uszczegółowiony zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - naprawa i renowacja tynków elewacji - malowanie elewacji, - remont cokołu z piaskowca - renowacja stolarki drewnianej - ocieplenie pomieszczenia pod schodami zewnętrznymi - remont posadzek z piaskowca - wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych - remont muru (rampy) przy podjeździe - remont nawierzchni podjazdu - remont schodów zewnętrznych (wymiana posadzki schodów, wymiana obłożenia schodów, wymiana balustrad, naprawa murów, wykonanie żelbetowego spocznika, malowanie elementów otynkowanych). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części piwnicy z przeznaczeniem na pomieszczenie usługowo-handlowe (roboty rozbiórkowe, podłoża i posadzki, stolarka drzwiowa. Tynki renowacyjne, izolacja pozioma przeciwwilgociowa, roboty malarskie, roboty instalacyjne c.o., wod-kan, wyposażenie) - wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych w piwnicy wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych wejściowych od strony południowej piwnicy, wykonanie opaski odwadniającej budynku (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, stolarka okienna i drzwiowa, izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych, opaska i chodnik) - remont oraz wymiana podłóg w części budynku muzeum - wyposażenie w meble pomieszczenia biblioteki. W roku 2018 Zamawiający odstąpił z winy wykonawcy od umowy na roboty budowlane realizowane w ramach projektu: "Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie" - Protokół z inwentaryzacji wykonanych robót , a także kosztorys powykonawczy stanowią załącznik do SIWZ Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45212300-9, 45212350-4, 45212313-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 341959.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Stolarsko-Budowlany, Zdzisław Serhej
Email wykonawcy: biuro@serhej.pl
Adres pocztowy: ul. Cmentarna 9
Kod pocztowy: 21-532
Miejscowość: Łomazy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 642924.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 642924.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 642924.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.